嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5873


1#
發表於 08-7-1 23:28 |只看該作者
Emide baby care 奶煲:
有無人用過呀? 好唔好用呀?
我見佢好似貴過其他煲少少, 但個sales又話好好喎....??


男爵府

積分: 5873


9#
發表於 08-7-9 16:22 |只看該作者
唔係呀, 一插電就有燈, 但係唔會熱, 按完制再等都係唔會熱架!!

星期一去吉之島 confirm 係壞咗, 仲全數退錢俾我 tim! 之後見到 tt 煲仲係做緊 8 折就買咗個 tt 煲啦!!


大宅

積分: 2601


8#
發表於 08-7-8 11:28 |只看該作者

回覆 #7 chowhui97的文章

chowhui97,
我都係用呢隻牌子的,我買左大果個呀折左$650,我試用過ok喎
Annie


大宅

積分: 3678


7#
發表於 08-7-7 05:01 |只看該作者
一插電就有燈.... yes, it's very common for a lot of appliances. Just use it for a couple of times and it will become normal.




原文章由 chowhui97 於 08-7-6 00:34 發表
買咗baby care呀... 但係今日試過個煲好似唔係好work, 一插電就有燈, 跟住按籃色個制按來按去都無咩反應, 好似未開咁...

按制又無聲或其他指示開咗未... 都唔知做乜!! 激死!! 你地嗰個會唔會咁呀??? 係咪壞咗??? 聽 ...


男爵府

積分: 5873


6#
發表於 08-7-6 00:34 |只看該作者
買咗baby care呀... 但係今日試過個煲好似唔係好work, 一插電就有燈, 跟住按籃色個制按來按去都無咩反應, 好似未開咁...

按制又無聲或其他指示開咗未... 都唔知做乜!! 激死!! 你地嗰個會唔會咁呀??? 係咪壞咗??? 聽日要打反吉之島問下.......


男爵府

積分: 5873


5#
發表於 08-7-2 14:37 |只看該作者
我見 emide 個奶煲 $650, 原本想買 tt 的煲只係 $450, 咁二隻係吉之島都做緊 8 折... 老公話 tt 個煲個樣啲料唔掂喎, emide 嗰隻好似實淨啲, 而且我阿嫂好似都係用緊 baby care 的舊款奶煲, 用咗6, 7 年都未壞, 佢話有信心喎!

我係諗住用來配 chu chu 奶樽的!


男爵府

積分: 5873


4#
發表於 08-7-2 14:10 |只看該作者
我見 emide 個奶煲 $650, 原本想買 tt 的煲只係 $450, 咁二隻係吉之島都做緊 8 折... 老公話 tt 個煲個樣啲料唔掂喎, emide 嗰隻好似實淨啲, 而且我阿嫂好似都係用緊 baby care 的舊款奶煲, 用咗6, 7 年都未壞, 佢話有信心喎!

我係諗住用來配 chu chu 奶樽的!


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 08-7-2 02:32 |只看該作者
我用 emide 細d 圓形果款, 我冇用其他牌子, 冇得比較, 不過 so far 幾滿意.

佢既好處係分體式, 我個煲係放響廳度, 我可以日日都可以沖下個煲身同埋抹個裝水碟至用, . 另外, 佢個煲身矮得一層, 煲蓋都矮, 我打開煲蓋時唔駛 "吊"起隻手咁開. 如果有用奶樽隔, 咁冇乜位放奶咀等配件, 反而浪費左好多地方, 所以我一早唔用個奶樽隔, 最多可以放8個瘦樽, 或者 5個肥瘦樽+2個泵等等..., 總之彈性高好多, 我而家連烚 2個樽都唔放個隔.

煲蓋矮都有另一好處, 我洗奶樽時, 將個煲蓋反轉放響帖版台上, 洗完d 野可以放上去. 之後將d 野過水, 咁就可以直接放d 奶樽奶咀入個煲身度, 咁我慳番唔駛另外用一個筲箕裝住 d 野.

個煲蓋係攝得較深個煲身度, 所以烚完會有開唔蓋既情況. 我覺得問題唔大, 我好少一烚完就砌奶樽.

唔好處係電線短, 唔知其他牌子既煲又係咪咁. 我個煲都有漏水, 我懷疑係我個櫃面有少少斜, 咁裝水個碟真係淺, 唔知其他牌子又係咪咁.

emide 煲貴其他煲幾多?? 佢 "送" 2個 bfree 樽, 咁o岩我買左個二手舊版 avent 手泵, 兩個可以夾得埋一齊用, 唔駛另外買 avent 樽, 簡直係 perfect.

[ 本文章最後由 bosch 於 08-7-2 02:44 編輯 ]


男爵府

積分: 8804


2#
發表於 08-7-2 00:18 |只看該作者
我分別有用NUK同埋Emide baby care, 我中意NUK多好多, 因為Emide果隻, 煲完奶樽, 如果重熱的話, 個蓋會痴住D水蒸氣開晤到, 加上佢得一層, 放奶嘴同埋其他細件野果隔, 經常晤夠定放. 同埋裝水果隔好淺, 經常會漏水. 我個人覺得NUK實用好多.
原文章由 chowhui97 於 08-7-1 23:28 發表
Emide baby care 奶煲:
有無人用過呀? 好唔好用呀?
我見佢好似貴過其他煲少少, 但個sales又話好好喎....??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo