爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1392


1#
發表於 15-7-2 00:58 |只看該作者
二手車,2.98厘供5年,共$31000利息,一次過比定供車好?
如供車的20萬資金用來做定期,五年可賺返$31000利息嗎?




大宅

積分: 1392


14#
發表於 15-7-6 16:22 |只看該作者

回覆:AudiQ7 的帖子

好的,唔該曬:)




大宅

積分: 1179


13#
發表於 15-7-6 00:21 |只看該作者

引用:二手車,2.98厘供5年,共$31000利息,一次

原帖由 cshowk 於 15-07-02 發表
二手車,2.98厘供5年,共$31000利息,一次過比定供車好?
如供車的20萬資金用來做定期,五年可賺返$31000利 ...
三厘,有能力一定full pay! 我買車從唔供,如果要供,不如去銀行借P loan!

你知唔知月平息三厘等如實際年利率十幾利!港元定期0.X,人仔都係兩三厘(年息渣喎),澳紐都兩厘多,改幣有上落,投資唔一定賺!

買樓同買車唔同,樓hibor 1.91厘,可收租,有升值潛力,車係消費品,只會depreciation!

簡單來說,如果供就借p loan,如果你底唔花,好便!




禁止訪問

積分: 7557


12#
發表於 15-7-4 20:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8272


11#
發表於 15-7-4 19:56 |只看該作者

引用:上會通常要買全保, 又貴啲

原帖由 GGmonster 於 15-07-04 發表
上會通常要買全保, 又貴啲
係,要值得注意呢點


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 15-7-4 17:01 |只看該作者
三十歲男人 發表於 15-7-4 16:28
我會一次過!
Agreed!


男爵府

積分: 5831


9#
發表於 15-7-4 16:28 |只看該作者
我會一次過!


複式洋房

積分: 223


8#
發表於 15-7-4 16:18 |只看該作者
上會通常要買全保, 又貴啲


大宅

積分: 1392


7#
發表於 15-7-4 15:54 |只看該作者

回覆:Don_lau 的帖子

息口2.98厘好高,供五年也三萬幾




複式洋房

積分: 477


6#
發表於 15-7-4 15:46 |只看該作者

回覆:一次過比定供車好

供啦 息口底 有錢佬買樓都唔會full pay




複式洋房

積分: 241


5#
發表於 15-7-2 12:31 |只看該作者

回覆:一次過比定供車好

睇自己定力,如果有錢就身痕的話不如full pay 左佢,夠定力就可以試下投資搏一搏




別墅

積分: 940


4#
發表於 15-7-2 09:17 |只看該作者

引用:二手車,2.98厘供5年,共$31000利息,一次

原帖由 cshowk 於 15-07-02 發表
二手車,2.98厘供5年,共$31000利息,一次過比定供車好?
如供車的20萬資金用來做定期,五年可賺返$31000利 ...
供!


別墅

積分: 537


3#
發表於 15-7-2 09:02 |只看該作者

回覆:一次過比定供車好

如果唔打算5年內換車,就供,之後拎你既錢去投資。

會有換車可能就full pay , 因為提早贖會又要罰息




瑪瑙宮

積分: 139348

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 15-7-2 05:25 |只看該作者

回覆:一次過比定供車好

我會full pay,因為唔想花心思去賺利息


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo