爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 582


1#
發表於 15-9-28 10:14 |只看該作者

short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低?
泊2號定4號?

thx


複式洋房

積分: 154


50#
發表於 15-10-22 22:28 |只看該作者
回覆 Don_lau 的帖子

UBER 或 GOGOVAN 都抵


民房

積分: 18


49#
發表於 15-10-21 18:43 |只看該作者
唔抵!

返到黎咁攰仲要揸車~~~


水晶宮

積分: 64362


48#
發表於 15-10-20 21:21 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

我會咁諗,與其架車都係擺,泊機場同泊屋企都一樣,既然養得車就係想買方便,衡量過屋企人嘅舒服程度同揸車途中壞車同撞車嘅風險,我都覺得如果去5日始終首選自駕泊機場,如果下下都咁悲觀又驚壞車又驚撞車,搭飛機一樣會全程驚撞機,咁樣去旅行都唔會去得開心



水晶宮

積分: 56960


47#
發表於 15-10-20 11:49 |只看該作者
johnnywalker 發表於 15-10-20 11:16
係喎,無諗到仲有可能同人撞車

撞車呢樣風險....唔係無諗到, 只是在考慮 自駕 vs 不自駕 的問題上, 不用諗. 因為坐其他交通工具, 一樣有此風險.


男爵府

積分: 6521


46#
發表於 15-10-20 11:46 |只看該作者
有小朋友就自己揸車泊機場, 冇小朋友就的士就係咁簡單啦, 又怕壞車又怕撞車會唔會多左幾舊魚呀, 怕唔怕出街會比人搶手袋搶電話? 去機場途中心臟病發又點呢? 咁驚都係唔好去旅行啦


禁止訪問

積分: 7557


45#
發表於 15-10-20 11:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56960


44#
發表於 15-10-20 10:34 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-10-20 10:37 編輯
johnnywalker 發表於 15-10-18 14:40
公交有故障,最多搭其他車,自己架車跪低,你可唔可能就咁走左去?等埋拖車處理埋手續,再叫車去機場... ...

我之前都試過無人交收, 只要你提出, 車房/拖車師父會教你點做, 當然要是不涉及交通意外.

楂車的, 不防預先了解下...., 以防不時之需.




禁止訪問

積分: 7557


43#
發表於 15-10-18 14:40 |只看該作者

引用:Quote:johnnywalker+發表於+15-10-17+17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2871


42#
發表於 15-10-18 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


41#
發表於 15-10-17 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7557


40#
發表於 15-10-17 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1953


39#
發表於 15-10-16 16:55 |只看該作者

回覆:short trip 去五日, 泊低架車在香港機場低唔低

如果一家人, 又係5,6日之內會喳, 感覺絕對好過坐的士


水晶宮

積分: 64362


38#
發表於 15-10-15 22:05 |只看該作者

引用:去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其

原帖由 howmuch 於 15-10-15 發表
本帖最後由 howmuch 於 15-10-15 13:02 編輯

去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其實都接受, 開車 ...
好同意,一家大細去旅行閒閒地都兩三萬,相比揸車同搭的士差小小錢無謂左計右計,最緊要係屋企人舒服,如果short trip5日我多數揸車泊機場,計埋晒最多貴來回搭的士一百蚊,揸車過程我又唔會覺得攰,但起碼唔使成家人一齊排隊等的士,兼且唔使睇的士佬面色,因為我住港島東,每次一上的士同司機講行紅隧或東隧唔行西隧,佢地就會全程當你仇人咁,我唔想使錢使得咁唔開心


大宅

積分: 1037


37#
發表於 15-10-15 16:21 |只看該作者
howmuch 發表於 15-10-15 12:58
去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其實都接受, 開車去機場坐飛機, 正正是去旅行的完美配搭. ...
無錯, 楂車去機場最happy.........
回程唔洗同人迫巳經WIN哂


子爵府

積分: 14954


36#
發表於 15-10-15 14:49 |只看該作者

引用:有人入機場坐UBER,+在東涌橋口比人查車,+師

原帖由 HOSOH 於 15-10-15 發表
有人入機場坐UBER, 在東涌橋口比人查車, 師機乘客分開問話, 玩足佢地個幾鍾, 上唔到機呀! ...
警察?點解咁都中?




水晶宮

積分: 56960


35#
發表於 15-10-15 12:58 |只看該作者
本帖最後由 howmuch 於 15-10-15 13:02 編輯

去旅行預洗錢..., 好多都唔至在, 3,5,7日其實都接受, 開車去機場坐飛機, 正正是去旅行的完美配搭.


男爵府

積分: 6243


34#
發表於 15-10-15 12:30 |只看該作者
有人入機場坐UBER, 在東涌橋口比人查車, 師機乘客分開問話, 玩足佢地個幾鍾, 上唔到機呀!


大宅

積分: 1037


33#
發表於 15-10-15 09:41 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-10-15 09:42 編輯
johnnywalker 發表於 15-10-13 19:58
有,你開個apps仲有好多,我經西隧過半山約$320,係6人van,好似係H1。7人私家車會貴D,我諗大概要$380,U ...

咁計其實自駕同UBER差唔多....
四五天短線可能自駕仲平


禁止訪問

積分: 1581


32#
發表於 15-10-14 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo