爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4172


1#
發表於 15-8-23 04:48 |只看該作者
我P牌,冇學過L位泊車,今日膽粗粗係停車場盲摸摸咁練,攞位試泊。
但因為一開始我攞位攞唔啱,到我倒車,要轉彎時,發覺車軚hi到人地車頭,但車身冇撞到。
我見人地架車車頭污糟左,好過意唔去⋯⋯
我想問,如果俾著係你地,會點處理呢?人地冇人係度,要通知佢地嗎?




子爵府

積分: 13350


8#
發表於 15-8-23 15:38 |只看該作者

引用:回覆+tristawan+的帖子建議你唔好比對家知

原帖由 renapapa 於 15-08-23 發表
回覆 tristawan 的帖子

建議你唔好比對家知你「P」牌,好多人見你「P」牌會㩒住嚟搶... ...
呢個真,有咩麻煩加期就唔好啦




男爵府

積分: 8466


7#
發表於 15-8-23 14:53 |只看該作者
回覆 tristawan 的帖子

建議你唔好比對家知你「P」牌,好多人見你「P」牌會㩒住嚟搶...


大宅

積分: 4172


6#
發表於 15-8-23 14:43 |只看該作者

引用:回覆+tristawan+的帖子根據《道路交通條例

原帖由 renapapa 於 15-08-23 發表
回覆 tristawan 的帖子

根據《道路交通條例》第 56 條,遇到意外第一時間應該停車或者停喺安全嘅地方;呢 ...
你講得岩,等陣我再去睇睇佢架車留個Msg先,污糟左我勁唔好意思,賠個洗車錢良心都好過D





男爵府

積分: 8466


5#
發表於 15-8-23 14:26 |只看該作者
回覆 tristawan 的帖子

根據《道路交通條例》第 56 條,遇到意外第一時間應該停車或者停喺安全嘅地方;呢樣嘢你有做到...
如果無諗住報保險,一般情況下應該同對方傾「私了」;傾唔掂應該要報警備案,有可能要上庭等官判...

你個情況,對方唔喺現場唯有留紙仔,對家會聯絡你...

「私了」對你個牌無影響,都係錢作怪;「危駕」就扣分、罰款同埋賠對家;「不顧而去」就再罰重啲...

有無花同有無損壞我覺得唔係由你判斷,始終受害者唔係你;要記住隨時都有人睇到或者停車場有 CCTV;博唔博你諗你...


大宅

積分: 4172


4#
發表於 15-8-23 13:31 |只看該作者

回覆:Siuyanlo 的帖子

有用紙巾抹左D黎睇,係污糟,冇花~




大宅

積分: 3017


3#
發表於 15-8-23 10:38 |只看該作者

回覆:新牌仔問題~

所以我泊車通常棟左右有靚車才泊入去。




大宅

積分: 1376


2#
發表於 15-8-23 10:14 |只看該作者

回覆:新牌仔問題~

有無濕啲水抹下個個位?睇下係唔係花左先




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo