自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2912


1#
發表於 15-6-23 23:16 |只看該作者
成日聽人話小朋友好鍾意巧虎
請問巧虎有咩好睇呢?
我覺得巧虎好old school。。。
睇巧虎學到普通話嗎?


子爵府

積分: 14043


52#
發表於 15-6-27 23:48 |只看該作者

回覆:busfaitony 的帖子

邊度可以睇到?




禁止訪問

積分: 2563


51#
發表於 15-6-27 23:31 |只看該作者

引用:港版台版大6版全部都like,唔知距明唔明呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


50#
發表於 15-6-27 15:06 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

港版台版大6版全部都like,唔知距明唔明呢



珍珠宮

積分: 44134


49#
發表於 15-6-27 14:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Fiona0235 於 15-06-27 發表Y

原帖由 busfaitony 於 15-06-27 發表
係咪多謝我個post 係我開
yeah~ 有人多謝我 yeahyeahyeah
係呀…多謝開呢個post介紹這個富有教育意義嘅卡通片呀

現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 2912


48#
發表於 15-6-27 14:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 daitodum 於 15-06-27 發表邊

原帖由 Fiona0235 於 15-06-27 發表
You Tube 有得睇。
謝謝jm介紹這套有教育意義嘅卡通片。
我剛睇到呢個post才知道這套卡通片。
係咪多謝我個post 係我開
yeah~ 有人多謝我 yeahyeahyeah


珍珠宮

積分: 44134


47#
發表於 15-6-27 09:22 |只看該作者

引用:邊到有港版睇或者買?

原帖由 daitodum 於 15-06-27 發表
邊到有港版睇或者買?
You Tube 有得睇。
謝謝jm介紹這套有教育意義嘅卡通片。
我剛睇到呢個post才知道這套卡通片。

現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 2507


46#
發表於 15-6-27 09:17 |只看該作者

回覆:rebeccalin 的帖子




大宅

積分: 3114


45#
發表於 15-6-27 09:12 |只看該作者

回覆:karz 的帖子

邊到有港版睇或者買?


複式洋房

積分: 353


44#
發表於 15-6-27 08:26 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

港版幾錢架?係一訂就攞晒全套定分期寄俾你架?


大宅

積分: 3235


43#
發表於 15-6-26 23:38 |只看該作者

回覆:wingyan008 的帖子

我也是訂香港版,個囡好鍾意,學到自理和禮貌,細囡而家又開始睇,我認為幾有用!


子爵府

積分: 14495


42#
發表於 15-6-26 21:08 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢?!

我訂港版,小朋友好鍾意,學到自理同其他生活道理




珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


41#
發表於 15-6-26 19:45 |只看該作者
就好似我個囡都唔明媚娘有咩好睇一樣囉,

我地D老野係唔好明D後生架喇~!

呢D叫代溝 ~!!!


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


40#
發表於 15-6-26 19:33 |只看該作者

回覆:rebeccalin 的帖子

so cute


大宅

積分: 3199


39#
發表於 15-6-26 19:04 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢?!

訂左台灣版巧虎
威力真係好勁 呀女剛3歲 睇左2個月識得數1-100 普通話 好利害




大宅

積分: 1876


38#
發表於 15-6-26 18:11 |只看該作者

回覆:cherry_elc 的帖子

10/7-12/7亞洲博覽站有個活動,入面可以訂巧虎




大宅

積分: 1876


37#
發表於 15-6-26 18:10 |只看該作者

回覆:cherry_elc 的帖子

10/7-12/7亞洲博覽站有個活動,入面可以訂巧虎




大宅

積分: 1876


36#
發表於 15-6-26 18:10 |只看該作者

回覆:cherry_elc 的帖子

10/7-12/7亞洲博覽站有個活動,入面可以訂巧虎




大宅

積分: 2536


35#
發表於 15-6-24 15:01 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我仔3歲
訂港版
好有用,玩具又益智


子爵府

積分: 12152


34#
發表於 15-6-24 14:56 |只看該作者

回覆:巧虎有什麼魔力呢

我訂台版. 港版好多人都話 d 歌唔啱 key. 台版訂咗1年睇落唔錯, 應該會繼續訂.
佢 d 書同玩具配套都做得幾好.
btw. 我個仔唔太識講國語. 成日叫巧虎叫做舅父


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo