懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 541


1#
發表於 15-10-9 15:07 |只看該作者
本人將於聖誕節前後幾天生小朋友~
因為我會係剖腹生產的~
但我家中弟弟將在新年前結婚~
我想問大家~~你們坐月期間會否開始進行修身?
如果有的話~~~有咩係剖腹產後的運動比較適合~
謝謝大家~~~~~


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


18#
發表於 15-10-10 22:53 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

其實弟弟結婚無人會留意個家姐的,唔駛特登修身丫



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


大宅

積分: 3476


17#
發表於 15-10-10 21:48 |只看該作者

引用:本人將於聖誕節前後幾天生小朋友~因為我會

原帖由 babyxxs 於 15-10-09 發表
本人將於聖誕節前後幾天生小朋友~
因為我會係剖腹生產的~
但我家中弟弟將在新年前結婚~
http://shop.restoringmums.com/可以參考下




翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


16#
發表於 15-10-10 17:09 |只看該作者
時間挨得好埋,我覺得買件靚衫更加重要。肥D就肥D囉。


男爵府

積分: 9374


15#
發表於 15-10-10 10:27 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

調理身體先係最重要




水晶宮

積分: 55381


14#
發表於 15-10-10 09:36 |只看該作者
babyxxs 發表於 15-10-10 00:35
回覆 EstrellaDamm 的帖子

因為我自己4月都要補擺喜酒...所以諗著果幾個月內想出來的效果好睇D咋^^謝謝你~ ...
哦,其實如果你食得健康清淡啲,餵人奶,自己湊下仔,應該唔會肥得去邊。唔使擔心啦。


別墅

積分: 890


13#
發表於 15-10-10 08:09 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

勤力餵人奶,唔好食肥膏,少油少糖少鹽,調味料很致命




男爵府

積分: 8818


12#
發表於 15-10-10 05:52 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

補充,產後唔好咁快刻意節食瘦身,老人家話最少補一百日,坐月補得唔好,日後會好多病痛


男爵府

積分: 8818


11#
發表於 15-10-10 05:50 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

想修身快其實順產加餵人奶最理想,我生完兩三星期已經活動自如,仲瘦過產前,完全睇唔出生過


別墅

積分: 541


10#
發表於 15-10-10 00:38 |只看該作者
回覆 Violala 的帖子

咁開刀麻醉藥過後一定係特別痛>.< 不過我起台灣生~我先生係台灣人~^^~


別墅

積分: 541


9#
發表於 15-10-10 00:37 |只看該作者
回覆 wynnehung 的帖子

我到時都會餵母乳~~~~我知餵母乳都會特別快瘦~~同埋好忙~~~


別墅

積分: 541


8#
發表於 15-10-10 00:36 |只看該作者
回覆 黃熊仔 的帖子

明白晒~唔該你^^


別墅

積分: 541


7#
發表於 15-10-10 00:35 |只看該作者
回覆 EstrellaDamm 的帖子

因為我自己4月都要補擺喜酒...所以諗著果幾個月內想出來的效果好睇D咋^^謝謝你~


複式洋房

積分: 263


6#
發表於 15-10-10 00:26 |只看該作者

回覆:babyxxs 的帖子

我去探過兩個開刀生的朋友,當時都係坐月中,見佢地行路都要就住,所以做運動,應該吾洗諗




伯爵府

積分: 16856

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


5#
發表於 15-10-9 22:15 |只看該作者
坐月應已調理好身體為主,身體健康先有力氣去做運動。
最好的運動就係自己湊b


珍珠宮

積分: 35821


4#
發表於 15-10-9 22:05 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

恢復最重要,寧可想辦法瘦身,不如買套修身嘅衣服,唔好苷快就急住瘦身


洋房

積分: 82


3#
發表於 15-10-9 20:32 |只看該作者

回覆:關於坐月的時間

明星係叫個整型醫生一齊順便抽脂 唔係講笑 細S果D就係咁 我地普通人家唔會咁花費




水晶宮

積分: 55381


2#
發表於 15-10-9 19:48 |只看該作者
本帖最後由 EstrellaDamm 於 15-10-9 21:24 編輯
babyxxs 發表於 15-10-9 15:07
本人將於聖誕節前後幾天生小朋友~
因為我會係剖腹生產的~
但我家中弟弟將在新年前結婚~

開刀需要時間小心康復,要幾個月後先可以真正做收到身嘅運。就算順產都起碼六星期產後檢查醫生OK後先做得運動啦。生完嗰排只可做所謂產後運動,即會陰肌肉運動同簡單腰腹運動(見http://www.fhs.gov.hk/tc_chi/health_info/woman/15658.html)。你都係唔好諗喇。離聖誕節仲有兩三個月,你不如集中注意飲食營養令bb夠食之餘唔好肥你自己(我成個third trimester冇重過但bb出世都有7磅所以係有可能的),同埋食飽散下步啦。其實你啱啱生完,仲要係開刀,正常應該冇人expect你即刻收身架喎。唔好睇太多娛樂新聞以為明星名媛生完即刻企出嚟嘩好似冇生過咁叫正常先得架。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo