3歲或以上

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1993


1#
發表於 15-9-30 21:03 |只看該作者
今日同朋友傾開,小B而家15mths, 一日兩次晏覺,lunch 前,tea 後,每次約一個鐘多D,total 約3個鐘。跟著朋友話應該一次瞓3個鐘,瞓冧D,吸收好D。佢話睇書。好似好有道理,但我未聽過。大家有無聽過?如果屬實,即刻咁做!




公爵府

積分: 27460


12#
發表於 15-11-11 18:53 |只看該作者

回覆:lemoncar 的帖子

如果可能咁肯定好喇,最怕佢唔聽


大宅

積分: 2224

畀面勳章


11#
發表於 15-11-11 16:14 |只看該作者
我見親子雜誌有講!!!
係訓之前,可以教佢少少野或者睇睇書
佢係訓緊個陣會吸收同埋容易記得。
但係千萬唔好用強逼的手法呀!!!!


公爵府

積分: 27460


10#
發表於 15-11-10 16:27 |只看該作者

回覆:lemoncar 的帖子

係呀,我仔而家訓少咗



大宅

積分: 2323

認識瑞士牛牛第二回


9#
發表於 15-11-10 13:40 |只看該作者

回覆:lemoncar 的帖子

我女8 個月, 食好少野, 原全唔嗌餓。 但一向都係日抖一日一次2至3個鐘。 都有d 肉。


侯爵府

積分: 23469

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


8#
發表於 15-11-3 14:24 |只看該作者

回覆:有無聽過一次過瞓耐D晏覺,吸收好D?

佢自己醒,好難搞




大宅

積分: 2313


7#
發表於 15-10-31 23:38 |只看該作者
我覺得有幫助。自從我仔返n,放學返來沖涼+食飽飯就一口氣瞓3個鐘,以前比較排骨,而家有少少「儲備」


侯爵府

積分: 23469

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


6#
發表於 15-10-2 09:14 |只看該作者

回覆:有無聽過一次過瞓耐D晏覺,吸收好D?

要佢得先得




子爵府

積分: 12562


5#
發表於 15-10-1 16:35 |只看該作者
可以試下喎


大宅

積分: 1993


4#
發表於 15-10-1 09:25 |只看該作者

引用:我都聽過話瞓覺先係吸收嘅時候,我阿仔好瞓

原帖由 Kingmoliu 於 15-09-30 發表
我都聽過話瞓覺先係吸收嘅時候,我阿仔好瞓得,夜晚一點可以瞓到十至十二都試過,但都係好奀 ...
1點瞓太夜啦!應該10點前要瞓著,因為生長激素最旺盛係11-12。仲要熟睡一個鐘後先分泌。




大宅

積分: 2519


3#
發表於 15-10-1 01:19 |只看該作者

回覆:lemoncar 的帖子

我仔自15個月大開始轉瞓一次3小時,但吸收冇分別,仍然奀


洋房

積分: 38


2#
發表於 15-9-30 21:59 |只看該作者
我都聽過話瞓覺先係吸收嘅時候,我阿仔好瞓得,夜晚一點可以瞓到十至十二都試過,但都係好奀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo