立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1081
複式洋房
積分: 368
男爵府
積分: 7295
積分: 1186
papat 發表於 16-2-18 00:02 我諗冇咁快,我上年定個部model x毫冇聲氣!!
珊瑚宮
積分: 109154
orangekkkkk 發表於 16-2-18 07:17 尋日見到二手Benz 跑10年車都係二萬五
子爵府
積分: 14934
原帖由 FS 於 15-08-12 發表 其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶 ...
積分: 4461
20150618bb 發表於 16-2-17 13:01 日本車有的貴到你唔信,咪做的假鬼佬.
kwai5 發表於 16-2-17 12:29 聽聞下個月底可以訂
FS 發表於 15-8-12 17:03 其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶 ...
papat 發表於 15-8-19 00:13 應該叫Model 3.不過可能要到2018年先有.
Alange 發表於 15-8-18 22:50 我揸Audi 好好揸又夠照。如果我係老細我揸 masareti. Mercedes is so old.
Chi0813 發表於 15-8-18 23:01 Tesla遲d好似會出平價板
洋房
積分: 90
原帖由 papat 於 15-08-13 發表 我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此.下個目標Tesla Model X ...
禁止訪問
積分: 3571
積分: 3197
kennyklt 發表於 15-8-14 00:20 Bentley轉Tesla咪downgrade咗?
積分: 5831
積分: 280
積分: 3505
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy