自由講場

跳至

首頁

尾頁
   13


大宅

積分: 1166


1#
發表於 15-8-18 00:31 |只看該作者
失眠好嚴重,好影響日常生活。
有冇jm可介紹比較小負作用既安眠藥比我,萬分感謝




子爵府

積分: 12144


87#
發表於 15-9-2 13:11 |只看該作者

引用:Quote:rachie 發表於 15-8-18 18:22 請問甘

原帖由 puzzledmama 於 15-08-18 發表
去藥材鋪買甘草片, 每次用大約八片, 滾水煲半小時, 剩下一碗左右, 也可加些龍眼煲, 更好味
...
jm, 甘草片煲水, 系咪睡前飲?


大宅

積分: 1632


86#
發表於 15-8-20 13:19 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

聽聞安眠藥要有醫生紙先買到。


大宅

積分: 3287


85#
發表於 15-8-20 11:27 |只看該作者

回覆:MaiShop 的帖子

食黃色敏感藥算!我食到戒唔到?越食越多!





大宅

積分: 3287


84#
發表於 15-8-20 11:26 |只看該作者

回覆:Mctc1234 的帖子

冇用




子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 15-8-20 11:22 |只看該作者
_candy_ 發表於 15-8-20 00:33
下,退黑激素會泡化卵子,好彩我買左未食過
係呀, 你去萬寧果D 睇下, 包裝個盒上有寫, 計劃懷孕或陀緊BB 都唔食得架
不過GNC 就冇寫, 好少資料


珍珠宮

積分: 31978


82#
發表於 15-8-20 00:33 |只看該作者
VioletCC 發表於 15-8-19 12:45
如果計畫懷孕千其唔好食
會泡化卵子架
下,退黑激素會泡化卵子,好彩我買左未食過


珍珠宮

積分: 31978


81#
發表於 15-8-20 00:25 |只看該作者
MaiShop 發表於 15-8-18 12:18
敏感藥應該冇安眠藥咁大負作用,是嗎?
可否告知藥名,謝謝妳
chlorpheniramine maleate 4mg負作用係可能食完會大昏迷咁訓


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 15-8-19 12:47 |只看該作者
我今朝試左針灸, 希望有幫助啦


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 15-8-19 12:46 |只看該作者
Mctc1234 發表於 15-8-19 08:14
我冇失眠,但系睡眠質素唔好,半夜一定醒。用左呢盒有改善。之前系萬寧買




...
試過, 太輕"藥"力
噴完只覺得四肢好攰, 個腦仍然好活躍


子爵府

積分: 10769

畀面勳章 BK Milk勳章


78#
發表於 15-8-19 12:45 |只看該作者
晉賢囝囝 發表於 15-8-19 08:58
食。退黑激素。你唔睇到激素就驚。呢隻藥好過安眠藥。冇副作用。
如果計畫懷孕千其唔好食
會泡化卵子架


子爵府

積分: 12427


77#
發表於 15-8-19 11:02 |只看該作者

回覆:有冇jm食安眠藥?

有食,醫生開連埋情緒藥食


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


76#
發表於 15-8-19 09:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表我以

原帖由 Happymom2004 於 15-08-19 發表
你去搵melatonin, 係sleep hormone, 佢地可能有
Ok....thanks ar

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


75#
發表於 15-8-19 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happymom2004+於+15-08-19+發

原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表
我以後屈人寺個啲有添,我諗我要買過第二隻,想快啲有覺好訓
你去搵melatonin, 係sleep hormone, 佢地可能有




珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


74#
發表於 15-8-19 09:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表請問

原帖由 Happymom2004 於 15-08-19 發表
Amazon有,24包 USD 17 左右。沖水飲,我每次用4分1包就夠。唔好落太多水,費事半夜去廁所。



...
我以後屈人寺個啲有添,我諗我要買過第二隻,想快啲有覺好訓

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


子爵府

積分: 12864


73#
發表於 15-8-19 09:22 |只看該作者

回覆:MaiShop 的帖子

不如你試下睇中醫啦,我都係好易失眠,睇中醫會有改善架,唔好長期食西藥呀


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


72#
發表於 15-8-19 09:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Happymom2004+於+15-08-18+發

原帖由 sumlam 於 15-08-19 發表
請問係邊到買同幾錢? 我呢個月晚晚訓到4點就醒,一係就訓唔著,好辛苦

...
Amazon有,24包 USD 17 左右。沖水飲,我每次用4分1包就夠。唔好落太多水,費事半夜去廁所。




珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


71#
發表於 15-8-19 09:14 |只看該作者

引用:呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,

原帖由 Happymom2004 於 15-08-18 發表
呢隻幾好,冇乜副所用,我一次飲4分一包,半粒鐘已覺眼瞓
請問係邊到買同幾錢? 我呢個月晚晚訓到4點就醒,一係就訓唔著,好辛苦

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


男爵府

積分: 5222


70#
發表於 15-8-19 09:06 |只看該作者

引用:背后+ +

原帖由 Mctc1234 於 15-08-19 發表
背后
How much




男爵府

積分: 5222


69#
發表於 15-8-19 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Snoopyboy+於+15-08-18+發表P

原帖由 lauretta 於 15-08-19 發表
我敏感食呢隻會大昏迷,訓十幾個鐘都唔夠,起身個人會勁累
每個人反應不一樣




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo