唯一貼士就係見過唔少人唔理你架車係個迴旋處之內有優先權。唔夠時間都唔收停架車照插入迴旋轉。博你要收油讓佢入(尤其是綠 van 最討厭)。雖然佢唔岩,無除非你有 cam 影低,同埋你有咁既閒情逸致上警察局告發佢,你都無呢 d 人咩符。所以一入[size=15.9213237762451px]迴旋處就要留意其它車既既來勢,唔好老奉以為你有優先就唔其他車點行法。最好辦法就係收少少油等到你架車會同佢有梅花間竹效果:即佢如果佢唔收油係你面前闖入你都有時間收油係俾佢插入(當然你要全時間望實佢架車同個人,留意佢有無望到你)。