爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1483


1#
發表於 15-7-21 23:01 |只看該作者
剛才回家時唔小心撞到架的士,好彩hi到小小,的士入左小小尾泵把,司機好好人,俾左幾百傾掂左,我架車表面睇淨係車牌個位(銀)左少少,其他表面冇野,叫我老公睇佢話個車頭殼入左少少,要開車頭蓋睇下先知,起碼唔見左10萬,搞到我好鬼唔開心,撞完都未驚完😓




禁止訪問

積分: 1356


15#
發表於 15-8-26 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 758


14#
發表於 15-8-19 09:57 |只看該作者
你好彩...的士司機冇開大口


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 15-8-19 09:25 |只看該作者

回覆:剛剛不小心撞到架的士

的士司機唔追究,幾佰搞掂真好彩。

有d的士司機好衰獅子開大口架! 老公咁講尤得佢啦,人無事當破財擋災。



禁止訪問

積分: 1592


12#
發表於 15-8-19 00:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8272


11#
發表於 15-7-23 14:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pauljr 於 15-07-22 發表十萬

原帖由 yeelikka 於 15-07-23 發表
佢話撞過賣車時會俾人扣錢!
咁即係吹水,嚇你唔好再渣車


複式洋房

積分: 374


10#
發表於 15-7-23 13:23 |只看該作者
新車落地行,個價都無咗一半啦! 要保值係買樓而唔係買車!


大宅

積分: 1483


9#
發表於 15-7-23 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yeelikka+於+15-07-23+發表佢

原帖由 kennyklt 於 15-07-23 發表
呢啲都係晦氣說話,撞果小小,花一萬幾千整,完成不留痕跡。我以前架車俾人撞完整咗十幾萬,之後都係平幾萬 ...
搞到我鬼咁大壓力




大宅

積分: 3505


8#
發表於 15-7-23 09:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pauljr+於+15-07-22+發表十萬

原帖由 yeelikka 於 15-07-23 發表
佢話撞過賣車時會俾人扣錢!
呢啲都係晦氣說話,撞果小小,花一萬幾千整,完成不留痕跡。我以前架車俾人撞完整咗十幾萬,之後都係平幾萬賣咗。




大宅

積分: 1483


7#
發表於 15-7-23 08:49 |只看該作者

引用:十萬?++佢肯定係嚇你啦,除非你架係名廠跑

原帖由 pauljr 於 15-07-22 發表
十萬? 佢肯定係嚇你啦,除非你架係名廠跑車,十萬可以買架靚仔二手車啦! 千祈咪俾佢嚇親。:lover ...
佢話撞過賣車時會俾人扣錢!




大宅

積分: 1037


6#
發表於 15-7-22 09:02 |只看該作者
十萬整少少野?

林寶 ? 賓利 ?


子爵府

積分: 12281

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章


5#
發表於 15-7-22 08:41 |只看該作者
十萬? 佢肯定係嚇你啦,除非你架係名廠跑車,十萬可以買架靚仔二手車啦! 千祈咪俾佢嚇親。


大宅

積分: 1483


4#
發表於 15-7-22 00:12 |只看該作者

引用:係唔係你老公嚇你咋?如果你架車傷到要整十

原帖由 kennyklt 於 15-07-21 發表
係唔係你老公嚇你咋?如果你架車傷到要整十萬,肯定架的士都唔會咁小事啦。



...
可能係啦!搞到我驚驚地😓




大宅

積分: 3505


3#
發表於 15-7-21 23:56 |只看該作者

回覆:剛剛不小心撞到架的士

係唔係你老公嚇你咋?如果你架車傷到要整十萬,肯定架的士都唔會咁小事啦。




禁止訪問

積分: 1592


2#
發表於 15-7-21 23:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo