在職全職

跳至

首頁

尾頁
   6


別墅

積分: 991


1#
發表於 15-7-21 11:00 |只看該作者
成日聽到C6、其他人講呢句,好煩!我未正式(仲有2個月)做ftm已經覺得有壓力!有人幫手又有得選擇我都寧願返工呀!有自由又有收入!




複式洋房

積分: 463


91#
發表於 15-11-28 13:19 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

我情願返工。無做野即是無收入。下下要問人要錢。超慘


別墅

積分: 991


90#
發表於 15-11-23 21:48 |只看該作者

回覆:mww654321 的帖子

呀⋯最hurt係熟嘅都咁講,好似我姑奶,個女俾阿媽湊,自己返工好輕鬆朝11晩7,返到屋企hea好少湊女、喪睇電視玩手機或者兩公婆去行街食嘢,佢覺得佢要返工搵錢「好忙好辛苦」、覺得我就好啦相對「輕鬆」,仲「建議」我學人搞網上生意賺錢、過去佢屋企同佢個女玩⋯我連休息、食飯時間都無乜呀頂




禁止訪問

積分: 12080


89#
發表於 15-11-23 18:32 |只看該作者

回覆:Maxsobb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1718


88#
發表於 15-11-23 02:19 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

你地都只係被D親朋戚友、6299話下,我自己阿媽都係咁!


有次我仔攤響地玩,
我:我都好想攤吓!
我媽:你日日都響屋企攤!



佢完全冇湊過小朋友!!!就連洗衣機都唔識用!竟然話我好得閒!



可以做FTM, 我真心覺得幸福,不過真的是24小時stand by...年中無休,箇中的忙碌,只有FTM 們明白




男爵府

積分: 6189


87#
發表於 15-11-22 16:18 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

我都就黎做ftm,因為做兩份工真係好辛苦,返工好處只係有份收入可以買吓自己想買嘅嘢食個好d嘅lunch,但係放咗工都要做返晒ftm嘅工作,因為返工冇咗成日時間所以星期六日放假要做返晒d家務,要返工所以照顧個仔有甩漏仲要俾62話,照顧個仔嘅嘢俾99點名又係個身抱做,ftm要承受嘅嘢在職媽都要受,所以我決定做少份工,至少多返成日時間照顧好頭家。同埋小朋友返咗學都可以抖一抖,我仲係用自己嘅積蓄嚟支持自己做ftm,錢用晒我都要搵返嘢做,所以有老公支持到你做ftm真係好過好多在職媽媽㗎啦!當然我相信做ftm都會有壓力,做得好又無讚賞做得唔好又有說話聽,個老公俾家用就以為係俾錢你洗但實際上係用返喺頭家度。不過仔已生,點揀,做媽媽都係最辛苦嗰個




男爵府

積分: 7381


86#
發表於 15-11-21 21:57 |只看該作者
其實d人葡萄緊ftm 可以陪住自己小朋友成長,雖然照顧小朋友係比返工工時更加辛苦同時間長,但總算可以睇住小朋友長大,同埋家務可以自己控制架啫!宜家好多人為兩餐為有地方訓 唔做在職媽媽唔得... 所以其實做得全職媽媽係一種福份....

點評

myki    發表於 15-11-22 15:56


男爵府

積分: 9034


85#
發表於 15-11-21 04:51 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

搵到同伴啦




別墅

積分: 991


84#
發表於 15-11-20 22:22 |只看該作者

回覆:Koma016 的帖子

同意!不過我覺得D人唔可以expect 個個FTM都好得閒、舒服過返工囉。FTM最難受係付出好多、好忙好攰好辛苦,但身邊d人總係覺得「唔駛返工,有幾忙有幾辛苦啫!」呢種委屈呢真係⋯⋯




複式洋房

積分: 185


83#
發表於 15-11-16 03:32 |只看該作者
重點係睇你返咩工
唔係個個在職m都學歷唔錯做斯文工
人人返既工都唔同 好難一概而論返工是不是比ftm辛苦


伯爵府

積分: 15301


82#
發表於 15-11-14 14:59 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

聽到呢啲酸葡萄說話無需解釋,答佢一句\"好彩老公支持我同埋負擔得到\",咁啲人就會自討沒趣兼個心更加唔開心啦。呢啲人唔開心我就超開心了


複式洋房

積分: 139


81#
發表於 15-10-30 17:58 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

Agree.就算我而家坐緊月我都已經想返工。 有自己工作同收入,自己賺錢自己洗既感覺好好多。。。


大宅

積分: 3690


80#
發表於 15-10-30 15:07 |只看該作者

回覆:Maxsobb 的帖子

C6唔敢講, 因為我成日話同佢交換, 我去返工, 佢就會唔出聲。
朋友, 無言law, 係。。。 我可以瞓晏教, 但你知唔知點解我要瞓, 因為半夜3-4個鍾就要起身, 我個女幾個鍾就叫我1次, 我好多時瞓唔返


複式洋房

積分: 377


79#
發表於 15-10-30 15:06 |只看該作者

回覆:好憎聽到「妳就好啦唔駛做」

如果向好方面諗下,要番工,放工又要自己湊番,難得一兩日放假都要湊埋,唔通幫你湊既人又唔洗抖咩😪唔湊就實比人話唔理頭家又剩,咁其實做ftm係會輕鬆d既。
我自己就覺得,家務既野,今日精神咪落力d,好攰既咪暫時放低,一日半日唔做唔會死既。

最重要既係,仔係你生既,冇人有責任義務去幫你照顧埋,教育方式又人人唔到,真係放心其他人去教去取替作為媽媽既地位咩,有時唔洗逼得咁緊既,揀左生bb揀左做ftm就好好陪伴小朋友成長,有時間係度埋怨不如好好享受吧😊




大宅

積分: 1718


78#
發表於 15-10-29 22:56 |只看該作者
好認同


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


77#
發表於 15-10-29 12:53 |只看該作者
最慘係, 病都要繼續做, 永遠都有做唔完的事

C6就會話, 有咩等佢做, 但永遠都要人開口叫佢做, 都唔識自動波去做既, 到頭來, 自己睇唔過眼, 咪又係自己做返!!

病左幾個禮拜, 有日仲發高燒, 辛苦死!
Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


大宅

積分: 1075


76#
發表於 15-10-28 00:15 |只看該作者


大宅

積分: 1616

BK Milk勳章


75#
發表於 15-10-27 22:36 |只看該作者

引用:簡直有搵自己笨既感覺

原帖由 borabora1224 於 15-07-25 發表
簡直有搵自己笨既感覺
正到爆!




大宅

積分: 1616

BK Milk勳章


74#
發表於 15-10-27 22:35 |只看該作者

回覆:borabora1224 的帖子






複式洋房

積分: 149


73#
發表於 15-10-27 22:17 |只看該作者
Agree

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo