爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 9565


1#
發表於 15-9-7 14:55 |只看該作者
老公就生日, 男仕們會想收咩做生日禮物呢?
錶送過2隻, 今次吾想駛幾萬, 所以吾想送錶了. 仲有咩你地想要呢?


複式洋房

積分: 221


27#
發表於 15-9-9 08:42 |只看該作者
如果男士用,黑色或咖啡色短身的,比較好


男爵府

積分: 9565


26#
發表於 15-9-9 07:58 |只看該作者

引用:BV銀包好耐用,可以用好幾年的

原帖由 chanel1_baby 於 15-09-08 發表
BV銀包好耐用,可以用好幾年的
邊種款式耐用呢


男爵府

積分: 9565


25#
發表於 15-9-9 07:58 |只看該作者

回覆:想收咩生日禮物

Iphone佢唔like,所以買唔到apple watch,音響相機佢都唔玩。只玩車,可惜我唔捨得幾十萬買架車比佢



大宅

積分: 1879


24#
發表於 15-9-9 00:33 |只看該作者
音響耳筒等等,相機鏡頭我都啱。
但我驚會毒害左你老公


男爵府

積分: 7293


23#
發表於 15-9-9 00:28 |只看該作者
講真一齊咁耐好多野都送過
好似我老公有個包包爛左想買過
我應該會買返個送俾佢
當然平時唔係生日都會買啦^^


洋房

積分: 42


22#
發表於 15-9-9 00:01 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-9-8 19:07
iphone, ipad mini, ipad,咁下一歩當然係Macbook pro啦
Or Apple Watch? Iphone 6s?


複式洋房

積分: 221


21#
發表於 15-9-8 22:59 |只看該作者
BV銀包好耐用,可以用好幾年的


大宅

積分: 3505


20#
發表於 15-9-8 19:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dick9394+於+15-09-08+發表好

原帖由 fifiger 於 15-09-08 發表
我好肯定。
電話,ipad mini,i pad,都有了。
還有乜電子嘢呢
iphone, ipad mini, ipad,咁下一歩當然係Macbook pro啦




男爵府

積分: 9565


19#
發表於 15-9-8 18:38 |只看該作者

引用:Quote:fifiger 發表於 15-9-8 15:02 我老公

原帖由 dick9394 於 15-09-08 發表
好多人都以為老公好乖..同唔上bk ~
講返正題,送電子野羅..
我好肯定。
電話,ipad mini,i pad,都有了。
還有乜電子嘢呢


男爵府

積分: 5325


18#
發表於 15-9-8 17:04 |只看該作者
fifiger 發表於 15-9-8 15:02
我老公唔上bk


好多人都以為老公好乖..同唔上bk ~
講返正題,送電子野羅..


男爵府

積分: 9565


17#
發表於 15-9-8 17:00 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-9-8 15:14
講下笑姐
不過我老婆都唔知我上BK,俾佢知實話我無聊。

你時間多姐, 都唔係無聊


大宅

積分: 3505


16#
發表於 15-9-8 15:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+15-09-08+發表或

原帖由 fifiger 於 15-09-08 發表
我老公唔上bk
講下笑姐
不過我老婆都唔知我上BK,俾佢知實話我無聊。




男爵府

積分: 9565


15#
發表於 15-9-8 15:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fifiger 於 15-09-08 發表佢

原帖由 kennyklt 於 15-09-08 發表
或者dick9394就係你老公嘅分身
我老公唔上bk


大宅

積分: 3505


14#
發表於 15-9-8 13:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dick9394+於+15-09-07+發表比

原帖由 fifiger 於 15-09-08 發表
佢唔會啦,好乖
或者dick9394就係你老公嘅分身




男爵府

積分: 8570


13#
發表於 15-9-8 13:23 |只看該作者
手機?


大宅

積分: 3505


12#
發表於 15-9-8 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kennyklt+於+15-09-08+發表BV

原帖由 fifiger 於 15-09-08 發表
Bv是否多織帶紋,成日放褲袋好易爛嗎?
我個BV銀包用咗兩年,日日放褲袋,完全冇問題,啲皮仲好靚。




男爵府

積分: 9565


11#
發表於 15-9-8 09:59 |只看該作者

引用:比佢出去癲返晚

原帖由 dick9394 於 15-09-07 發表
比佢出去癲返晚
佢唔會啦,好乖


男爵府

積分: 9565


10#
發表於 15-9-8 09:58 |只看該作者

引用:回覆 fifiger 的帖子Mont Blanc

原帖由 Perrypc 於 15-09-07 發表
回覆 fifiger 的帖子

Mont Blanc
喱隻牌子唔太識,好用嗎


男爵府

積分: 9565


9#
發表於 15-9-8 09:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fifiger 於 15-09-07 發表如

原帖由 kennyklt 於 15-09-08 發表
BV囉,好睇好用,最緊要係唔俗氣
Bv是否多織帶紋,成日放褲袋好易爛嗎?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo