爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14043


1#
發表於 15-8-6 08:37 |只看該作者
相機對焦時咪會發光嘅,類似閃光燈,點樣完全可以唔又出對焦閃光?




子爵府

積分: 14043


14#
發表於 15-8-6 14:53 |只看該作者

回覆:zecuss 的帖子

找到了!謝謝你
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14043


13#
發表於 15-8-6 14:50 |只看該作者

回覆:zecuss 的帖子

thx




子爵府

積分: 14043


12#
發表於 15-8-6 14:49 |只看該作者

引用:回覆+朱古力小b+的帖子按入menu內會有個通

原帖由 yy.wing 於 15-08-06 發表
回覆 朱古力小b 的帖子

按入menu內會有個通常叫"自動對焦輔助光"設定,找找吧!你買機都知機形號...真係比個 ...
thx





子爵府

積分: 14043


11#
發表於 15-8-6 14:49 |只看該作者

引用:回覆+朱古力小b+的帖子按入menu內會有個通

原帖由 yy.wing 於 15-08-06 發表
回覆 朱古力小b 的帖子

按入menu內會有個通常叫"自動對焦輔助光"設定,找找吧!你買機都知機形號...真係比個 ...
thanks




民房

積分: 18


10#
發表於 15-8-6 14:47 |只看該作者

回覆:如何解決數碼相機對焦時..........

Setting>General>AF Lamp
oFF




大宅

積分: 3827


9#
發表於 15-8-6 12:40 |只看該作者
回覆 朱古力小b 的帖子

按入menu內會有個通常叫"自動對焦輔助光"設定,找找吧!你買機都知機形號...真係比個你..


子爵府

積分: 14043


8#
發表於 15-8-6 12:03 |只看該作者

回覆:zecuss 的帖子


myphoto.jpg




子爵府

積分: 14043


7#
發表於 15-8-6 12:03 |只看該作者

回覆:zecuss 的帖子

呢度?
myphoto.jpg




子爵府

積分: 14043


6#
發表於 15-8-6 09:27 |只看該作者

回覆:zecuss 的帖子

我落左去食野,番屋企再找,謝謝先




民房

積分: 18


5#
發表於 15-8-6 09:15 |只看該作者

回覆:如何解決數碼相機對焦時..........

個底可能有型號,仲未搵到😅




子爵府

積分: 14043


4#
發表於 15-8-6 09:07 |只看該作者

回覆:如何解決數碼相機對焦時..........


myphoto.jpg




子爵府

積分: 14043


3#
發表於 15-8-6 09:06 |只看該作者

回覆:zecuss 的帖子

我都唔知咩型号呢,影俾你睇!因為我係室內影,有光的,不會好暗,唔想有d對焦光
myphoto.jpg




民房

積分: 18


2#
發表於 15-8-6 08:46 |只看該作者

回覆:如何解決數碼相機對焦時..........

可以,不過環境暗時無果個光輔助會對唔到焦,但你部機乜型號?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo