爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18627


1#
發表於 15-9-24 00:47 |只看該作者
請問屯門邊到有好嘅洗車公司吖
車入面有冇得清潔架
Thank




男爵府

積分: 5540


13#
發表於 15-10-10 09:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MonsterGary 於 15-10-08 發

原帖由 kiki523 於 15-10-09 發表
揸架車去?
這個工場我都洗過,只洗車身,入面吾洗,因為怕些學員驚偷東西,洗完感覺一般,當幫吓佢哋試吓無妨


伯爵府

積分: 18627


12#
發表於 15-10-9 19:50 |只看該作者

引用:其實有冇考慮過社企?+新墟果邊竹園區神召會

原帖由 MonsterGary 於 15-10-08 發表
其實有冇考慮過社企? 新墟果邊竹園區神召會康樂庇護工場,有洗車打蠟服務。
當幫吓弱能/弱智人事都好o丫 ...
揸架車去?




伯爵府

積分: 18627


11#
發表於 15-10-9 19:49 |只看該作者

引用:Quote:kiki523+發表於+15-9-24+11:01+想打

原帖由 889388 於 15-10-09 發表
試過一個屯門區上門打蠟幾得,28car有介紹,屋企有冇水
近日個停車塲,鎖咗個水喉位吖
話停車場唔比人洗車喎,所以頭痕囉





男爵府

積分: 5540


10#
發表於 15-10-9 18:05 |只看該作者
kiki523 發表於 15-9-24 11:01
想打臘吖
試過一個屯門區上門打蠟幾得,28car有介紹,屋企有冇水


大宅

積分: 2322


9#
發表於 15-10-8 16:36 |只看該作者
其實有冇考慮過社企? 新墟果邊竹園區神召會康樂庇護工場,有洗車打蠟服務。
當幫吓弱能/弱智人事都好o丫


伯爵府

積分: 18627


8#
發表於 15-9-25 08:58 |只看該作者

引用:都有打蠟架...

原帖由 PicnicBoy 於 15-09-24 發表
都有打蠟架...
邊間好
Thank




伯爵府

積分: 18627


7#
發表於 15-9-25 08:56 |只看該作者

回覆:kiki523 的帖子






男爵府

積分: 6108


6#
發表於 15-9-24 18:15 |只看該作者

回覆:Ryu9394 的帖子

有冇好介紹


禁止訪問

積分: 334


5#
發表於 15-9-24 18:08 |只看該作者

回覆:請提供 屯門 洗車公司

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2936


4#
發表於 15-9-24 17:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18627


3#
發表於 15-9-24 11:01 |只看該作者

引用:自己洗啦...如果比人洗,+藍地至洪水橋青山

原帖由 PicnicBoy 於 15-09-24 發表
自己洗啦...

如果比人洗, 藍地至洪水橋青山公路一帶大把。
想打臘吖




禁止訪問

積分: 2936


2#
發表於 15-9-24 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo