爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2698


1#
發表於 15-8-4 11:39 |只看該作者
想問大尾篤平日夜晚7,8點左右停車場有無位架??


大宅

積分: 2698


5#
發表於 15-8-5 09:36 |只看該作者
guatma 發表於 15-8-4 14:49
雖然果公眾停車場都大, 但7,8點都係晚飯時間, 要睇彩數, 而且而家係暑假, 人流又唔同呢!

但果度, 除非食BB ...
唔該晒!


大宅

積分: 2698


4#
發表於 15-8-5 09:35 |只看該作者
HOSOH 發表於 15-8-4 12:37
星期1-4晚唔太多車. 五六日假期就要10點半至11點後先唔洗等.
唔該晒!


大宅

積分: 2769


3#
發表於 15-8-4 14:49 |只看該作者
雖然果公眾停車場都大, 但7,8點都係晚飯時間, 要睇彩數, 而且而家係暑假, 人流又唔同呢!

但果度, 除非食BBQ有餐廳停車場外, 係得一個公眾停車場了, 無得選擇.


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-8-4 12:37 |只看該作者
星期1-4晚唔太多車. 五六日假期就要10點半至11點後先唔洗等.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo