爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 41


1#
發表於 15-8-18 12:07 |只看該作者
我剛買了部Mxzxx細車, 吾小心撞凹左, 幾星期前已訂零件, 点知零件到左又吾出聲, 當我追佢時, 佢竟然話仲未同我排期整 ,叫我8月底攞架車比佢整, 仲要等到9月中先可比番我 。 呢d係咩服務? 我從未試過由開始至整好,要甘耐時間。因此大家買車時都要慎選售後服務係咪有效率。

** 1. 因為我用過好幾隻牌子ke車,從未遇到有甘ke情况。
2. 佢地整車係超........貴,竟然係我車價 1/4價錢

請大家小心。


洋房

積分: 41


13#
發表於 15-8-24 18:38 |只看該作者
Circleda : 請問邊年車? 新定舊代理?

我係今年2015 4月車, 係新代理(rubbish) 如果我冇上會, 我會拋左佢


洋房

積分: 41


12#
發表於 15-8-24 18:33 |只看該作者
我仲慘, 剛落地幾个月,賣又吾係, 惡又冇用, 總之態度差, 冇服務


當然唔係間間原廠整都超貴啦? 我另一車架整, 係BXX, 整大件零件, 我覺得合理, 又有務服, 甘當然啦! 如果你同車房比, 可能覺得貴, 但BXX入面有好多野係电腦控制, 如果要找車房, 都要找一間可信的


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 15-8-20 14:18 |只看該作者
唔係間間原廠整都超貴既咩?


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 15-8-20 12:36 |只看該作者

引用:回覆 circleda 的帖子師兄2010年車2手價可

原帖由 HOSOH 於 15-08-20 發表
回覆 circleda 的帖子

師兄2010年車2手價可能係新車2/3左右, 你番原廠換條泵把除時要新車1/4價錢, 咪即係 ...
10年車可以唔返

睇你自己$$


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 15-8-20 12:35 |只看該作者

引用:我都係萬事唔得用家, 一定唔會再買佢地d車,

原帖由 Streetboy 於 15-08-19 發表
我都係萬事唔得用家, 一定唔會再買佢地d車, 除非轉代理
我買過2架M記車,
一架同上一個代理買,一個同宜家個買

宜家個代理

唔惡係唔會理同唔睬你


水晶宮

積分: 57772

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 15-8-20 12:29 |只看該作者

引用:我都係萬事唔得用家, 一定唔會再買佢地d車,

原帖由 Streetboy 於 15-08-19 發表
我都係萬事唔得用家, 一定唔會再買佢地d車, 除非轉代理
宏x真係垃圾


男爵府

積分: 6243


7#
發表於 15-8-20 12:08 |只看該作者
回覆 circleda 的帖子

師兄2010年車2手價可能係新車2/3左右, 你番原廠換條泵把除時要新車1/4價錢, 咪即係你架車現值的1/3到一半


禁止訪問

積分: 1592


6#
發表於 15-8-20 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 984


5#
發表於 15-8-19 22:22 |只看該作者

回覆:買車要留意售後服務是否妥善

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19487


4#
發表於 15-8-19 20:12 |只看該作者
supermbnz 發表於 15-8-18 12:07
我剛買了部Mxzxx細車, 吾小心撞凹左, 幾星期前已訂零件, 点知零件到左又吾出聲, 當我追佢時, 佢竟然話 ...
請問邊年車? 新定舊代理?

我架2010都諗緊要唔要返去保養,重想換過條泵把添


男爵府

積分: 6521


3#
發表於 15-8-19 12:58 |只看該作者
我都係萬事唔得用家, 一定唔會再買佢地d車, 除非轉代理


男爵府

積分: 6243


2#
發表於 15-8-19 12:29 |只看該作者
多謝提醒!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo