爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 38


1#
發表於 15-10-5 10:45 |只看該作者

點評

shanbity    發表於 15-10-6 18:49


大宅

積分: 1037


16#
發表於 15-10-8 09:57 |只看該作者
本帖最後由 bbqyou 於 15-10-8 09:57 編輯

wish算中小車,
全港應該無車場會難入


複式洋房

積分: 163


15#
發表於 15-10-7 22:22 |只看該作者

回覆:粉嶺中心二樓停車場7人wish是否很難揸落去?

尼個場我送個女番學會經過。我覺得好恐怖😰😰😰




伯爵府

積分: 18127


14#
發表於 15-10-6 20:12 |只看該作者

回覆:粉嶺中心二樓停車場7人wish是否很難揸落去

新手可免則免…老手無問題。



大宅

積分: 1396


13#
發表於 15-10-6 17:22 |只看該作者
如果月租經常泊, 泊多兩次已經唔驚


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 15-10-6 12:36 |只看該作者
相信紅磡唐樓的停車場,都唔會好得好多.


禁止訪問

積分: 334


11#
發表於 15-10-5 23:16 |只看該作者

引用:個人建議, 停喺地下比較穩陣, 2樓落1樓轉入

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1581


10#
發表於 15-10-5 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73354


9#
發表於 15-10-5 18:21 |只看該作者

回覆:粉嶺中心二樓停車場7人wish是否很難揸落去?

我係c9, 揸架Noah 上粉嶺中心2/F, 走時驚心動魄,最後架車冇事,但發誓以後唔會再去2/F




男爵府

積分: 5325


8#
發表於 15-10-5 17:08 |只看該作者
本帖最後由 dick9394 於 15-10-5 17:13 編輯
20150618bb 發表於 15-10-5 16:58
hi..我就無去過,但我都有停車到個的德興街

德興街地獄停車場

渣咩車去泊?


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 15-10-5 16:58 |只看該作者
dick9394 發表於 15-10-5 15:03
你去過未呀?
hi..我就無去過,但我都有停車到個的德興街


大宅

積分: 2308


6#
發表於 15-10-5 15:22 |只看該作者
另外, 粉嶺中心近期的平日日泊, 由70元加到85元, 假日就更加無日泊, 時鐘要20元/1小時, 唔好中招, 否則唔知掟假日泊入去, 停超過1日就要幾百埋單....., 現時粉嶺附近的停車場, 越來越貴, 不值兼當車主係水魚, 搵笨


男爵府

積分: 5325


5#
發表於 15-10-5 15:03 |只看該作者
20150618bb 發表於 15-10-5 13:51
私家車停車場一般都合適所有車出入,除非H3.
你去過未呀?


大宅

積分: 2308


4#
發表於 15-10-5 15:00 |只看該作者
個人建議, 停喺地下比較穩陣, 2樓落1樓轉入車道嗰個位, 以及嗰條落斜彎道, 對於攞軚要求, 容許比你出錯的空間不大, 我試過一次地下無位, 上左去泊左一日後, 夜晚倦奶奶咁攞車走人, 由2樓去1樓, 搞到我整個人醒哂, 尤其行條彎道, 真係1吋1吋咁唧落去, 從此以前永不上2樓


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 15-10-5 13:51 |只看該作者
本帖最後由 20150618bb 於 15-10-5 13:52 編輯

私家車停車場一般都合適所有車出入,除非H3.


男爵府

積分: 5325


2#
發表於 15-10-5 11:46 |只看該作者
wish 都唔算難,再闊d 既車就真係有難度

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo