爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 90


1#
發表於 15-8-18 22:50 |只看該作者
各位爸爸有無以上經驗 點樣解決好
同埋你地一部車會渣幾耐度




大宅

積分: 2322


62#
發表於 15-10-8 16:12 |只看該作者
我第一架揸o左五年到著唔到車劏,跟手接o左另一架幾個月。兩架都係SAAB,老婆話夠安全,唔俾轉會買日本車。

要換車,成日入吓廠,成日同老婆講呢樣壞果樣壞。
或者俾D果款車撞完既樣俾佢睇囉~


別墅

積分: 549


61#
發表於 15-10-8 13:08 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

老婆唔比換車, So Easy,佢話唔比換,但無話唔比買多架喎

設計對白
老婆,我買左架新車,11月到架喇
吓,我咪話唔好換車囉
我無換呀,我買多架咋,架Toyota留比你揸

過一排,架車唔揸咪賣左佢囉




珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 15-10-8 13:00 |只看該作者
PELOHO 發表於 15-8-24 09:17
可能樓主太太唔鐘意Benz, 鐘意呢部 Gilera Fuoco 500
唔係.................係C63


大宅

積分: 2664


59#
發表於 15-10-8 00:15 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

換架A250,改車錢先大獲!


大宅

積分: 1799


58#
發表於 15-10-7 17:59 |只看該作者
仲好,慳番好多


禁止訪問

積分: 10968


57#
發表於 15-9-1 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 410


56#
發表於 15-9-1 06:52 |只看該作者


大宅

積分: 1205


55#
發表於 15-8-31 17:29 |只看該作者
你地有無 test drive 過 A250 ? 可能你老婆覺得 dun 喎


洋房

積分: 90


54#
發表於 15-8-31 13:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chi0813+於+15-08-31+發表開

原帖由 kennyklt 於 15-08-31 發表
明白曬,既然能力許可,要老婆同意其實唔難。
不過同樣問題,Ractis同A250都係hatchback,考慮下CLA250,靚 ...
我鍾意斬尾款
本身睇Scirocco先過A250




大宅

積分: 3505


53#
發表於 15-8-31 08:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+15-08-30+發表又

原帖由 Chi0813 於 15-08-31 發表
開頭諗住買黎俾佢一齊渣嗎
但點知佢好少渣
明白曬,既然能力許可,要老婆同意其實唔難。
不過同樣問題,Ractis同A250都係hatchback,考慮下CLA250,靚仔之外仲有個車尾箱,至少可以同老婆sell實用性。老實說,CLA個樣女人係好難唔心動




洋房

積分: 90


52#
發表於 15-8-31 00:20 |只看該作者

引用:又唔使鬧樓主嘅,如果經濟許可就換囉。與其

原帖由 kennyklt 於 15-08-30 發表
又唔使鬧樓主嘅,如果經濟許可就換囉。與其每日對住架Ractid痛苦,不如襯架車仲值錢就賣咗佢。不過既然樓主 ...
開頭諗住買黎俾佢一齊渣嗎
但點知佢好少渣




洋房

積分: 90


51#
發表於 15-8-31 00:13 |只看該作者

引用:渣得7個月就話換,有無諗過錢既問題?不如

原帖由 henry921121 於 15-08-29 發表
渣得7個月就話換,有無諗過錢既問題?不如娶個老婆番黎唔好話7個月,7年換左去lo

...
開頭諗住我老婆都會渣先買部細cc
唔關錢問題 無錢我就唔會換啦




男爵府

積分: 6435


50#
發表於 15-8-30 21:55 |只看該作者

回覆:Chi0813 的帖子

一般四五年左右。




大宅

積分: 3505


49#
發表於 15-8-30 13:26 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

又唔使鬧樓主嘅,如果經濟許可就換囉。與其每日對住架Ractid痛苦,不如襯架車仲值錢就賣咗佢。不過既然樓主夠錢買A250,點解會買咗Ractis?




複式洋房

積分: 137


48#
發表於 15-8-30 09:55 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

15 年已經耐了




大宅

積分: 3778


47#
發表於 15-8-29 22:38 |只看該作者

回覆:老婆唔俾換車

渣得7個月就話換,有無諗過錢既問題?不如娶個老婆番黎唔好話7個月,7年換左去lo


洋房

積分: 90


46#
發表於 15-8-28 20:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chi0813+於+15-08-25+發表佢

原帖由 mw2012 於 15-08-25 發表
嗯!!驚你飛個陣唔帶埋佢?
Haha....點叫飛車先~~揸得快就系人都會!但如果拎去非 ...
佢唔會飛⋯平時渣80-110佢已經話驚




洋房

積分: 90


45#
發表於 15-8-28 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chi0813+於+15-08-25+發表Rac

原帖由 kennyklt 於 15-08-25 發表
Hatchback換hatchback,確實好難説服老婆批準,尤其是A class個後座迫好多。考慮換CLA或GLA,至少個樣同Rac ...
我本人鍾意斬尾跑款車多d




洋房

積分: 90


44#
發表於 15-8-28 20:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Chi0813+於+15-08-25+發表佢

原帖由 Koala_Chu 於 15-08-25 發表
其實壞壞哋,不過想唔行得先換咗佢
唔行得就要湯車




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo