爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1081


1#
發表於 15-8-12 17:03 |只看該作者
其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶頭老细都是揸 Toyota Camry, General Manager 揸Lexus 同BMW 320i , Director就揸 Benz. 我都唔敢買架車靚過老細架車. 其實二手 Benz 可以平過新的 Camry, 但Benz 名字太響太注目了,

買咗都唔敢揸番工, 一陣老細以為我發咗,有乜事第一個炒我就大鑊了.

打過咁多份工,都係見最高級嗰三兩個先會揸 Benz, 同D朋友講起, 佢哋公司都有同樣的情况,

除非你是做生意, 你揸乜車沒有人理. 唔怕架車靚過老細架車.

我要努力成為一個公司的最高級嗰三兩個 ----- 然後揸Benz !!!

在香港,揸Benz就係身份象徵, 揸Benz就威D, 揸Benz就好似惡D, 你同意嗎 ?


複式洋房

積分: 368


31#
發表於 16-2-19 10:41 |只看該作者
完全不同意樓主所講~~~


男爵府

積分: 7295


30#
發表於 16-2-18 22:36 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?




大宅

積分: 1186


29#
發表於 16-2-18 18:35 |只看該作者
papat 發表於 16-2-18 00:02
我諗冇咁快,我上年定個部model x毫冇聲氣!!
係呢道見到
http://unwire.hk/2016/02/11/tesla-model-3/life-tech/auto/



珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 16-2-18 11:35 |只看該作者
orangekkkkk 發表於 16-2-18 07:17
尋日見到二手Benz 跑10年車都係二萬五
上到10年由其是唔係0手,歐洲美洲車係賣得好平,但30年以上就唔同呢類古董,有價.


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 16-2-18 07:17 |只看該作者

引用:其實二手+Benz+都唔係好贵,+預二十萬買架新

原帖由 FS 於 15-08-12 發表
其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶 ...
尋日見到二手Benz 跑10年車都係二萬五



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


大宅

積分: 4461


26#
發表於 16-2-18 00:04 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-2-17 13:01
日本車有的貴到你唔信,咪做的假鬼佬.

男人老狗,乜嘢國家架車都玩下啦,日本車有啲都好好正,不過日本車我鍾情 kcar


大宅

積分: 4461


25#
發表於 16-2-18 00:02 |只看該作者
kwai5 發表於 16-2-17 12:29
聽聞下個月底可以訂

我諗冇咁快,我上年定個部model x毫冇聲氣!!


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 16-2-17 13:01 |只看該作者
FS 發表於 15-8-12 17:03
其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶 ...
日本車有的貴到你唔信,咪做的假鬼佬.


大宅

積分: 1186


23#
發表於 16-2-17 12:29 |只看該作者
papat 發表於 15-8-19 00:13
應該叫Model 3.不過可能要到2018年先有.
聽聞下個月底可以訂


大宅

積分: 1186


22#
發表於 16-2-17 12:27 |只看該作者
Alange 發表於 15-8-18 22:50
我揸Audi 好好揸又夠照。如果我係老細我揸 masareti. Mercedes is so old.
我目標都係揸 masareti


大宅

積分: 4461


21#
發表於 15-8-19 00:13 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-8-18 23:01
Tesla遲d好似會出平價板
應該叫Model 3.不過可能要到2018年先有.


洋房

積分: 90


20#
發表於 15-8-18 23:01 |只看該作者

引用:我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發

原帖由 papat 於 15-08-13 發表
我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此.下個目標Tesla Model X
...
Tesla遲d好似會出平價板




禁止訪問

積分: 3571


19#
發表於 15-8-18 22:50 |只看該作者

引用:其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3197


18#
發表於 15-8-17 11:56 |只看該作者
本帖最後由 daddykingdom 於 15-8-17 11:57 編輯

其實有D野未得到手, 就會努力去爭取, 這是努力的源動力

買到手後, 過了一排, 其實覺得不外如事, 好快又有新目標

哈哈, 我估男人就係咁, 唔止係車, 手錶又如是, 最後可能覺得戴G-Shock 原來先係好野

最緊要係唔好忘本, 回想起當年努力的時間, 就係男人的浪漫

點評

tigerz    發表於 16-2-25 08:06


大宅

積分: 4461


17#
發表於 15-8-15 21:03 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-14 00:20
Bentley轉Tesla咪downgrade咗?
再Upgrade就要上Roll Royce,我未夠班 !!!


男爵府

積分: 5831


16#
發表於 15-8-15 20:31 |只看該作者
本帖最後由 三十歲男人 於 15-8-15 20:34 編輯

對品味有要求嘅人係唔會抯Benz....


複式洋房

積分: 280


15#
發表於 15-8-15 16:24 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?

Benz 有幾威?
值得人欣賞係手車,車品




大宅

積分: 4461


14#
發表於 15-8-14 00:35 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-14 00:20
Bentley轉Tesla咪downgrade咗?
其實學你話..興奮吓..Bentley揸落久而久之就無個種興奮


大宅

積分: 3505


13#
發表於 15-8-14 00:20 |只看該作者

引用:我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發

原帖由 papat 於 15-08-13 發表
我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此.下個目標Tesla Model X
...
Bentley轉Tesla咪downgrade咗?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo