爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11008


1#
發表於 15-8-28 21:32 |只看該作者
其實点先算樫油車 例如幾L/km


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


47#
發表於 15-9-22 13:19 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-22 13:41 編輯

回覆 20150618bb 的帖子

3.不過朋友渣得少, 半年都吾過五千公里, 但又吾想每半年比三千几, 最后十個月至去一次都无問題, 不過, 以我所知Ractics 保養最平, 有興趣自己上皇冠个網頁睇......

4.期間不能停用, 停用之后就无保養, 如自己在外換野, 有機个部分吾包...


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


46#
發表於 15-9-22 13:15 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-22 13:19 編輯

回覆 20150618bb 的帖子

2.如果一般換機油唔比[X田]保,甘重保唔保7年電池:唔保, 機油头兩次自費, 之后三千几包埋.


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


45#
發表於 15-9-22 13:14 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-22 13:20 編輯

回覆 20150618bb 的帖子

1.請問保養期、幾多公里檢查一次,幾錢檢查一次:頭兩次免費(第1次行1000, 第二次行5000或半年, 機油錢自付), 之後每行一萬或半年, 每次三千几元.


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 15-9-22 13:03 |只看該作者
kenmclaw 發表於 15-9-21 15:05
回覆 20150618bb 的帖子

豐田 Prius 系列既車電池保養7年, 一般我渣6至7年就換, 架車壞吾壞對我影響不大, ...
師兄....請問保養期.....幾多公里檢查一次,幾錢檢查一次,如果一般換機油唔比[X田]保,甘重保唔保7年電池呀???


男爵府

積分: 5325


43#
發表於 15-9-21 16:21 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-9-21 13:02
回覆 kenmclaw 的帖子

但幾年後換電池時,只見到條
問過 換電約2萬, 大車用2組就4萬左右...


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


42#
發表於 15-9-21 15:05 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-21 15:09 編輯

回覆 20150618bb 的帖子

豐田 Prius 系列既車電池保養7年, 一般我渣6至7年就換, 架車壞吾壞對我影響不大, 況且我見28car個d十年車齡既Prius都無換過舊大電池. 如果一個月約用800元油, 其實比一般車慳700-800百倒, 當一年慳七千二, 七年慳六萬幾, 如果渣長程D, 例如一個月一般車用二千, 我呢部約用一千至千一倒, 七年慳近九萬...


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


41#
發表於 15-9-21 13:02 |只看該作者
回覆 kenmclaw 的帖子

但幾年後換電池時,只見到條


男爵府

積分: 6243


40#
發表於 15-9-21 12:14 |只看該作者
回覆 0x00000f4 的帖子

差唔多一樣, 只係起步時油氣比差小小.


民房

積分: 24


39#
發表於 15-9-18 14:41 |只看該作者
回覆 HOSOH 的帖子

咁同用原裝風隔,但踩油深D有乜分別?


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


38#
發表於 15-9-18 14:33 |只看該作者
回覆 star1402 的帖子

其實点先算樫油車 例如: 14.5km/L (這是約1元一公里, 係以14.74元油价計, 個數越大越抵)


禁止訪問

積分: 1356


37#
發表於 15-9-18 00:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


36#
發表於 15-9-6 15:33 |只看該作者
回覆 alvinlam333 的帖子

要成$1.2行一公里吾算慳油, 我覺得$1以內价錢行一公里才可叫慳油車. 例如我個部大約$550行800公厘...


複式洋房

積分: 301


35#
發表於 15-9-4 22:13 |只看該作者
我架JAZZ 入左420蚊油,行到大約350公里,係咪唔算慳?


複式洋房

積分: 121


34#
發表於 15-9-4 21:02 |只看該作者

引用:回覆 Chinmm 的帖子行屯門公路多都係得16-1

原帖由 HOSOH 於 15-09-04 發表
回覆 Chinmm 的帖子

行屯門公路多都係得16-17km/L? 本版講慳油車, 唔係燒油車呀 ...
咁啊? Prius 都唔好講,我想講 電單車,PCX125,行屯公可以50公里/升。


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


33#
發表於 15-9-4 15:15 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-4 15:17 編輯

Prius C 都係行 23-25km/L...


男爵府

積分: 6243


32#
發表於 15-9-4 14:37 |只看該作者
回覆 Chinmm 的帖子

行屯門公路多都係得16-17km/L? 本版講慳油車, 唔係燒油車呀


男爵府

積分: 6126

畀面勳章


31#
發表於 15-9-4 12:04 |只看該作者
本帖最後由 kenmclaw 於 15-9-4 12:06 編輯

係呀, 油价相差約5成, 渣長途好抵, 依家開冷氣大約六毫几七毫一公里, 可能係15年新款有d關係, 係d人驚電池易壞, 不過电池可保養7年, 而且Prius系列豐田巳有十幾年經驗.


男爵府

積分: 5325


30#
發表於 15-9-4 09:17 |只看該作者
kenmclaw 發表於 15-9-2 20:35
今日渣Prius C行到0.55一公里, 好勁!
當然柴油同純電仲慳好多, 但係柴油同純電d車貴禁多...
...

好抵~比起同年份既ractis 車價貴少少, 但慳好多喎


男爵府

積分: 5325


29#
發表於 15-9-4 09:15 |只看該作者
Chi0813 發表於 15-9-3 23:13
我上屯門公路出九龍轉車站條斜真係覺得唔係好夠力要轉7速+-去返5速慢慢上
最衰仲要俾Jazz1200cc推 ...

換偈油風格 試下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo