跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 699


1#
發表於 08-7-21 13:15 |只看該作者
終於又開倉 la...
由 $5 起, 今日入左好多貨 lu..
最抵 party 裙 $80
永康街9號
好似開幾日咋~~


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 08-7-23 20:48 |只看該作者
原文章由 BABO0320 於 08-7-23 17:25 發表



我個BB係減肥B,4個半月的時候已經19磅,我平時買衫比佢係買 80,但而家開始唔夠長(因為肚腩仔太大 )
剛才係網上簡左幾件6M的夾衣,問佢係咪6個月啱著...佢話係
聽你咁講睇來唔啱多LU..... ...



緊係買大少少好d..同埋你亞b有大肚腩更加唔好駁呀....買大少少無蝕~仲可以著多幾次


複式洋房

積分: 206


23#
發表於 08-7-23 17:25 |只看該作者
原文章由 hitomiykk 於 08-7-23 14:19 發表


我亞仔5個月..佢係都大碼b....琴日買左d背心仔返黎都同佢試一試穿....18m係岩岩好咋....至於果d 套裝衫我就買左6-9m...



我個BB係減肥B,4個半月的時候已經19磅,我平時買衫比佢係買 80,但而家開始唔夠長(因為肚腩仔太大 )
剛才係網上簡左幾件6M的夾衣,問佢係咪6個月啱著...佢話係
聽你咁講睇來唔啱多LU.....


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 08-7-23 14:19 |只看該作者
原文章由 小孖寶 於 08-7-23 14:11 發表


hitomiykk,

請問18m size既實際尺碼有幾大? 可以一歲著嗎? 我個仔仔係大碼bb, 而家5個半月左右大, 我想睇下啱唔啱呀? 我想係網上訂, 因我不知道這個倉在哪裏? (若唔近地鐵站, 很難找, 而我又要揍囝囝) ...


我亞仔5個月..佢係都大碼b....琴日買左d背心仔返黎都同佢試一試穿....18m係岩岩好咋....至於果d 套裝衫我就買左6-9m...


大宅

積分: 1289


21#
發表於 08-7-23 14:11 |只看該作者
原文章由 hitomiykk 於 08-7-23 12:26 發表


順帶一提呀..因為我妹妹去左果度掃左D衫仔返黎...佢個tag係mark for 18m...但係實際件衫仔個size係好細件架.根本18m既小朋友一定著唔到.....6-9m果d佢話似平時買開既3-6咋....我仔仔5個月....佢都係著18m既size wo ...


hitomiykk,

請問18m size既實際尺碼有幾大? 可以一歲著嗎? 我個仔仔係大碼bb, 而家5個半月左右大, 我想睇下啱唔啱呀? 我想係網上訂, 因我不知道這個倉在哪裏? (若唔近地鐵站, 很難找, 而我又要揍囝囝)


別墅

積分: 699


20#
發表於 08-7-23 13:46 |只看該作者
原來係你....
gift box 超抵, 之前想來想去都唔知送比邊個好, 所以無買, 今日終於記得有個朋友仔下個月生, 想去買 la, 點知無晒貨lu......

因為佢 d 衫仔賣得好平 and 因為要開倉, 整到佢地無得出去食 lunch.d 姐姐仔咪比較串囉, 便左加多左工作麻.


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 08-7-23 13:35 |只看該作者
琴日我妹足足掃左$350 ....掃左勁勁多野....
gift box 比我妹妹琴日掃到一盒都無得淨.....


別墅

積分: 699


18#
發表於 08-7-23 12:58 |只看該作者
要加運費就貴晒 lu.
佢上次同我講, 可以自己搵速遞帶埋錢去攞貨 or 荔枝角地鐵交收都得既.

gift box 無晒貨 lu


男爵府

積分: 6248

畀面勳章


17#
發表於 08-7-23 12:51 |只看該作者
但係我打去問, 佢話好小boy的衫, 我friend 而家過緊去,轉頭報料比大家知.


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 08-7-23 12:26 |只看該作者
原文章由 BABO0320 於 08-7-23 11:32 發表
我剛剛打去問開的時間,佢話開到6:30,星期六唔開,
都就唔到我D返工時間,佢就同我講有網址,
咁我簡完咪打去問佢點送貨,佢話有速遞送去公司,唔去住宅, 30KG以下 $30
我簡左3件衫仔都係$15+ $30運費成 $45.....貴晒
聽 ...


順帶一提呀..因為我妹妹去左果度掃左D衫仔返黎...佢個tag係mark for 18m...但係實際件衫仔個size係好細件架.根本18m既小朋友一定著唔到.....6-9m果d佢話似平時買開既3-6咋....我仔仔5個月....佢都係著18m既size wor...

一係你話我知你訂左d咩衫...睇下我自己有無買..我可以話到比你知個size嘛...免得你買左亞b又唔岩著...最後連個運費都蝕埋~.

[ 本文章最後由 hitomiykk 於 08-7-23 12:27 編輯 ]


複式洋房

積分: 206


15#
發表於 08-7-23 11:32 |只看該作者
我剛剛打去問開的時間,佢話開到6:30,星期六唔開,
都就唔到我D返工時間,佢就同我講有網址,
咁我簡完咪打去問佢點送貨,佢話有速遞送去公司,唔去住宅, 30KG以下 $30
我簡左3件衫仔都係$15+ $30運費成 $45.....貴晒
聽電話個條友仲要勁串,即刻無晒心情買!
如果有時間去簡就唔使係網上面睇咁無保障啦.....


大宅

積分: 3317


14#
發表於 08-7-23 00:41 |只看該作者
http://cid-095df8596456033b.spaces.live.com/recent/

原文章由 kerrisuen 於 08-7-22 21:43 發表

dabe :
請問知唔知道個網址呀?


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 08-7-22 22:55 |只看該作者
我覺得去揀多d款wor...不過聽日係last嚕...
我買左d gift set...入面有5樣野...都係40蚊咋,,,,好抵...


大宅

積分: 2173


12#
發表於 08-7-22 21:43 |只看該作者
原文章由 dabe 於 08-7-22 14:37 發表
我都剛剛去完, 大部份既quality都ok既, 不過真係要揀完叫位小姐話比你知幾錢先知, 價錢ok喇, 唔算貴架, 我揀最貴都係30/套 (因為我無揀到party dress), 我見有人揀左2-3yr既party dress (絲絨泡泡裙, 好靚架, 都係70 ...

dabe :
請問知唔知道個網址呀?


大宅

積分: 3317


11#
發表於 08-7-22 14:37 |只看該作者
我都剛剛去完, 大部份既quality都ok既, 不過真係要揀完叫位小姐話比你知幾錢先知, 價錢ok喇, 唔算貴架, 我揀最貴都係30/套 (因為我無揀到party dress), 我見有人揀左2-3yr既party dress (絲絨泡泡裙, 好靚架, 都係70/pc).

不過提醒大家, 果位小姐話網上買都得架, 同埋網上會多d添, 因為我去到都有好多係網睇果d, 佢無擺出黎, 所以買唔到好多野。

原文章由 hitomiykk 於 08-7-22 14:30 發表
我妹妹依家向果度掃緊..佢話d衫ok wor....不過睇5到d 價錢係幾多..最正都係佢話依家得佢一條友揀緊...


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 08-7-22 14:30 |只看該作者
我妹妹依家向果度掃緊..佢話d衫ok wor....不過睇5到d 價錢係幾多..最正都係佢話依家得佢一條友揀緊...


別墅

積分: 699


9#
發表於 08-7-22 14:22 |只看該作者
今日又掃完貨 la..
地址 :荔枝角永康街9號13樓
Tel : 29914789
最好去之前打電話問下, 是否有開倉, 因為唔係日日都開架
Cash and 自備購物袋呀


男爵府

積分: 5909

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 08-7-21 19:45 |只看該作者
嘩....我見到好手痕呀...我好想聽日飛出去掃貨呀.....不過最衰要返工...所以我order左我妹聽日點都同我掃返d返黎~


大宅

積分: 4962


7#
發表於 08-7-21 17:22 |只看該作者
I want to go there, May I have the address please?
Many thanks..


複式洋房

積分: 206


6#
發表於 08-7-21 17:09 |只看該作者
原文章由 FatFatPig 於 08-7-21 17:03 發表
無架, 我都係 send e-mail 留電話比佢地, 一有開倉就打比我 law.
我今日問佢地, 回覆只係做幾日之 wor (無講幾多日).
不過我明天會再去買過.
今日收穫 :
$5 x 11件t-shirt / 短褲 (size 比較細件)
$30 x 4條裙
$25 x ...



嘩....咁多件呀..抵喎...
有無D係夾衣個D,我亞BD夾子就快唔啱著LU
你可唔可以明天去的時間幫我問下邊日開同關幾點
因為我平日要返工,收6:00,星期六就幾點都去得,
THX!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo