立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1163
複式洋房
積分: 149
積分: 1037
水晶宮
積分: 56948
男爵府
積分: 5325
shekshekbb 發表於 15-9-8 08:12 唔係新架。我諗要等囡囡出咗世先可以自己鑽啦
原帖由 arki727 於 15-09-08 發表 新電視?如果新的,可以考慮買原裝架,一般會包裝埋
原帖由 shekshekbb 於 15-09-07 發表 明白。謝謝!
原帖由 dick9394 於 15-09-07 發表 座台放住先得唔得呀搵人黎鑽人工貴
珍珠宮
積分: 44074
shekshekbb 發表於 15-9-6 15:30 由於我現時有咗六個月。所家人唔想我同老公動手。所以要揾人幫手。
原帖由 y2klamsum 於 15-09-06 發表 搵人裝個價可以淘把充電石屎鑽自己搞
積分: 1023
原帖由 assado 於 15-09-05 發表 我自己安裝。
積分: 3017
原帖由 shekshekbb 於 15-09-05 發表 人工幾錢?
原帖由 assado 於 15-09-05 發表 視付款式,約$400左右,鴨㞠街有賣。
原帖由 shekshekbb 於 15-09-05 發表 48 吋電視鑽掛牆架要幾錢?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy