爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 744


1#
發表於 15-10-6 18:07 |只看該作者
請問這𥚃有冇朋友己揸這車
有什麼感受? 油耗? 力度怎樣


洋房

積分: 40


27#
發表於 15-12-18 15:34 |只看該作者
個外型好睇過上一代好多


大宅

積分: 4461


26#
發表於 15-12-16 01:24 |只看該作者
2012年新車落地,係個後cam試過short short地,其他無嘢壞過,超好用,吾係Spade版,因為自己用S mode加速及拖波,好過用Spade手排.


男爵府

積分: 7278


25#
發表於 15-12-15 17:56 |只看該作者

引用:千五加turbo,聽說不耐用!頭兩年可能Ok,

原帖由 RubyS 於 15-12-15 發表
千五加turbo,聽說不耐用!頭兩年可能Ok,之右不及一般二千揩
雖然我完全唔鍾意七人車,不過話turbo唔耐用條友可能連車牌都冇





男爵府

積分: 5325


24#
發表於 15-12-15 17:20 |只看該作者
回覆 RubyS 的帖子

聽說不耐用


洋房

積分: 47


23#
發表於 15-12-15 16:38 |只看該作者

回覆:2015 Stepwgn 1.5 Turbo

千五加turbo,聽說不耐用!頭兩年可能Ok,之右不及一般二千揩




男爵府

積分: 7455


22#
發表於 15-12-12 23:17 |只看該作者

回覆:hang528 的帖子

我有興趣買部二手的stepwgn,如果各位知道有人想換車,放2010以後的,請PM我。謝。車行勿擾。謝謝。




複式洋房

積分: 241


21#
發表於 15-10-9 16:47 |只看該作者

回覆:2015 Stepwgn 1.5 Turbo

我架係RP1 ,下個月返廠第—次換油,run in 完希望可以再慳d油


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 15-10-9 16:30 |只看該作者
hang528 發表於 15-10-9 14:07
揸左三個月,油秏約$1.2(discounted) ,8成highway,好好力
師兄......1.2都唔算.............4驅有TURBO都係1.2 ,可能用長小小時間會好..............


複式洋房

積分: 380


19#
發表於 15-10-9 15:55 |只看該作者

回覆:hang528 的帖子

師兄揸RP1 定RP3? 我而家揸RK5 入esso 折後每公里約$1.5 50% highway, 如果你每公里$1.2 咁耗油吾系差好遠wor




別墅

積分: 744


18#
發表於 15-10-9 14:18 |只看該作者

回覆:hang528 的帖子

羨慕ing, 但太貴了,你買幾$?




複式洋房

積分: 241


17#
發表於 15-10-9 14:07 |只看該作者

回覆:2015 Stepwgn 1.5 Turbo

揸左三個月,油秏約$1.2(discounted) ,8成highway,好好力




複式洋房

積分: 380


16#
發表於 15-10-9 12:38 |只看該作者

回覆:psychichk 的帖子

咁又貴喎,師兄考慮下買spada 拉




別墅

積分: 744


15#
發表於 15-10-8 20:45 |只看該作者

回覆:aackm 的帖子

唔係,RK1咋




複式洋房

積分: 380


14#
發表於 15-10-8 19:27 |只看該作者

回覆:psychichk 的帖子

師兄睇個部系咪spada 呀?如果行貨13年差吾多呢個價喎,新車RP spada 要成33萬




別墅

積分: 744


13#
發表於 15-10-8 17:00 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

唔該晒,d車行sales不知所謂,2013年開我23萬8,我不如加多d買新款!




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 15-10-8 12:44 |只看該作者
呢個品牌的TURBO我就未揸過之不過,佢地車車我都用過,新車落地保養好,頭5-6年真正無問題.


男爵府

積分: 6243


11#
發表於 15-10-8 12:08 |只看該作者
回覆 hayashili2010 的帖子

8座版本係2+3(4/6摺)+3(4/6摺), 所以第3排如果只有1-2位乘客及車尾好小行理時係可以摺第3排左邊由車尾新加果隻門上落, 但當第3排有足3位乘客或車尾放滿行理時就一定要摺第2排由中門上落.


大宅

積分: 1261


10#
發表於 15-10-7 19:04 |只看該作者
回覆 aackm 的帖子

請問8座版本最後排乘客要進出,要唔要移動中排座位?


別墅

積分: 744


9#
發表於 15-10-7 11:57 |只看該作者

回覆:johnnywalker 的帖子

那麼油耗比上代呢




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo