婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 592


1#
發表於 15-9-4 19:32 |只看該作者
吾知你地有無一個多多是實既姐夫、妹夫或阿嫂呢~我依個姐夫家庭背景好怪...佢媽對佢好差..一毫子都計較!加上好多原因...令佢咩都向錢看...只黏有錢人朋友..窮小小個d就俾佢係背後笑都面黃。我家姐大我5年...比我早出身...所以有一排..好多家庭費用..都由我家姐幫助。我姐夫好介意..但又吾諗下我細佢幾年..真係無辦法出錢。其實我由中5開始無拎過零用錢..所有野自給自足..但無錯點儲..讀夜晚大學都係吾夠錢..有問過家姐借..我知佢亦有介意。佢成日覺得家庭好就我..我拍拖爸媽都開心..無好似煩住家姐同佢咁..又覺得我命吾同..咩都付付66過都關其實我辛苦..要靠男友幫佢又吾知..半工讀..辛苦又吾知..我夠覺得媽錫家姐多喇!唉....話說..我同男友2家就黎見親家..傾結婚..佢都會出席..我男友都知佢咩人..又多多事實..小事化大!我地好驚佢幫我地激嬲4大長老.....點算....




男爵府

積分: 6081


34#
發表於 15-9-8 02:53 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

聽過啦,我有個friend四姊妹,除左細妹全部已婚,有唔錯既職業。早排佢地個阿媽賣左層市區舊樓補錢換新界新d既樓,大約補百幾萬左右。四個女好考順或有能力,每人約補二十萬左右比阿媽,反正百年歸老層樓賣返都係歸佢地四個,咁好fair啦。細女因無結婚,亦應該都唔會結,同阿媽住,另外三姊妹覺得有細妹照顧阿媽都好安心,四個都有比家用,就算家用會用黎交同細妹住既水電和什費其實一家人唔計咁多。

點知其中一個姐夫好計較,成日叫佢外母唔好買樓,話貴,第時實跌,已講左好多年,樓價越來越貴,舊樓又要維修又傾唔掂,拖左好耐,又開始成日漏水呢樣果樣,四個女先立心快d換樓等阿媽住得安落d.

果個姐夫就話個細妹有份住要出大份d. 但其餘姊妹根本覺得細妹肯一齊住互相照顧,已擔心少好多,一家人好難分得咁清,又唔係比唔起。

但果個姐夫就成日話咁樣唔公平,連入伙酒都黑面.... 真係乜人都有。



珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


33#
發表於 15-9-6 21:30 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

又或者係你一開始唔識say no

你想同家姐食個早餐,佢又跟埋黎👈🏻你絕對可以提出ladies talk,但似乎你無做到

大家suggest你因為男家只有父母出席,唔想太多人黎,其實已經係好好理由,但你自己又諗埋怕自己對男家印象唔好,咁講又怕家姐唔中意。。你份人就係幫人諗得太多,係時候要學識保護自己




公爵府

積分: 27460


32#
發表於 15-9-6 21:16 |只看該作者

回覆:Happyjk 的帖子

咁做乜叫佢wor,叫你家姐揾個理由拖住佢囉



珍珠宮

積分: 31074


31#
發表於 15-9-6 20:39 |只看該作者
Nikkichau 發表於 15-9-5 16:59
乜原來姐夫只系平輩黎架咋。。
我一直以為因為系家姐既老公所以輩份都會大d。。加上屋企人都要我地尊重個姐 ...
得閒約食飯爭住埋單,請你家姐姐夫食下飯。甚至家姐生日,買下禮物比佢。等你姐夫覺得你唔係只搵你家姐著數,可能可以改善關係。


琥珀宮

積分: 191368

馬年勳章


30#
發表於 15-9-6 15:28 |只看該作者

回覆:Happyjk 的帖子

其實樓主用家姐錢去讀書會唔會還返比家姐先?如果會,你姐夫唔應該咁多聲氣囉,但話事話,既然知個姐夫咁煩,比貴d息自己出去借好過啦


大宅

積分: 4676


29#
發表於 15-9-5 16:59 |只看該作者
乜原來姐夫只系平輩黎架咋。。
我一直以為因為系家姐既老公所以輩份都會大d。。加上屋企人都要我地尊重個姐夫咁。
我姐夫都系之前我未做野時嫌我家姐要養埋我,不過我而家嫁左人有自己頭家佢都冇資格話我d咩,但佢既為人一樣系算死草,對邊個都系,好聽d咪慳囉,難聽d咪小家囉。


別墅

積分: 505


28#
發表於 15-9-5 16:29 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

根本呢種算死草、見高拜;見低踩性格嘅人不值交往,直程應該遠離,奈何佢係你家姐老公咋。
第日你BB出世,記得教BB要尊重呢個姑丈(始終長輩), 但千奇唔好學佢


水晶宮

積分: 74328


27#
發表於 15-9-5 14:38 |只看該作者
Happyjk 發表於 15-9-5 14:26
我無俾負擔佢...我讀書10萬...我借左1萬6...亦已還清!....
"所以有一排..好多家庭費用..都由我家姐幫助。我姐夫好介意..但又吾諗下我細佢幾年..真係無辦法出錢。其實我由中5開始無拎過零用錢..所有野自給自足..但無錯點儲..讀夜晚大學都係吾夠錢..有問過家姐借.."
我見你咁講,我先至咁回乍.
如果你覺得問家姐借錢唔構成佢既負擔,咪唔係囉.
你覺得還左錢,就無拖無欠,但你姐夫好明顯唔係咁諗囉.


別墅

積分: 592


26#
發表於 15-9-5 14:29 |只看該作者

引用:是否樓主冇比夠家用,令家姐兩公婆付擔加重

原帖由 anna59 於 15-09-05 發表
是否樓主冇比夠家用,令家姐兩公婆付擔加重,令姐夫吾鍾意你。其實,做女婿,除非外父母開要求幫忙,否則吾 ...
講野真係好吾方便...有時約家姐食早餐..佢都會跟埋黎...我家姐又吾識叫佢識做~




別墅

積分: 592


25#
發表於 15-9-5 14:26 |只看該作者

引用:你自己都知,比左好多負擔比你家姐,咁你姐夫

原帖由 方方媽媽 於 15-09-05 發表
你自己都知,比左好多負擔比你家姐,咁你姐夫有怨言,都正常.
依家你都成家立室,你咪可以"報恩"囉.例如請家姐 ...
我無俾負擔佢...我讀書10萬...我借左1萬6...亦已還清!....




別墅

積分: 592


24#
發表於 15-9-5 14:26 |只看該作者

引用:是否樓主冇比夠家用,令家姐兩公婆付擔加重

原帖由 anna59 於 15-09-05 發表
是否樓主冇比夠家用,令家姐兩公婆付擔加重,令姐夫吾鍾意你。其實,做女婿,除非外父母開要求幫忙,否則吾 ...
我點會無比家用呢...我由day 1讀完中7已經要俾一半!我家亦不是等我2姊妹開飯..佢認為比我責任心強...只是佢大我5年!比我早出身..明嗎




別墅

積分: 505


23#
發表於 15-9-5 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 瑜兒 於 15-09-04 發表姐夫算

原帖由 ymancwm 於 15-09-05 發表
輩分平輩

但歲數大過樓主
我只相信互相尊重呢樣野


水晶宮

積分: 74328


22#
發表於 15-9-5 12:58 |只看該作者
你自己都知,比左好多負擔比你家姐,咁你姐夫有怨言,都正常.
依家你都成家立室,你咪可以"報恩"囉.例如請家姐一家去短線旅行,或者佢地需要買咩家電,你負擔得起,就送比佢地囉.咁你姐夫就會對你另眼相看.
至於四大長老見面,你同你家姐講明,唔想姐夫出席,叫家姐同姐夫講,因對方人少,唔想女家出大多人,等對方唔好有壓力.
如果你家姐唔合作,都無計.


珍珠宮

積分: 49823


21#
發表於 15-9-5 12:14 |只看該作者
是否樓主冇比夠家用,令家姐兩公婆付擔加重,令姐夫吾鍾意你。其實,做女婿,除非外父母開要求幫忙,否則吾應該干涉老婆外家的家事,你家姐又糸吾識做,有時候吾可以比老公知自己屋企咁多野,有乜事發生,蝕底嘅只糸自己。我最吾鍾意D女人去邊都帶埋老公,左住曬,講野吾方便


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


20#
發表於 15-9-5 09:34 |只看該作者

回覆:姐夫問題...好灰

無計既啦。姐夫可能要求你當佢係阿哥咁\"養重\",本身佢自己有無細妹呢?我幾個姐夫都係無細妹,所以都只係識\"縱\"我地d 細既。

不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 2505


19#
發表於 15-9-5 09:27 |只看該作者

回覆:Happyjk 的帖子

同爸爸媽媽講你擔心D乜,講真姐夫只係平輩,到時候真係講錯野你爸媽會應付到,唔到你擔心




大宅

積分: 3462


18#
發表於 15-9-5 05:14 |只看該作者

引用:姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲

原帖由 瑜兒 於 15-09-04 發表
姐夫算老幾?平輩咋!叫佢唔好咁多嗲
輩分平輩

但歲數大過樓主

好醜都要尊重下人

大嫂細過細妹

莫非大嫂都唔俾面?

所以呢禮數呢一代年輕人真係好缺乏




翡翠宮

積分: 86657

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 15-9-5 04:59 |只看該作者
揀個日子/時間佢要返工或有野做既囉


別墅

積分: 592


16#
發表於 15-9-5 00:15 |只看該作者

引用:咪同你父母話:“唉~+男家知道我家咁多人,

原帖由 vvff82 於 15-09-04 發表
咪同你父母話:
“唉~ 男家知道我家咁多人,而佢地只得兩個。唔係咁自在!所以,我們都係最好兩老對兩老啦! ...
我媽咪成日想我地2姊妹照顧大家...相親相愛!其實未有姐夫前..我2個關係係好到加零一。但有左佢出現後...佢會黑面如果家姐買野俾我~又成日叫家姐教訓我...依架我地2姊妹你試過2個出街街食下飯...其實我都好吾開心!總之..媽咪一定要家姐到..如果我咁講..講到親家好小氣..一陣有壞印象又係死得。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo