爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2769


1#
發表於 15-7-7 21:04 |只看該作者
請問係咪帶任何食物入迪士尼都係禁止的?謝謝!


大宅

積分: 2769


9#
發表於 15-7-8 15:13 |只看該作者

引用:我試過一次黃昏帶2個飯團入去, 自己同佢講

原帖由 Teresa 於 15-07-08 發表
我試過一次黃昏帶2個飯團入去, 自己同佢講話我有2個飯團係第二日既早餐, 我話我玩完出返去啲舖頭已關門, 所 ...
我已經係樂園玩ing,帶的物品都無問題,可能因應大陸客既增加,都無以前咁嚴了。


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


8#
發表於 15-7-8 08:26 |只看該作者

回覆:迪士尼

我試過一次黃昏帶2個飯團入去, 自己同佢講話我有2個飯團係第二日既早餐, 我話我玩完出返去啲舖頭已關門, 所以一定要提早買。


佢信我, 比我拎埋入去。


實情係, 呀仔揀飲擇食, 啦想佢食咁多熱氣嘢,所以比2個飯團佢食


大宅

積分: 2769


7#
發表於 15-7-8 07:36 |只看該作者

引用:今日去帶水帶麵包完全冇問題。

原帖由 evalau825 於 15-07-08 發表
今日去帶水帶麵包完全冇問題。
好,咁我就放心了,謝謝分享!



大宅

積分: 2769


6#
發表於 15-7-8 07:35 |只看該作者

引用:今日去帶水帶麵包完全冇問題。

原帖由 evalau825 於 15-07-08 發表
今日去帶水帶麵包完全冇問題。
咁我都買個面包去好了,有時玩起上來,真係食都要時間,
多謝分享!


男爵府

積分: 6213

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


5#
發表於 15-7-8 03:24 |只看該作者

回覆:guatma 的帖子

今日去帶水帶麵包完全冇問題。


大宅

積分: 2612


4#
發表於 15-7-8 00:35 |只看該作者

引用:帶樽水,零食,請問試過未?聽人講好嚴的

原帖由 guatma 於 15-07-07 發表
帶樽水,零食,請問試過未?
聽人講好嚴的
帶過面包,番薯,粟米同水動樂入去,都無事


大宅

積分: 2769


3#
發表於 15-7-7 23:02 |只看該作者

回覆:akachanman 的帖子

帶樽水,零食,請問試過未?
聽人講好嚴的


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 15-7-7 21:58 |只看該作者

引用:請問係咪帶任何食物入迪士尼都係禁止的?謝

原帖由 guatma 於 15-07-07 發表
請問係咪帶任何食物入迪士尼都係禁止的?謝謝!
未試過禁止




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo