爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 429


1#
發表於 15-8-8 10:16 |只看該作者
唔計停車場錢
平日車,星期一至五來回大圍-荃灣 1轉
唔計撞花果啲
揸Sienta

油錢或其他費用要預幾多左右一個月?
謝謝




子爵府

積分: 14954


11#
發表於 15-8-9 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+werty+於+15-08-08+發表屋企

原帖由 a19760427 於 15-08-09 發表
本身住緊荃灣 2個小朋友都係荃灣讀書(小學同幼稚園)
嚟緊搬去大圍
學校唔錯 同大果個唔想轉校 唯有辛苦少 ...
咁真係煩




複式洋房

積分: 429


10#
發表於 15-8-9 21:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a19760427+於+15-08-08+發表

原帖由 werty 於 15-08-08 發表
屋企人話大圍啲車位炒起晒,金獅都2k喎
新牌保險你預6千啦。
本身住緊荃灣 2個小朋友都係荃灣讀書(小學同幼稚園)
嚟緊搬去大圍
學校唔錯 同大果個唔想轉校 唯有辛苦少少




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


9#
發表於 15-8-9 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sf013hk 於 15-08-08 發表本

原帖由 a19760427 於 15-08-08 發表
多謝你好詳細講解
因為我有2個小朋友,搭街車要成$1500起一個。
時間上又未知早幾多上落車
幾時都係的士/校車平過養車啦,仲有架車既折舊未計,除非本身有車,淨計油錢定撘的士/校車,就梗係揸車,唔係運輸業執粒啦



子爵府

積分: 14954


8#
發表於 15-8-8 15:54 |只看該作者

引用:唔計停車場錢平日車,星期一至五來回大圍-

原帖由 a19760427 於 15-08-08 發表
唔計停車場錢
平日車,星期一至五來回大圍-荃灣 1轉
唔計撞花果啲
屋企人話大圍啲車位炒起晒,金獅都2k喎
新牌保險你預6千啦。

仲有,揾到泊位先好買車,唔係有排煩。

不過你未學嘅話慢慢搞啦!又八下點解住沙田去荃灣返學?

老老實實,點計都係的士平過養車。




大宅

積分: 2566


7#
發表於 15-8-8 13:02 |只看該作者
a19760427 發表於 15-8-8 10:16
唔計停車場錢
平日車,星期一至五來回大圍-荃灣 1轉
唔計撞花果啲
剩計油錢同隧道我諗一個月1500樓下
我計法係 30公里(來回車程) x $1.40(每公里) x 20日 + 300(城隧來回)


伯爵府

積分: 16022


6#
發表於 15-8-8 12:56 |只看該作者
回覆 kyoder 的帖子

多謝,真係傻懵左。


大宅

積分: 2566


5#
發表於 15-8-8 12:53 |只看該作者
sf013hk 發表於 15-8-8 12:38
回覆 a19760427 的帖子

隧道計錯: 應該 5 X 40 = 2, 000 先O岩。
C-HING你計錯呀,5 X 40 =200咋喎


伯爵府

積分: 16022


4#
發表於 15-8-8 12:38 |只看該作者
回覆 a19760427 的帖子

隧道計錯: 應該 5 X 40 = 2, 000 先O岩。


複式洋房

積分: 429


3#
發表於 15-8-8 12:31 |只看該作者

引用:+本帖最後由+sf013hk+於+15-8-8+11:54+編輯

原帖由 sf013hk 於 15-08-08 發表
本帖最後由 sf013hk 於 15-8-8 11:54 編輯

一個月基本支出(即係車都唔撻一下)以你1500cc Sienna 來估 ...
多謝你好詳細講解
因為我有2個小朋友,搭街車要成$1500起一個。
時間上又未知早幾多上落車
搭巴士係平 但要早個幾2個鐘起身搭車番學
所以先考慮學車買車




伯爵府

積分: 16022


2#
發表於 15-8-8 11:40 |只看該作者
本帖最後由 sf013hk 於 15-8-8 11:54 編輯

一個月基本支出(即係車都唔撻一下)以你1500cc Sienna 來估計。
1) 牌費, 4千÷12
2)燕梳,新牌仔, 起碼 4 千÷ 12: 不過6 千以上可能大點。
3)停車埸,一個月,2千至4/5千,睇你泊邊到。
4)一年基本保養維修(唔包有事整車)俾街邊攪起碼 2/3千,多點野就隨時上萬。廠就可能要預多一倍至倍半。÷12
5) 7 年車,要驗車。5百幾÷12

即係你仲未撻車就已經要閒閒地最少要3千蚊一個月,不過我認為 4/5千係一個比較合理點既保守估計。

運作支出。即撻匙行車,再加上以下條數:
6)油錢,平日車,星期一至五來回大圍-荃灣,大約缸半油,起碼八百。
7) 城門隧道 $5 x 20 = 1,000
8)出街停車場,自己計
9)抄牌,零至???
10)其他損耗,例如幾年要換車胎。

香港養車認真唔係開玩笑啊。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo