爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12693


1#
發表於 15-9-22 14:50 |只看該作者

剛買左個新IP cam, 用個apps開嚟睇, 有監聽同可以對話。

以前舊果部IP cam 冇得監聽, 一值有分享比我媽爸睇, 睇下D孫係到做緊咩。

但現在新機有監聽, 我又唔想我媽佢地聽到我地講咩, 好似冇哂私隱。 我冇幫我媽裝apps, 但我媽問點解唔裝比佢睇。 我話裝唔到。

想問下有咩辨法可以我媽只係可以睇冇得監聽呢? 但我問過生產商只要可以登入就可以監聽。

可以點呢? 唔通買多部冇監聽? 但現在全部機都有監聽


男爵府

積分: 5325


29#
發表於 15-9-23 19:26 |只看該作者

回覆:hayashili2010 的帖子

唔奇丫,你可以試下轉port


大宅

積分: 1261


28#
發表於 15-9-23 19:18 |只看該作者
回覆 dick9394 的帖子

ip同域名都試過,情況一樣。
今日叫咗個friend試,佢手機用3, 公司用3商業寬頻,兩個isp都出到login page。試埋九倉電訊出wifi俾手機, 都無問題。會唔會係peoples同3家用寬頻有事?


男爵府

積分: 5325


27#
發表於 15-9-23 12:18 |只看該作者
hayashili2010 發表於 15-9-22 18:46
搭單一問,最近裝咗IPCAM (PANASONIC),用落發現有啲奇怪問題,想請教一下:
1. 我部手機(Note3) 用CSL數據 ...

port問題? router block 左某d ip 入黎? 入錯幾次pwd 入左black list ?

但又話會睇到幾秒 先奇

唔~~~~~~~~~~~~~~

你用ip 連 定 域名 連?



子爵府

積分: 12693


26#
發表於 15-9-23 11:28 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-23 11:26
禁入去 或者禁入去網絡攝象機1 入面 應該有show ip

真係冇。 處處都揀過哂。


男爵府

積分: 5325


25#
發表於 15-9-23 11:26 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-23 11:21
入面要入wifi password

但我冇入到呢版都用到
禁入去 或者禁入去網絡攝象機1 入面 應該有show ip


子爵府

積分: 12693


24#
發表於 15-9-23 11:21 |只看該作者

引用:無線設置 入面有咩睇

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
無線設置 入面有咩睇?
入面要入wifi password

但我冇入到呢版都用到


大宅

積分: 1261


23#
發表於 15-9-22 18:46 |只看該作者
搭單一問,最近裝咗IPCAM (PANASONIC),用落發現有啲奇怪問題,想請教一下:
1. 我部手機(Note3) 用CSL數據或屋企WIFI都可以用HTTP連結連接到WEBCAM,睇到影像,用啲WEBCAM APP (IP CAM Viewer) 亦連接到WEBCAM,睇到影像。

2. 太太的手機用PEOPLES,用WEBCAM APP可以連接到WEBCAM,但只睇到幾秒(約5-6秒),幾秒之後就無影像。用HTTP連結就連LOGIN版面都入唔到,等咗好耐就話係hyperlink有問題。但用屋企WIFI,就同我部手機一樣,用HTTP 連結或WEBCAM APP(都係IP CAM Viewer)都連接到WEBCAM及睇到影像。

3. 試過我地兩部手機去人地屋企,用人地屋企WIFI,上網完全無問題,但連去WEBCAM就有問題:用WEBCAM APP可以連接到WEBCAM,但只睇到幾秒(約5-6秒),幾秒之後就無影像。用HTTP連結就連LOGIN版面都入唔到,等咗好耐就話係hyperlink有問題。

我研究咗好耐都唔知邊到出問題,唔知有無人知道係乜野原因?


男爵府

積分: 5325


22#
發表於 15-9-22 17:50 |只看該作者
無線設置 入面有咩睇?


子爵府

積分: 12693


21#
發表於 15-9-22 17:16 |只看該作者

引用:用電腦 d/l angry ip scanner, 掃哂d ip 出

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
用電腦 d/l angry ip scanner, 掃哂d ip 出黎 就知,不過..仲有port 位你要知係幾多喎
...
個apps只見到呢兩個號碼
1442913403069.jpg


男爵府

積分: 5325


20#
發表於 15-9-22 16:57 |只看該作者
用電腦 d/l angry ip scanner, 掃哂d ip 出黎 就知,不過..仲有port 位你要知係幾多喎


子爵府

積分: 12693


19#
發表於 15-9-22 16:55 |只看該作者

引用:通常個app 既setting有隻隻cam唔同 好難講~

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
通常個app 既setting有

隻隻cam唔同 好難講~
個apps setting 搵唔到 IP


子爵府

積分: 12693


18#
發表於 15-9-22 16:54 |只看該作者

回覆:請教下BK 爸爸 ip cam 問題

我以前就係用呢個apps
1442912070871.jpg


男爵府

積分: 5325


17#
發表於 15-9-22 16:52 |只看該作者
通常個app 既setting有

隻隻cam唔同 好難講~

希望幫到你啦


子爵府

積分: 12693


16#
發表於 15-9-22 16:50 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-22 16:48
未必架,試下 ip cam viewer lite 個d 駁唔駁到,佢駁到大部份ip cam

我試過, 但唔識點樣搵個ip出嚟 ?

可唔可以教下我?



男爵府

積分: 5325


15#
發表於 15-9-22 16:48 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-22 16:47
未必架,試下 ip cam viewer lite 個d 駁唔駁到,佢駁到大部份ip cam


子爵府

積分: 12693


14#
發表於 15-9-22 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表或

原帖由 bestwish 於 15-09-22 發表
禁大個畫面監聽,冇理由唔識襟


男爵府

積分: 5325


13#
發表於 15-9-22 16:47 |只看該作者
bestwish 發表於 15-9-22 16:41
係? 我係淘寶搵, 199都有監聽, 仲未搵到冇監聽的。

hahahah 我個陣係咁,原來家下平野都包埋喇~hahah


子爵府

積分: 12693


12#
發表於 15-9-22 16:47 |只看該作者

引用:Quote:bestwish 發表於 15-9-22 15:33 問過

原帖由 dick9394 於 15-09-22 發表
或者向 client 方面落手,幫佢裝個陣 disable 個聲,老人家唔識唔會亂禁既。
當然,要試多d 唔同 app 先知 ...

1442911641461.jpg


子爵府

積分: 12693


11#
發表於 15-9-22 16:44 |只看該作者
dick9394 發表於 15-9-22 16:40
或者向 client 方面落手,幫佢裝個陣 disable 個聲,老人家唔識唔會亂禁既。
當然,要試多d 唔同 app 先知 ...
個cam只可以指定apps 先開到。 唔可以用IP開嚟睇

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo