爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3088


1#
發表於 15-10-5 15:03 |只看該作者
其實做呢行難唔難??有d 咩要注意??因為黎緊老公轉行自己買van 揸,諗住用app 接order ,有無爸爸可以分享下經驗同有咩要注意,感激各位既分享,thx

點評

williamwong0402    發表於 15-12-10 19:55


男爵府

積分: 5325


43#
發表於 15-12-7 09:42 |只看該作者
掉返轉諗, 人人都諗住一入行就唔食豬骨,同d fresh grad 入職要掃巴有咩分別

客要儲返黎,你肯蝕底d,對客好d ,我相信d客唔會永遠比骨你食既。

今日你車一個散客,難保佢其實背後係間公司老板。

心態除左決定境界,仲影響命運既。

比心機!!!!


複式洋房

積分: 394


42#
發表於 15-12-6 11:33 |只看該作者

回覆:想請教揸van 揾食既爸爸

出車好,你老公要肯做,一定成功


子爵府

積分: 10860


41#
發表於 15-12-6 01:15 |只看該作者
呢行的確係好難做, 如果單身冇負擔一試無妨, 但要養家就真係絕對唔建議入行, 基本上要講既樓上已經講哂, 我想補充一點, 呢行咩人都有, 有d說話唔好盡信, 再者...人地做得掂係因為人地本身做開, 有固定客源, 同新手入行只靠做app做台係兩個世界, 或者你又會諗, 咁都係要入左行做住先, 慢慢就會有熟客, 咁諗係冇錯, 我可以講搵客係冇難度, 但多為散客, 實際幫助不大, 固定包月果d唔係冇, 不過老實講句, 流得出黎果d預左係豬頭骨啦, 個個初時入行都好勤力, 唔怕辛苦, 主動幫忙上落貨, 但當佢做落一段時間後就明白係咩一回事, 相信好多有call車經驗既朋友都會遇過, 司機黑口黑面, 態度差, 唔幫手不特止, 有時仲會串你兩句添, 當然正如我所講呢行咩人都有, 但同時亦係反影左呢行境況...


複式洋房

積分: 407


40#
發表於 15-12-5 12:19 |只看該作者

回覆:889388 的帖子

不能同意咁多未出車個個話好一出車個個轉工




大宅

積分: 2795


39#
發表於 15-11-29 18:32 |只看該作者
宜家call van好平,你地有小朋友我唔健議,可能入左行好多年有穩定客源就真係搵到多錢,但宜家入行接野做好危險,我老公個好兄弟做左5年都搵到前4年已經賣左架車,轉中型,宜家跟返公司做野打份工,都有2字頭囉嗦


男爵府

積分: 5325


38#
發表於 15-11-23 09:40 |只看該作者
Connielai 發表於 15-11-22 09:50
回覆 陳小宝 的帖子

我細佬都係,我聽佢講粉嶺上水呢d鬼地方,入親去10次有8次都吉車出來,有司機等2粒鐘 ...

咁鬼 就唔好禁 北區d order 羅


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 15-11-22 09:50 |只看該作者
本帖最後由 Connielai 於 15-11-22 09:51 編輯

回覆 陳小宝 的帖子

我細佬都係,我聽佢講粉嶺上水呢d鬼地方,入親去10次有8次都吉車出來,有司機等2粒鐘先禁到一支


複式洋房

積分: 293


36#
發表於 15-11-22 02:26 |只看該作者
Connielai 發表於 15-11-21 02:15
你做GOGO?
是的


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 15-11-21 02:21 |只看該作者
Rubykiki 發表於 15-10-5 15:03
其實做呢行難唔難??有d 咩要注意??因為黎緊老公轉行自己買van 揸,諗住用app 接order ,有無爸爸可以分 ...
你老公開工未? 接到ORDER嗎? 太多新司機入行以為好好搵, 有司機响屯門4粒鐘都搶吾到ORDER, 1日做12小時可能都係一千幾百, 供完車, 扣埋油剩番幾多? 仲要開足30日, 出去大公司搵份司機做有福利有假期, 司機網大把司機話供吾起要賣車,出面話好境只係假象, 祝你好運。


侯爵府

積分: 20236

2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 15-11-21 02:15 |只看該作者
陳小宝 發表於 15-11-19 18:23
在职中,今天得四佰元…
早上七点开工,做到下午三点,放棄
你做GOGO?


複式洋房

積分: 293


33#
發表於 15-11-19 18:23 |只看該作者
在职中,今天得四佰元…
早上七点开工,做到下午三点,放棄


大宅

積分: 3088


32#
發表於 15-11-18 21:54 |只看該作者

引用:Quote:陳小宝 發表於 15-11-16 22:06 我都

原帖由 eytben 於 15-11-16 發表
?你在職嗎,如在職放鬃一些,不要太強求,上天自有安排,如太進取可能得不常失,祝安好、愉快。 ...
謝謝!!


大宅

積分: 4557


31#
發表於 15-11-17 16:13 |只看該作者
yani8322 發表於 15-11-16 01:36
但如果本身想買車,當賺下外快,或者有機會多一條出路,咁出架貨VAN有無得做

唔想出架車淨燒錢,有第二個 ...
如果你本身有份正職, 買架車星期六日跑下台當賺外快都可以諗諗嘅, 不過而家hiace d 車價都好貴, 如果你覺得值得嘅咪試囉.


水晶宮

積分: 69074


30#
發表於 15-11-16 22:25 |只看該作者
陳小宝 發表於 15-11-16 22:06
我都想放棄
?你在職嗎,如在職放鬃一些,不要太強求,上天自有安排,如太進取可能得不常失,祝安好、愉快。


複式洋房

積分: 293


29#
發表於 15-11-16 22:06 |只看該作者
我都想放棄


水晶宮

積分: 69074


28#
發表於 15-11-16 21:42 |只看該作者
yani8322 發表於 15-11-16 01:36
但如果本身想買車,當賺下外快,或者有機會多一條出路,咁出架貨VAN有無得做

唔想出架車淨燒錢,有第二個 ...
.如果你有一定收入打底,再出貨VAN時做,又不是用來養一家大小,都可以玩玩,但忠心一句吾出好過出,貨VAN吾平,雖然點都有D價,但現在高價入,自己想想,有朋友10月頭買左05hiace都要15萬幾,要你自己想出定吾出


別墅

積分: 722


27#
發表於 15-11-16 21:06 |只看該作者

回覆:想請教揸van 揾食既爸爸

見你問,我又答下,我呀哥三個月前買左加01年hice,唸住試業兩年,開頭有朋友搵佢包車送紙,55蚊一單(包上樓)做到隻狗咁,試過40合a4紙行樓梯上2樓,佢覺得價錢底,唔做,走去禁gogovan,無錯,單係好多,但係有得睇無得做,根本搶唔到,一日得果400幾,為有去送返紙,夜晚送狗糧45蚊單,好彩既話一日就1000.唔好彩得6-700
-車唔洗供,如果要供,你覺得供得起嗎?


伯爵府

積分: 17845


26#
發表於 15-11-16 01:36 |只看該作者

引用:回覆 Rubykiki 的帖子你好,本人現在仲做緊

原帖由 eytben 於 15-10-07 發表
回覆 Rubykiki 的帖子

你好,本人現在仲做緊,如未買車真系吾好入行,我年資24年,由91年入行到現在,千其 ...
但如果本身想買車,當賺下外快,或者有機會多一條出路,咁出架貨VAN有無得做

唔想出架車淨燒錢,有第二個用途,可以賺到錢就最好

唔知我咁諗,啱唔啱...


洋房

積分: 37


25#
發表於 15-11-14 08:46 |只看該作者

回覆:kim42500 的帖子

祝你好運啦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo