爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 24


1#
發表於 15-9-16 17:13 |只看該作者
本帖最後由 0x00000f4 於 15-9-16 17:16 編輯

買左架04 SIENTA X版,下星期收車,想問下收左車後係咪攪一次下面果D野會好D?

同埋做哂呢D野二千幾蚊,合唔合理?

1. 更換引擎風隔

2. 更換車廂冷氣隔

3. 更換TOYOTA豐田正廠日本DENSO IRDIUM 6度銥金火咀

4. 拆洗電子蝴蝶掩、透氣喉、空氣流量計

5. 拆洗廢氣回燒閥(EGR VALVE)

6. 更換英國Morris Multivis 5W40全合成機油及SAKURA偈油隔

7. 更換TOYOTA豐田正廠SUPER TC CVT無段變速自動波箱油






大宅

積分: 2557


14#
發表於 15-10-10 12:09 |只看該作者
一睇就知係鱔稿啦, BK 吾比曲線賣廣告架....


男爵府

積分: 5831


13#
發表於 15-10-8 22:54 |只看該作者
本帖最後由 三十歲男人 於 15-10-8 22:55 編輯

成個底擔濕晒,師父有冇話部車漏機油呀?


別墅

積分: 954


12#
發表於 15-10-8 22:16 |只看該作者

回覆:買左架04 Sienta

一定要換喇



男爵府

積分: 5325


11#
發表於 15-10-7 15:34 |只看該作者
哇!


民房

積分: 24


10#
發表於 15-10-7 15:18 |只看該作者
CFU Send返D相俾我


















民房

積分: 24


9#
發表於 15-10-7 15:10 |只看該作者
本帖最後由 0x00000f4 於 15-10-7 15:11 編輯

回覆 PicnicBoy 的帖子

我04買返來3萬8,X版。

好彩收車俾人跟一跟,CFU話架車應該有燒偈油,原本應有4升油,而家放油放得1升半,

D油又黑又杰,CFU話再唔理佢繼續行隨時冧偈。

個風隔、冷氣隔都好污糟,火咀都燒到過哂龍。

個蝴蝶掩同廢氣閥都好黑。波箱油就話一定要用Super TC CVT油。

最後換埋日本水箱水,同正廠皮帶,埋單3千蚊左右。

而家架車比收車果時順左好多。但CFU叫我1千公里就要Check下D偈油,唔夠就要加到夠。











禁止訪問

積分: 2936


8#
發表於 15-9-21 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 954


7#
發表於 15-9-20 19:55 |只看該作者

回覆:買左架04 Sienta

樓主買咗幾多錢呢?


民房

積分: 24


6#
發表於 15-9-18 14:42 |只看該作者
約左月尾攪,佢地話可上門攪。


大宅

積分: 2329


5#
發表於 15-9-17 07:58 |只看該作者

回覆:買左架04 Sienta

二千頭都叫做合理, 好似樓上講揸一段時間, 睇下有冇野一次過執


複式洋房

積分: 118


4#
發表於 15-9-16 23:16 |只看該作者

回覆:買左架04 Sienta

我覺得可以揸番個零星期先。睇下有冇其他問題一次過叫車房跟埋。
如果做曬你講個d野。二千幾我覺得合理


禁止訪問

積分: 10968


3#
發表於 15-9-16 19:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-9-16 17:24 |只看該作者
收左車渣幾日睇下有無其他鬼野先啦

04年 搞咁多野 唔值,換下風油水就要既。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo