爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


伯爵府

積分: 18973

2018復活節勳章


1#
發表於 15-9-26 22:06 |只看該作者
想買架假日車玩吓!一家3口使5使買7人車?而2手車大cc好似抵買過細cc!


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 16-3-2 11:35 |只看該作者
快快搵架出來玩下喇,


大宅

積分: 1186


37#
發表於 16-3-1 18:45 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-3-1 17:53
但停車場,油錢,揸什麼車都要比喇,你計算過咪出架玩下攞
平均一個月6K 已包停車場, 油費, 牌費, 保險


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 16-3-1 17:53 |只看該作者
kwai5 發表於 16-3-1 15:14
同車友分享過, 平均一個月6K, 有D 計埋供車先11K
租車一個月最少都9K, 仲要另加停車場, 油費
...
但停車場,油錢,揸什麼車都要比喇,你計算過咪出架玩下攞


大宅

積分: 1186


35#
發表於 16-3-1 15:14 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-3-1 13:27
同車友分享過, 平均一個月6K, 有D 計埋供車先11K
租車一個月最少都9K, 仲要另加停車場, 油費


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 16-3-1 13:27 |只看該作者
kwai5 發表於 16-3-1 12:19
租車仲貴過養車呀一
一定喇,唔要時,唔會甘多手續,你估養車平嗎?你試下大約會@月用幾錢先?


大宅

積分: 1186


33#
發表於 16-3-1 12:19 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-15 13:22
真係唔知道你所謂假日去到邊??而家有的出租車公司,的車又新型駛出來都型的,你估養車.....平呀.
...
租車仲貴過養車呀


男爵府

積分: 5232


32#
發表於 15-10-18 10:23 |只看該作者

回覆:想買架假日車,幾萬元個D會5會成日壞呢!

我兩年前買咗架97年出廠嘅7人車,用到依家都冇乜大整,每月揸800至1000公里, 係換消耗品,車價都係萬鬆啲,我覺得平車都唔一定差嘅,睇上手保養好唔好啫。


複式洋房

積分: 154


31#
發表於 15-10-16 23:33 |只看該作者
回覆 SIRIABABY 的帖子

wish 新車, 去睇左,都幾扺, $23XK
二手都OK.


伯爵府

積分: 18973

2018復活節勳章


30#
發表於 15-10-15 22:59 |只看該作者
睇左好耐,可能加多小小買wish,toyota7人車好似市場好D!


珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 15-10-15 13:22 |只看該作者
真係唔知道你所謂假日去到邊??而家有的出租車公司,的車又新型駛出來都型的,你估養車.....平呀.


大宅

積分: 3707


28#
發表於 15-10-15 10:34 |只看該作者
TIIDA 假日粗用抵玩, 車價平油費唔貴


大宅

積分: 2322


27#
發表於 15-10-15 09:06 |只看該作者

回覆樓主:

其實咩嘢車都要保養,零件會損耗,三至五年既車未必夠期換零件。加上而家啲車有行車電腦,由佢監控架車,正所謂多隻香爐多隻鬼,舊車會多嘢換。加上而家好多車廠都要電腦reset保養,仲要係online先可以reset,所以都幾煩。雙田只係香港多車,零件易搵咋。就算日產好多時要自己搵,返大搶整係得,零件貴好多,我有朋友係台灣訂零件返嚟,一樣係日產原廠,平過香港。

我上架車行咗16年,自己揸咗6年,真真正正係換咗避震,同引擎避震膠,其他都係貪得意換。後期雪種微漏,用咗一排著唔到車,拖去車房跟,整咗一個月,應該死行車電腦,我又見架車省胎,又要整冷氣,加埋成皮幾嘢,所以先劏咗去啫。爛鐵價$1/kg


複式洋房

積分: 154


26#
發表於 15-10-14 23:56 |只看該作者
回覆 SIRIABABY 的帖子

toyota Camry/ corolla 啦, 保養平D


民房

積分: 2


25#
發表於 15-10-4 09:52 |只看該作者

回覆:whyyou 的帖子




大宅

積分: 2769


24#
發表於 15-10-3 10:01 |只看該作者
SIRIABABY 發表於 15-10-1 16:33
自用都幾好喎!起碼兩年唔使驗車,等我上28睇睇先!

其實一架保養得宜既車, 行到十零廿年都絕對無問題,

所以我覺得只要係價錢同車齡, 手數係正比既,

只要check清楚而買都OK既.

上28網睇下, 大把選擇.


複式洋房

積分: 172


23#
發表於 15-10-2 23:27 |只看該作者

回覆:greatso 的帖子

$53000 咁抵?你講左好多價?


伯爵府

積分: 18973

2018復活節勳章


22#
發表於 15-10-2 18:48 |只看該作者
greatso 發表於 15-10-1 12:41
我自己最近買左部Tiida,好渣,內龍夠寬闊,後排坐3個大人都唔會碧,抵用。油費算平,力我自己覺得夠用,14 ...
想問吓tiida 1200cc有無turbo,換油貴5貴,唔該!


男爵府

積分: 5540


21#
發表於 15-10-2 06:38 |只看該作者

引用:Quote:greatso 發表於 15-10-1 12:41 我自

原帖由 SIRIABABY 於 15-10-01 發表
自用都幾好喎!起碼兩年唔使驗車,等我上28睇睇先!
tiida真係幾好,日產車價平過雙田,設備隨時多過雙田,又慳油,屋企有人用了三年冇壞過


伯爵府

積分: 18973

2018復活節勳章


20#
發表於 15-10-1 16:33 |只看該作者
greatso 發表於 15-10-1 12:41
我自己最近買左部Tiida,好渣,內龍夠寬闊,後排坐3個大人都唔會碧,抵用。油費算平,力我自己覺得夠用,14 ...
自用都幾好喎!起碼兩年唔使驗車,等我上28睇睇先!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo