爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2612


1#
發表於 15-6-24 13:01 |只看該作者
其實而家跟apps做客運,我地車主使唔使自己去運輸署申請一張客運証?因為問過apps,佢地又話唔使,因為我地無直接同個客交收!但係禽日電視又話總知有比錢無論係咩地方/咩方式就已經係出租車
有無爸爸做緊客運可方享一下


子爵府

積分: 14954


7#
發表於 15-6-25 13:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+HOSOH+於+15-06-25+發表\"客運

原帖由 Zilizkoo 於 15-06-25 發表
7人車,打左去運輸署問,佢話只要係載客用,連車連司機就算係出租車,如果係租比人自駕遊嗰d,因為淨係租架 ...
老實講,好危險,保險唔賠搞你三五七年壓力幾咁大!




大宅

積分: 2612


6#
發表於 15-6-25 13:41 |只看該作者

引用:\"客運營業証\"咪係比\"載客取酬\"的車輛申請囉

原帖由 HOSOH 於 15-06-25 發表
"客運營業証"咪係比"載客取酬"的車輛申請囉, 仲有份保險都萬萬聲一年.

其實你架咩車先?
7人車,打左去運輸署問,佢話只要係載客用,連車連司機就算係出租車,如果係租比人自駕遊嗰d,因為淨係租架車出去,唔連司機,嗰d就唔使攞營運証


大宅

積分: 2612


5#
發表於 15-6-25 13:37 |只看該作者

引用:uber?佢話唔犯法你信唔信?俾人拉左/保險

原帖由 sorman 於 15-06-25 發表
uber?佢話唔犯法你信唔信?

俾人拉左/保險唔賠時佢會唔會幫你?
同埋佢話佢地有幫乘客買保險



大宅

積分: 2612


4#
發表於 15-6-25 13:36 |只看該作者

引用:uber?佢話唔犯法你信唔信?俾人拉左/保險

原帖由 sorman 於 15-06-25 發表
uber?佢話唔犯法你信唔信?

俾人拉左/保險唔賠時佢會唔會幫你?
我打去問,佢話會覆我電話,過左1日都未覆


男爵府

積分: 7278


3#
發表於 15-6-25 13:13 |只看該作者
uber?佢話唔犯法你信唔信?

俾人拉左/保險唔賠時佢會唔會幫你?


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-6-25 12:22 |只看該作者
"客運營業証"咪係比"載客取酬"的車輛申請囉, 仲有份保險都萬萬聲一年.

其實你架咩車先?
因為客運營業証只有4/5/6/9/10/17類車輛至可以申請,
其他車輛載客取酬就一定犯法!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo