爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7411


1#
發表於 15-9-16 15:22 |只看該作者
07年 wish 2.0 g版白色 2首行左7萬 $60000
07年 stream 2.0 rs版黑色 0首 行9萬 $68000
點揀好?星期六日會坐足7個人


禁止訪問

積分: 7557


5#
發表於 15-9-16 19:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1844


4#
發表於 15-9-16 18:54 |只看該作者

引用:如果一定要二選一 :07 Wish, 應該還是水貨

原帖由 tst1800 於 15-09-16 發表
如果一定要二選一 :

07 Wish, 應該還是水貨車, 加上 2 字牌 = 之前有 3個司機.
多手數係攞嚟壓價嘅手段嚟啫好多人新手揸一兩年就玩車,自然會有呢啲多手數嘅車
最緊要上架check清楚架車無事就得


禁止訪問

積分: 10968


3#
發表於 15-9-16 17:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1844


2#
發表於 15-9-16 16:00 |只看該作者

回覆:7人車選擇

每逢週末都坐滿就唔揀wish/stream,後排實在唔夠坐
我每個月一次坐6個先至揀Mazda5(同wish/stream同級)


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo