爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1137


1#
發表於 15-8-23 03:05 |只看該作者
最近有冇人考車考石蔭?有冇經驗分享下?因為下星期二考啦!好緊張!因為今次係第4次考啦,頭3次都係考培正。
揸過石蔭2堂,個人覺得比起培正易啲,但因為覺得易啲,怕會忽略左一啲陷阱。考過嘅朋友覺得石蔭條路易pass嗎?有陷阱位嗎?我考2點呀!




大宅

積分: 1137


27#
發表於 15-8-26 02:48 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

多謝哂各位俾嘅溫馨提示




大宅

積分: 2642


26#
發表於 15-8-25 22:40 |只看該作者
回覆 li1981 的帖子

弓喜


大宅

積分: 1137


25#
發表於 15-8-25 18:30 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

我今日都pass左啦

正如樓上所講,今日整路!好彩考前狂操車,如果唔係就危險啦。
亞sir雖然cool,但都好好人。仲提醒我快啲行,如果唔係啲行人行出嚟就煩啦~ 又提醒我唔洗咁早打燈等等.....

終於有較好瞓啦





大宅

積分: 4796


24#
發表於 15-8-25 18:01 |只看該作者

今日考石蔭, PASSED 左, 好開心.

我考12:00 左右, 其實, 石蔭成日整路, 昨天整完呢度, 明天又整第度.
所以, 考前1 個鐘操好重要.
行左幾轉都有不同既死車阻住.

我考時已經少左死車, 可能中午D人去食飯.
不過考時都有1部, 要定D, 慢慢..

我好好笑, 同考官講, 亞SIR, 前面有死車, 我要過線出.
不過有些少危險, 因隔離是對頭車.


努力!!




禁止訪問

積分: 37


23#
發表於 15-8-25 14:42 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2115


22#
發表於 15-8-25 12:00 |只看該作者

回覆:最近有冇人考車考石蔭?

我兩星期前考完,學車日日都唔整路,考果日成條線兩個位整路!
好似障礙賽!
不過好過之前肥的培正!
但要小心行慢少少都唔得既的士和小巴




大宅

積分: 2642


21#
發表於 15-8-25 10:54 |只看該作者
本帖最後由 camry16618 於 15-8-25 10:55 編輯
li1981 發表於 15-8-24 19:57
其實不是早報到就有用,要教你個師傅是否了解考牌官那個手鬆才有用,一D有教車經驗師傅佢地會清楚了解考牌個別要求,即使有D可以手鬆,有D會手緊,師傅就會早一點去選擇考牌官去報到.但我看你自己說上兩次肥都是比亞SIR 用腳制殺停部車,這可能是同你路面經驗不足同駕駛判斷不正當有關,你要操多D路面才好去考,不要在晚上或無車無人既時段去操車,這是沒用


大宅

積分: 1137


20#
發表於 15-8-24 19:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表Than

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
唔知關唔關事
不過最好早少少報到
我係果個時間第一個考
我叫師傅早啲報到先




別墅

積分: 788


19#
發表於 15-8-24 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表燈

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
Thank you so much
唔知關唔關事
不過最好早少少報到
我係果個時間第一個考
感覺個考官鬆手d
Good luck




大宅

積分: 1137


18#
發表於 15-8-24 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表Sorr

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
燈位唔多車排隊,我幾個燈位都係排頭位,係圍乪街果條斜路比較多d車
我考大白田街果條路,落斜第一個斑馬線 ...
Thank you so much




別墅

積分: 788


17#
發表於 15-8-24 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表我

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
Sorry.....問多個問題。你考2點呢個時間,啲燈口位多唔多車排隊?多唔多行人、小朋友?



...
燈位唔多車排隊,我幾個燈位都係排頭位,係圍乪街果條斜路比較多d車
我考大白田街果條路,落斜第一個斑馬線比較多人過馬路,等左一陣,無咩小朋友
同埋返試場閘口果個位有人過馬路就小心d
我考緊果時有個學生妹無啦啦閃左出黎,好彩我開得慢同佢行返入行人路等我過左先無事




大宅

積分: 1137


16#
發表於 15-8-24 16:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表師傅

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
我係星期六日先學,所以我無練過出閘口
只係練過返閘口jar
係咪無咁嚴我就唔知,但我個考官勁nice,佢唔會 ...
Sorry.....問多個問題。你考2點呢個時間,啲燈口位多唔多車排隊?多唔多行人、小朋友?




別墅

積分: 788


15#
發表於 15-8-24 16:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表唔

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
師傅話可以在試場閘口練出入,你有冇練過先考呀?之前考培正就冇得練......師傅話石蔭唔係總部,冇咁嚴,係 ...
我係星期六日先學,所以我無練過出閘口
只係練過返閘口jar
係咪無咁嚴我就唔知,但我個考官勁nice,佢唔會一路考一路tick,係考到中段先tick,所以無咁大壓力,佢仲問我第幾次考(上次考忠義街肥左)
Good luck
希望你都係呢個考官




大宅

積分: 1137


14#
發表於 15-8-24 15:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+li1981+於+15-08-24+發表咁正

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
唔難
一定要偷位
盡量靠右d同埋唔好快
師傅話可以在試場閘口練出入,你有冇練過先考呀?之前考培正就冇得練......師傅話石蔭唔係總部,冇咁嚴,係咪架?
另外監考你果個考官nice唔 nice呀?




別墅

積分: 788


13#
發表於 15-8-24 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Devilnam+於+15-08-24+發表回

原帖由 li1981 於 15-08-24 發表
咁正?!
希望我都暢通無阻啦
唔難
一定要偷位
盡量靠右d同埋唔好快
特別係返試場果到一定要睇清楚
因為會有人過馬路




大宅

積分: 1137


12#
發表於 15-8-24 15:32 |只看該作者

引用:回覆+li1981+的帖子我上個星期5考石蔭,+PAS

原帖由 Devilnam 於 15-08-24 發表
回覆 li1981 的帖子

我上個星期5考石蔭, PASS左都係考2點
咁正?!
希望我都暢通無阻啦

不過想問下出入考場難嗎?




別墅

積分: 788


11#
發表於 15-8-24 15:25 |只看該作者
回覆 li1981 的帖子

我上個星期5考石蔭, PASS左都係考2點
果日好好彩, 一架死車都無


大宅

積分: 1137


10#
發表於 15-8-23 23:09 |只看該作者

引用:我7月29日考成功合格,師父話石陰比培正好考

原帖由 camry16618 於 15-08-23 發表
我7月29日考成功合格,師父話石陰比培正好考
恭喜!




大宅

積分: 1137


9#
發表於 15-8-23 23:08 |只看該作者

回覆:camry16618 的帖子

恭喜!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo