爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7411


1#
發表於 15-7-7 20:56 |只看該作者
一架07年2首白色7座 wish 2.0 G版 牌費16年3月
一架06年3首碳黑色8座 stepwgn 2.4 spada RG3牌費16年5月
大家都賣$74000,家有2老加2個歲半bb
揀邊架好?


洋房

積分: 48


18#
發表於 15-7-24 15:26 |只看該作者
我揸左五年stepwgn8人車, 冇咩問題,另中後排都各放一張car seat, 旁邊照坐兩個人都ok


大宅

積分: 3197


17#
發表於 15-7-22 15:03 |只看該作者
我都睇緊7/8人車,
兩架牌費也一樣, 講真2架我都覺得好靚仔
不過講空間, STEPWGN 真係好D, 坐8人, 高身D睇位都好D, 仲有趟門, 小朋友開門安全D
WISH 我覺得若唔講後座, 其實係一架長咗的5人私家車, 出入後排一定無咁好

我係你, 我會選STEPWGN


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


16#
發表於 15-7-22 11:21 |只看該作者
小小郭夫人 發表於 15-7-8 22:12
stepwegn啦,老人家上落方便啲,空間感都好啲

係呀! 我都係揸Stepwgn (08), 主要車長老同細路. 有電門真伙方便好多, 長者話個座位舒服, 又有天窗, 因為Stepwgn內龍較大, 腳位闊落, 坐耐D都唔腳痺 (長者話!).


大宅

積分: 3505


15#
發表於 15-7-22 09:38 |只看該作者

引用:有老有小,+買WISH個個唔正常.......

原帖由 bbqyou 於 15-07-22 發表
有老有小, 買WISH個個唔正常.......
有老有少唔代表一定要七人車,更加唔一定要高身七人車。如果老人家行動不便到上落Wish有困難,咁坐Stepwgn亦唔會特別輕鬆,到時要考慮福祉車先得。




大宅

積分: 1037


14#
發表於 15-7-22 09:08 |只看該作者
有老有小, 買WISH個個唔正常.......


珍珠宮

積分: 41315

牛年勳章 開心吸收勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


13#
發表於 15-7-22 01:06 |只看該作者
Stepwgn...............


複式洋房

積分: 242


12#
發表於 15-7-22 00:10 |只看該作者

回覆:7,8人車選擇

如果唔係經常需要坐咁多人,又冇老人家,我覺得Wish 好啲:good


洋房

積分: 79


11#
發表於 15-7-21 22:43 |只看該作者

引用:一架07年2首白色7座+wish+2.0+G版+牌費16年

原帖由 potatobo 於 15-07-07 發表
一架07年2首白色7座 wish 2.0 G版 牌費16年3月
一架06年3首碳黑色8座 stepwgn 2.4 spada RG3牌費16年5月
大 ...
Stepwgn 好力D!




男爵府

積分: 5831


10#
發表於 15-7-9 22:46 |只看該作者
stepwgn, 不二之選~~


大宅

積分: 1594


9#
發表於 15-7-9 22:24 |只看該作者

回覆:7,8人車選擇

s 好d


伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


8#
發表於 15-7-8 22:12 |只看該作者

引用:一架07年2首白色7座 wish 2.0 G版 牌費16年

原帖由 potatobo 於 15-07-07 發表
一架07年2首白色7座 wish 2.0 G版 牌費16年3月
一架06年3首碳黑色8座 stepwgn 2.4 spada RG3牌費16年5月
大 ...
stepwegn啦,老人家上落方便啲,空間感都好啲


男爵府

積分: 7411


7#
發表於 15-7-8 21:38 |只看該作者
Wish冇後座冷氣,兩部都係水貨


大宅

積分: 3606


6#
發表於 15-7-8 18:59 |只看該作者
Does Wish has rear Air- Cond ?


禁止訪問

積分: 7557


5#
發表於 15-7-8 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10968


4#
發表於 15-7-8 16:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 112


3#
發表於 15-7-7 22:23 |只看該作者

回覆:potatobo 的帖子

有老人家就梗係買stepwgn 啦...趟門方便好多。但要型仔就wish 啦!


大宅

積分: 1844


2#
發表於 15-7-7 21:55 |只看該作者

回覆:7,8人車選擇

除非好憎揸box car(例如我)否則一定揀Stepwgn


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo