爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 137


1#
發表於 15-10-1 22:04 |只看該作者
想報名學車,李健價錢如何?會有優惠嗎?
師父好嗎?




大宅

積分: 2900


9#
發表於 15-10-19 15:03 |只看該作者
有次見到李X架車,因為排隊等泊位,我望左一陣,補鐘師傅係隔離問我當初做乜嘢唔係李X報?我冇出聲,跟住師傅話李X出左名多白(同白字同音,但唔知係咪昵個白)車,因為我唔知乜嘢係白車,亦都冇回應到個補鐘師傅。


大宅

積分: 1037


8#
發表於 15-10-19 10:33 |只看該作者
呢間野, 我以後都唔會去


別墅

積分: 869


7#
發表於 15-10-17 17:37 |只看該作者
yellow2909 發表於 15-10-4 01:13
你考邊個試場?
你考邊個試場? 如果考澤安同忠義街, 可以揾 李X-楊師傅, 我都係跟佢學. 不過佢啲期好FULL, 因為出晒名係好師傅. 我考忠義街 (一TAKE PASS).


別墅

積分: 662


6#
發表於 15-10-7 02:01 |只看該作者

回覆:報學車 李健

間間都好 唯獨⋯⋯⋯⋯
好多人話 no good




大宅

積分: 4591


5#
發表於 15-10-6 14:31 |只看該作者
回覆 20nash 的帖子

d 師傳完全無保證,質素參"痴"
你都係去自已搵朋友介紹穩陣!


別墅

積分: 869


4#
發表於 15-10-4 01:13 |只看該作者
20nash 發表於 15-10-1 22:04
想報名學車,李健價錢如何?會有優惠嗎?
師父好嗎?
你考邊個試場?


伯爵府

積分: 17134


3#
發表於 15-10-2 00:55 |只看該作者

回覆:報學車 李健

我上次就唔好彩


大宅

積分: 2769


2#
發表於 15-10-1 22:48 |只看該作者

引用:想報名學車,李健價錢如何?會有優惠嗎?師

原帖由 20nash 於 15-10-01 發表
想報名學車,李健價錢如何?會有優惠嗎?
師父好嗎?
唔會有特別優惠,但貨比三家,呢間既價中間啦,如果想要平,就要問私人師父了。

而且大公司係無指定師父的,好唔好,睇你彩數。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo