少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2018


1#
發表於 08-7-2 14:34 |只看該作者
係屋企,經常叫囡囡見到人要叫人...但她總是細細聲的叫....連我在隔離都聽不到....當心情好的時候....她才肯主動叫人


禁止發言

積分: 704


3#
發表於 08-7-21 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 384


2#
發表於 08-7-2 17:12 |只看該作者
我個仔而家5歲, 情況同你一樣, 我都無晒辨法, 自問做好本份(身教), 但係佢都係咁, 我睇都係性格問題!
記住 : 每天都要將不開心事忘記!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo