懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 499


1#
發表於 08-7-10 15:40 |只看該作者
唔知係咪坐姿+睡姿唔好定點
係office坐到背部好痛
夜晚瞓覺時, 左轉右轉平瞓, d骨頭都好痛
我可以點做呀???


複式洋房

積分: 499


50#
發表於 08-7-25 15:22 |只看該作者
嘩~~你痛得咁勁呀, 起床都要2個鐘
好多人都提議去swim, 不如你都試下, 睇下會唔會好d
我而家都選擇緊合適的泳池, 市政果d太多人, 好危險

我地大家一齊努力啦
原文章由 luckymic 於 08-7-22 02:28 發表
我早幾日就係痛到行唔到,用左2個鐘先落到床,結果入左醫院住左兩日,不過醫生都話大肚係咁,只可以食止痛葯同熱夫。醫生話食必利痛對BB冇影响,當然唔可以食太多喇,不過我依家臨瞓同起身前食一粒,瞓得好好多,起身個下又唔會太痛。大 ...


別墅

積分: 953


49#
發表於 08-7-22 10:54 |只看該作者
原文章由 luckymic 於 08-7-22 02:28 發表
我早幾日就係痛到行唔到,用左2個鐘先落到床,結果入左醫院住左兩日,不過醫生都話大肚係咁,只可以食止痛葯同熱夫。醫生話食必利痛對BB冇影响,當然唔可以食太多喇,不過我依家臨瞓同起身前食一粒,瞓得好好多,起身個下又唔會太痛。大 ...


可以試o下做運動, 游o下水, 扶住池邊做自游式腳, 我早一個星期都好似你咁, 坐完起身痛到行都行唔倒, 只係游過一次水 (1hr) 就即刻好返好多, 我諗都係因為個盤骨鬆o左, 壓住d 神經線啫.

o向水入面做運動可以減輕壓力, 可能就咁搖正返個盤骨, 所以冇再壓住痛了.

所以我打算每星期游兩次, keep住游到生
希望唔會再咁痛啦.
My Love, My Soul mate~~


複式洋房

積分: 396


48#
發表於 08-7-22 02:28 |只看該作者
我早幾日就係痛到行唔到,用左2個鐘先落到床,結果入左醫院住左兩日,不過醫生都話大肚係咁,只可以食止痛葯同熱夫。醫生話食必利痛對BB冇影响,當然唔可以食太多喇,不過我依家臨瞓同起身前食一粒,瞓得好好多,起身個下又唔會太痛。大家有必要時可以食粒等自己舒服DD。


男爵府

積分: 5510


47#
發表於 08-7-21 17:57 |只看該作者
請問講緊係駝緊痛定係生完之後痛...我駝緊..巳經好痛..= =


大宅

積分: 1210


46#
發表於 08-7-21 15:26 |只看該作者
原文章由 gdmorning 於 08-7-21 14:19 發表
我盆骨入面痛到連彎小小腰對住個洗手盆刷牙都唔得, 攪到d牙膏跌晒落件衫度,又著唔到褲(彎唔到條腰),沖涼洗唔到大肶以下...全要老公幫手.喺office坐痛到想死,要企起身,但企太耐唔行又因d血聚晒落對腳度想暈,訓覺痛到 ...



我已經覺得自己痛到好犀利,聽完你講,你比我仲辛苦,沖涼我都仲沖到。我冇諗過睇專科,因為我知藥物對bb 唔好,我衹係問過中醫,佢話我宜家就o黎29weeks,o個d 藥我都仲未食得住,聽到之後,我同佢講,等我慢慢行,仲有兩個月,真係再唔得至算。
10w4d      3.99cm
12w6d      7.57cm
14w3d 約10.00cm


複式洋房

積分: 281


45#
發表於 08-7-21 14:19 |只看該作者
我盆骨入面痛到連彎小小腰對住個洗手盆刷牙都唔得, 攪到d牙膏跌晒落件衫度,又著唔到褲(彎唔到條腰),沖涼洗唔到大肶以下...全要老公幫手.喺office坐痛到想死,要企起身,但企太耐唔行又因d血聚晒落對腳度想暈,訓覺痛到轉唔到身,每次轉姿勢(由坐轉企,由訓轉坐/企)都想死...而家29weeks,唔知點捱. 其實睇骨科有冇用?


複式洋房

積分: 499


44#
發表於 08-7-21 13:05 |只看該作者
乜"桑寄生蓮子雞蛋糖水"唔係要後期清胎毒先食架咩?
你26w咁早就食?


洋房

積分: 66


43#
發表於 08-7-21 11:53 |只看該作者

回覆 #1 keikei83 的文章

sorry!
我想話個肚唔係好大


洋房

積分: 66


42#
發表於 08-7-21 11:52 |只看該作者
helo~
我依家26wks,可能因為我個肚唔係好,所以暫時都仲ok
見到原來有咁多mama都有呢個問題,我都好驚~!
不過前排上網見到話,食"桑寄生蓮子雞蛋糖水"會有好既幫助~!因為桑寄生可以補腰同安胎,我食左都覺得ok,而且攤凍食又覺得好好味~~
大家不防試下啦~


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


41#
發表於 08-7-21 11:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 953


40#
發表於 08-7-21 11:17 |只看該作者
各位mama,

我星期六去o左游水, 依家patpat 痛好返好多,
原來游水真係work o架~~~

各位有此問題既mama, 快d 去試o下游o下水啦!!
但係記住只可以游自游式啃~~~~~
My Love, My Soul mate~~


伯爵府

積分: 17808

魅力王子 好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 08-7-17 22:15 |只看該作者
我個patpat位都好痛,座唔得耐,好辛苦!



別墅

積分: 953


38#
發表於 08-7-16 17:15 |只看該作者
我近lee兩人patpat 仲痛到行都行唔倒呀~~
仲有成4個月, 都唔知點挨.....
My Love, My Soul mate~~


大宅

積分: 1920


37#
發表於 08-7-16 12:58 |只看該作者
我昨晚起o左三次身去廁所,去完訓o左個半鐘又醒o左,訓得耐些少一個姿勢又手痺同腰痛,好辛苦呀....

而家對腳用唔到力轉身,我都係唯有扶住床頭轉身....

原文章由 lokyee129 於 08-7-15 09:49 發表

我而家係.....晚晚4點幾都會醒一醒
去完小便瞓唔到, 瞓多兩個鐘又再醒
好想繼續瞓,但瞓唔到@@

一瞓落床呢...條腰好似斷開左咁...要瞓一陣至可以轉到身架
對腳冇乜力啦...起身既時候...盆 ...
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


複式洋房

積分: 173


36#
發表於 08-7-15 17:28 |只看該作者
原文章由 janmama 於 08-7-10 22:57 發表
試下去做孕婦yoga and 孕婦按摩ar, 我因腰骨太痛而家2樣都做哂, 好過之前好多la!!


邊度可以做孕婦按摩同yoga架!!


複式洋房

積分: 499


35#
發表於 08-7-15 16:37 |只看該作者
我要返工, 我都諗住放前二後八, 間間公司唔同, 我公司比, 我諗住可以生咗之後多d陪bb
不過我朋友同我講, 最尾果一個月會好攰, 完全瞓唔到, 好辛苦, 反工都會好攰, 但未生之前放咁耐假又會好悶, 大家都係想生咗陪耐d bb架啦, 所以會死忍囉
原文章由 LOVEBB88 於 08-7-15 16:13 發表
原來咁多媽咪都係咁,我都唔例外。請問你o地駛唔駛返工,我準備放前二後八,唔知得唔得,如果到時真係行都行唔到,可能仲要放早d。


男爵府

積分: 9726


34#
發表於 08-7-15 16:26 |只看該作者
我而家24weeks尾龍骨位好攰,係公司坐起身時仲有點痛
唯有找老公按摩下.


大宅

積分: 1210


33#
發表於 08-7-15 16:13 |只看該作者
原來咁多媽咪都係咁,我都唔例外。請問你o地駛唔駛返工,我準備放前二後八,唔知得唔得,如果到時真係行都行唔到,可能仲要放早d。
10w4d      3.99cm
12w6d      7.57cm
14w3d 約10.00cm


大宅

積分: 1147


32#
發表於 08-7-15 13:23 |只看該作者
係呀,我現在35W,每一次轉身都醒.痛到醒,每隔兩小時左右就會醒一次去洗手間.起身個時呀,個肚重係實到嘔呀.瞓返黎床又要好慢動作..
現在左瞓又唔係,左瞓又唔係.個PAT PAT痛到想死.條腰又痛.....重要等多一個月左右阿B先出世呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo