爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7333


1#
發表於 15-10-10 16:45 |只看該作者
買咗架原來係冇啤令,我唔識,踩咗落地我老公先話冇啤令好嘥力,而加冇得退又冇得換,係咪真係唔好踩,會唔會踩傷阿女對腳? 佢得4歲人,唸住踩單車開心,點知而加都唔知比唔比佢踩好


民房

積分: 10


21#
發表於 15-10-16 15:30 |只看該作者
分別不大的,不用擔心


大宅

積分: 2566


20#
發表於 15-10-16 14:52 |只看該作者
littlecake 發表於 15-10-10 16:45
買咗架原來係冇啤令,我唔識,踩咗落地我老公先話冇啤令好嘥力,而加冇得退又冇得換,係咪真係唔好踩,會唔 ...
無啤令唔開心?你會唔會太過擔心?小朋友單車都要咁講究ge


男爵府

積分: 6243


19#
發表於 15-10-16 13:03 |只看該作者
回覆 大頭爸爸 的帖子

想請教, 你意思係在腳踏加裝單向啤令, 等單車滑行時腳踏唔會打到小朋友腳仔?


大宅

積分: 1879


18#
發表於 15-10-15 23:01 |只看該作者
littlecake 發表於 15-10-11 16:57
大頭爸爸,你好叻呀自己換,我老公話佢唔識換,賣零件嗰度d人可唔可以幫手換架,我部單車都係500蚊咋,咁樣 ...
啤令2X蚊,問題係賣野d人唔會幫手換。


大宅

積分: 1129


17#
發表於 15-10-14 18:11 |只看該作者
同買電子產品一樣,買咗就見到清貨減價,
X兩句算了,唔好影響親子心情


複式洋房

積分: 387


16#
發表於 15-10-14 14:56 |只看該作者

回覆:littlecake 的帖子

哩d單車冇得搞,冇得轉波




珊瑚宮

積分: 114492

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 15-10-13 21:04 |只看該作者


大宅

積分: 3505


14#
發表於 15-10-13 18:02 |只看該作者

引用:Quote:samyuenhong+發表於+15-10-13+09:43+

原帖由 littlecake 於 15-10-13 發表
http://www.toysrus.com.hk/magna-12-girls-jewels-pearls-bike_1193843/zh-hk/
細路仔單車點解要咁執著啲零件呢,最重要車架穩固同可調校高度就足夠啦。
至於減價就當自己唔好彩

不過,去單車舖買單車多好多選擇




男爵府

積分: 7333


13#
發表於 15-10-13 13:29 |只看該作者
samyuenhong 發表於 15-10-13 09:43
咩牌子,幾吋碌?
http://www.toysrus.com.hk/magna-12-girls-jewels-pearls-bike_1193843/zh-hk/


嘩, 好嬲, 我之前買要成$500, 只係攞咗部車三日, 而加減到$299, 仲要係冇啤令, 真係好激氣, 死人玩具反斗城, 以後唔去買嘢, 嬲死我..

BTW, 你咁問, 係咪有咩建議?


複式洋房

積分: 387


12#
發表於 15-10-13 09:43 |只看該作者
咩牌子,幾吋碌?


大宅

積分: 3017


11#
發表於 15-10-11 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mr_661+於+15-10-11+發表小朋

原帖由 littlecake 於 15-10-11 發表
唯有係咁喇,希望阿女唔會因為嘥力踩而唔鍾意咗踩單車啦
我小朋友個部都冇啤0, 小朋友有得玩就得, 好快又長高換車。




男爵府

積分: 7333


10#
發表於 15-10-11 17:00 |只看該作者

引用:小朋友最緊要學姿勢同協調,反正小朋友大得

原帖由 Mr_661 於 15-10-11 發表
小朋友最緊要學姿勢同協調,
反正小朋友大得快,學識左2個轆再換車
唯有係咁喇,希望阿女唔會因為嘥力踩而唔鍾意咗踩單車啦


男爵府

積分: 7333


9#
發表於 15-10-11 16:58 |只看該作者

回覆:Evan 的帖子

多謝你安慰


男爵府

積分: 7333


8#
發表於 15-10-11 16:57 |只看該作者

回覆:大頭爸爸 的帖子

大頭爸爸,你好叻呀自己換,我老公話佢唔識換,賣零件嗰度d人可唔可以幫手換架,我部單車都係500蚊咋,咁樣攪一攪又唔知幾錢。


男爵府

積分: 7787


7#
發表於 15-10-11 14:59 |只看該作者

回覆:好唔開心買錯單車,有冇得救

4歲隻腳一長,seat位同手位較既距離有限,好快就要換車.你揀定下一部車.


大宅

積分: 1129


6#
發表於 15-10-11 12:24 |只看該作者
小朋友最緊要學姿勢同協調,
反正小朋友大得快,學識左2個轆再換車


大宅

積分: 3505


5#
發表於 15-10-11 07:56 |只看該作者

回覆:好唔開心買錯單車,有冇得救?

冇啤鈴嘥力就當做運動,最重要係高度合適就冇問題。
想慳力就要換架全車啤鈴,碳纖維車架,N咁多個波段嘅單車先得。




大宅

積分: 1879


4#
發表於 15-10-10 20:55 |只看該作者
我小朋友部單車係我幫佢換呤
去新田地行九X啤令自己配下啦。


男爵府

積分: 5831


3#
發表於 15-10-10 20:34 |只看該作者
冇啤令,用膠杯士都唔緊要,最緊要係順滑!就算有啤令但唔順滑咪一樣冇鬼用……

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo