自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10676


1#
發表於 15-7-19 10:36 |只看該作者
我見d老人家同上一輩成日話
「個bb幾抵打喎」
通常講嘅時侯都係笑笑口好開心咁,其實話bb抵打姐係咩意思? 係咪講緊反話讚佢肥? 有肉地?


男爵府

積分: 9999


33#
發表於 15-7-20 09:52 |只看該作者

回覆:黑色誘惑 的帖子

反話


侯爵府

積分: 21465


32#
發表於 15-7-20 09:29 |只看該作者

引用:我有時都會咁講, 因為驚小朋友小氣丫嘛…

原帖由 MC媽 於 15-07-19 發表
我有時都會咁講, 因為驚小朋友小氣丫嘛…… 例如覺得小朋友好靚, 就會話 ''小朋友醜樣豬''。 覺得阿 ...
me too,我個女又係咁,講都唔講得


侯爵府

積分: 21465


31#
發表於 15-7-20 09:28 |只看該作者

引用:抵打,醜樣 嗰啲我都明..但我上次聽到個遠

原帖由 sunshine_b 於 15-07-20 發表
抵打,醜樣 嗰啲我都明..
但我上次聽到個遠房親戚話我bb“你真係好黑人憎呀”
即係好得人鐘意



侯爵府

積分: 21465


30#
發表於 15-7-20 09:28 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

反話,BB唔讚得


大宅

積分: 1865


29#
發表於 15-7-20 09:16 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

抵打,醜樣 嗰啲我都明..
但我上次聽到個遠房親戚話我bb“你真係好黑人憎呀”


大宅

積分: 2469


28#
發表於 15-7-20 09:05 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

到依家聽到有後生用賤⻣頭形容自己仔女,我接受唔到囉


侯爵府

積分: 24196


27#
發表於 15-7-20 09:01 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

有個問題我想知好耐,究竟要到幾時先唔小器呢?

我個仔都5歲半,都仲唔可以講佢有幾重,食野好唔好之類


珍珠宮

積分: 31726


26#
發表於 15-7-20 08:55 |只看該作者

引用:有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時

原帖由 gillgillmama 於 15-07-19 發表
有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時有個老婆婆坐我媽隔離,佢不停叫我個仔做乞兒仔之後我媽 ...
原來咁多人唔知。連你媽果代都唔知




珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


25#
發表於 15-7-20 01:14 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

抵讚


伯爵府

積分: 17096


24#
發表於 15-7-20 01:12 |只看該作者

回覆:黑色誘惑 的帖子

即係話個bb好得意


琥珀宮

積分: 152982


23#
發表於 15-7-19 13:46 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

反話


伯爵府

積分: 19666


22#
發表於 15-7-19 13:38 |只看該作者

引用:有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時

原帖由 gillgillmama 於 15-07-19 發表
有次我媽咪幫我湊仔(個陣一歲),坐巴士時有個老婆婆坐我媽隔離,佢不停叫我個仔做乞兒仔之後我媽 ...
講反話都唔駛用乞兒仔呢個term呀?!


伯爵府

積分: 19666


21#
發表於 15-7-19 13:36 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

即係好打意
好肥美嘅意思


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


20#
發表於 15-7-19 13:35 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

肥do do 就好抵打架啦


男爵府

積分: 5439


19#
發表於 15-7-19 13:35 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

醜樣,抵打,奀皮…………成日聽到,全部是反語


水晶宮

積分: 61908


18#
發表於 15-7-19 13:30 |只看該作者

引用:我屋企好低打嘅意思係bb好得意 +

原帖由 taiwoon 於 15-07-19 發表
我屋企好低打嘅意思係bb好得意





侯爵府

積分: 23391

畀面勳章


17#
發表於 15-7-19 13:27 |只看該作者
cream090909 發表於 15-7-19 12:22
我初初都唔明架,日日出街老一輩都會咁講,後來忍唔住問呀媽係咩意思,佢都話係讚你b好得意好抵錫! ...
d bb你一讚佢真係即時轉, 好乖飲奶比人讚下即刻唔飲, 所以都係講返反話好


公爵府

積分: 29607

親子王國15週年勳章


16#
發表於 15-7-19 13:21 |只看該作者

引用:我見d老人家同上一輩成日話「個bb幾抵打喎

原帖由 黑色誘惑 於 15-07-19 發表
我見d老人家同上一輩成日話
「個bb幾抵打喎」
通常講嘅時侯都係笑笑口好開心咁,其實話bb抵打姐係咩意思? ...
多肉丶肥。因為唔可以直接講




水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 15-7-19 13:12 |只看該作者

回覆:個bb好抵打

要講好抵打
好醜樣


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo