爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9998


1#
發表於 15-7-26 14:37 |只看該作者
如題


複式洋房

積分: 430


19#
發表於 15-8-6 20:58 |只看該作者
我都係渣左幾個月, 每次去新地方前都係 google maps 熟習下條路線先, 渣時會定好多, 加油


大宅

積分: 1376


18#
發表於 15-8-2 19:21 |只看該作者

回覆:sf013hk 的帖子

謝謝你




伯爵府

積分: 16022


17#
發表於 15-8-2 17:53 |只看該作者
回覆 Siuyanlo 的帖子

唯一貼士就係見過唔少人唔理你架車係個迴旋處之內有優先權。唔夠時間都唔收停架車照插入迴旋轉。博你要收油讓佢入(尤其是綠 van 最討厭)。雖然佢唔岩,無除非你有 cam 影低,同埋你有咁既閒情逸致上警察局告發佢,你都無呢 d 人咩符。所以一入[size=15.9213237762451px]迴旋處就要留意其它車既既來勢,唔好老奉以為你有優先就唔其他車點行法。最好辦法就係收少少油等到你架車會同佢有梅花間竹效果:即佢如果佢唔收油係你面前闖入你都有時間收油係俾佢插入(當然你要全時間望實佢架車同個人,留意佢有無望到你)。


大宅

積分: 1376


16#
發表於 15-8-2 15:06 |只看該作者

回覆:攞左P牌2星期,今日第一次去工業邨揸, 老公坐係格離睇住

我尋日由天水圍揸落觀塘(當時c6係度),好驚呀,第一次揸咁遠。

不過我想請問各位對過迴旋處有無貼士




大宅

積分: 1376


15#
發表於 15-8-2 01:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Siuyanlo+於+15-08-01+發表我

原帖由 werty 於 15-08-01 發表
你都努力呀
加油




子爵府

積分: 14954


14#
發表於 15-8-1 23:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happy44+於+15-08-01+發表回

原帖由 Siuyanlo 於 15-08-01 發表
我未試過呀,每次都有c6係隔離
你都努力呀




子爵府

積分: 14954


13#
發表於 15-8-1 23:45 |只看該作者

引用:回覆+Siuyanlo+的帖子我都係7月頭pass,+你

原帖由 happy44 於 15-08-01 發表
回覆 Siuyanlo 的帖子

我都係7月頭pass, 你有冇試過自己一個楂呀、我未試過自己一個楂 ...
始終都有第一次,努力呀




大宅

積分: 1376


12#
發表於 15-8-1 21:40 |只看該作者

引用:回覆+Siuyanlo+的帖子我都係7月頭pass,+你

原帖由 happy44 於 15-08-01 發表
回覆 Siuyanlo 的帖子

我都係7月頭pass, 你有冇試過自己一個楂呀、我未試過自己一個楂 ...
我未試過呀,每次都有c6係隔離




男爵府

積分: 9998


11#
發表於 15-8-1 19:10 |只看該作者
回覆 Siuyanlo 的帖子

我都係7月頭pass, 你有冇試過自己一個楂呀、我未試過自己一個楂


大宅

積分: 1376


10#
發表於 15-8-1 14:10 |只看該作者

回覆:攞左P牌2星期,今日第一次去工業邨揸, 老公坐係格離睇住

我7月頭合格左之後都買左車,係屋企附近揸左一陣,原來學車考車同實際情況差好遠,好彩我c6係隔離,我先無咁驚




男爵府

積分: 9998


9#
發表於 15-7-28 21:06 |只看該作者
我學車時架車係1500cc, 我老公架車係3000cc, 星期日第揸一次揸我老公架車,但係有分別


禁止訪問

積分: 7557


8#
發表於 15-7-28 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9998


7#
發表於 15-7-28 15:55 |只看該作者
但持P牌要好小心揸車,持有 P 牌的駕駛者必須滿一年才能再申請正式牌照(在沒有觸犯任何交通違例事項前提下),如果萬一有「輕微」的違例事項,P 牌的期閒就最少增加半年,如果是嚴重的違例事項,定罪後 P 牌會被取消(可重考)。所以各位駕駛者如果不想掛 P 牌超過一年的那就要打醒十二分精神小心駕駛了


大宅

積分: 2275


6#
發表於 15-7-28 13:32 |只看該作者

回覆:攞左P牌2星期,今日第一次去工業邨揸, 老公坐係格離睇住

要揸多d先會熟,係咁揸係咁揸,係咁練


子爵府

積分: 14954


5#
發表於 15-7-28 09:02 |只看該作者

引用:如題

原帖由 happy44 於 15-07-26 發表
如題
恭喜晒




洋房

積分: 90


4#
發表於 15-7-27 23:59 |只看該作者

回覆:攞左P牌2星期,今日第一次去工業邨揸, 老公坐係格離睇住

我老婆拎完牌唔敢渣




男爵府

積分: 5232


3#
發表於 15-7-27 12:32 |只看該作者

回覆:攞左P牌2星期,今日第一次去工業邨揸, 老公坐係格離睇住

其實去工業邨冇用,不如行啲日日都會經過嘅路。


男爵府

積分: 5831


2#
發表於 15-7-26 15:05 |只看該作者
有老公磅住,冇問題啦!佢緊張部車多過乜…

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo