親子旅遊

跳至

首頁
12345...47

尾頁
   113


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


1#
發表於 15-9-13 16:49 |只看該作者
終於book左ticket, 開始plan行程!有冇人也是3月23出發?

點評

carol-rol    發表於 15-9-13 23:11



寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


924#
發表於 16-4-3 20:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+1928mickey+於+16-04-03+發表

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
不是我點,不肯定名字;味道between 薄撐 同蛋餅之間,脆脆地,幾好味!
重有茶漬飯沒有影。
埋單¥19840 ...
好似台灣蛋餅
第一次見:D




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


923#
發表於 16-4-3 20:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 1928mickey 於 16-04-03 發表
すき家牛丼好味
我早幾日去食唔好食呀




侯爵府

積分: 24723


922#
發表於 16-4-3 19:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 1928mickey 於 16-04-03 發表
有蛋餅
不是我點,不肯定名字;味道between 薄撐 同蛋餅之間,脆脆地,幾好味!
重有茶漬飯沒有影。
埋單¥19840 比 之前第一間平,第一間燒肉好似¥23xxx.
大家一致覺得月鳥居的牛比較好味。但 黑毛和牛一 的茶漬肉比月鳥居好吃!





水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


921#
發表於 16-4-3 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
好好味
睇落ok喎。今次網燒食左松阪牛m同弘,兩間都好食,當然松阪牛就貴好多。牛襌shabu就麻麻,無下次。


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


920#
發表於 16-4-3 18:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-03

原帖由 TMC3012 於 16-04-03 發表
我都係食完野個職員比單我先知咋, 之前果三個都唔中, 點知我好好彩



...
我食左6000yen都無話我知有獎抽


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


919#
發表於 16-4-3 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
好好味
有蛋餅




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


918#
發表於 16-4-3 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+1928mickey+於+16-04-03+發表

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
早幾個月東京,吃了幾歺松屋牛
今次同老公及阿哥嫂,吃好些
すき家牛丼好味




侯爵府

積分: 24723


917#
發表於 16-4-3 18:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-04-03+發表一

原帖由 1928mickey 於 16-04-03 發表
喜歡松屋網燒牛
早幾個月東京,吃了幾歺松屋牛
今次同老公及阿哥嫂,吃好些




侯爵府

積分: 24723


916#
發表於 16-4-3 18:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
月鳥居
好好味
myphoto.jpg



點評

TMC3012    發表於 16-4-3 20:21


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


915#
發表於 16-4-3 17:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+情若真+於+16-04-02+發表吾該

原帖由 DonnaLau 於 16-04-03 發表
一定要食,仲有食埋吉野家呀!
喜歡松屋網燒牛




侯爵府

積分: 24723


914#
發表於 16-4-3 17:35 |只看該作者

引用:今晚吃+月鳥居 +

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
今晚吃 月鳥居
月鳥居
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24723


913#
發表於 16-4-3 17:35 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

今晚吃 月鳥居




侯爵府

積分: 24723


912#
發表於 16-4-3 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 TMC3012 於 16-04-03 發表
呢間 一上年食過麻麻
我們覺得好味喎,可能心情好
舊年在京都吃 「弘」也很好味




大宅

積分: 1203


911#
發表於 16-4-3 15:59 |只看該作者
maggielau0705 發表於 16-4-3 02:04
我囡間屋響bic c買5880yen冇包傢俱!已經覺得抵即買……點知去到京都專門店係有set裝,包傢俱……先7772yen ...

請問係京都咩位置?


子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


910#
發表於 16-4-3 15:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggielau0705+於+16-04-02+

原帖由 wingyee_ma 於 16-04-02 發表
我搵唔到間國產牛,食唔到。好彩係京都食左間本格燒肉。
我自己買左4對鞋,一件衫。
呀女買左旦黃哥精品, ...
間國產牛又真係幾難搵 我果日都搵左好耐 間野樓下又無咩指示 最尾搵到座大廈 但入到又係無指示😹但明明就係果棟樓 𨋢入面層層都有餐廳名 唯獨國產牛係無名🤔🤔好奇怪
不過食物幾好😋唔錯




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


909#
發表於 16-4-3 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TMC3012+於+16-04-03+發表関

原帖由 maggielau0705 於 16-04-03 發表
omg...我唔知道!
我都係食完野個職員比單我先知咋, 之前果三個都唔中, 點知我好好彩




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


908#
發表於 16-4-3 15:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-04-03

原帖由 TMC3012 於 16-04-03 發表
関西呀, T1
omg...我唔知道!




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


907#
發表於 16-4-3 12:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+16-04-03+發

原帖由 sunshine0613 於 16-04-03 發表
好吃
呢間 一上年食過麻麻




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


906#
發表於 16-4-3 12:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TMC3012+於+16-04-02+發表機

原帖由 maggielau0705 於 16-04-03 發表
你邊個機場有抽獎?
関西呀, T1




首頁
12345...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo