跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 08-7-21 23:35 |只看該作者
如果有,我第一個參加,到時啲B全部識行,應該好好玩!

可以扮鬼扮馬,選吓聖誔老B,每人帶一份禮物去抽奬等…


洋房

積分: 152


29#
發表於 08-7-23 09:33 |只看該作者
bk name/人數/bb
1 corycheung/2人/1b
2 honeybear0207
3 soniankevin
4 ahbebe88
5 ellako099
6 mablewong2003
7 joannemui
8 wko1029
9 玉群
10 Agnesmom/2人/1b----如搵酒店我可試吓幫大家搵
11 emi1y
12 As_Baby
13 hoho79
14 meow50
15 主人168
16 YKTo
17.火星地球人/2人/1b
18 rabbitrabbit/2人/1b


洋房

積分: 152


28#
發表於 08-7-23 09:32 |只看該作者
我之前去唔到0707bb生日會,

今次一定要早些報名,記住預埋我呀!


複式洋房

積分: 155


27#
發表於 08-7-22 22:10 |只看該作者
原文章由 corycheung 於 08-7-22 21:45 發表
sorry, 我已開多左個新的是0707聖誕節報名啦!

不如大家去個度報名和比意見呀!

因大家一睇就知有得報名啦,
不過真係全部未定呀!


哈哈,正想同你講不如開個新post for報名,因為就咁睇呢個topic,其他人可能唔識入黎報名, cory,至有效率係你!!


大宅

積分: 2118


26#
發表於 08-7-22 21:45 |只看該作者
sorry, 我已開多左個新的是0707聖誕節報名啦!

不如大家去個度報名和比意見呀!

因大家一睇就知有得報名啦,
不過真係全部未定呀!



http:/myblog.yahoo.com.hk/cory-cory


大宅

積分: 1377


25#
發表於 08-7-22 21:42 |只看該作者
bk name/人數/bb
1 corycheung/2人/1b
2 honeybear0207
3 soniankevin
4 ahbebe88
5 ellako099
6 mablewong2003
7 joannemui
8 wko1029
9 玉群
10 Agnesmom/2人/1b----如搵酒店我可試吓幫大家搵
11 emi1y
12 As_Baby
13 hoho79
14 meow50
15 主人168
16 YKTo
17.火星地球人/2人/1b


複式洋房

積分: 155


24#
發表於 08-7-22 21:11 |只看該作者
原文章由 corycheung 於 08-7-22 20:42 發表
大家真係好快呀!
咁快就傾聖誕,
我仲想過多幾日先開始問大家呀!哈哈!
咁啦, 不如大家暫時報住名先,
不過日期, 地點, 形式都未有呀,
我地先計算下有幾多人先呀!
大家有無想去邊度呀?比d 意見呀!

不過我就想保持聖誕 ...


又係既,x'mas當然玩交換禮物,
可以搵啲人玩吓magic,或者係小丑黎攪吓氣氛咁吖.

[ 本文章最後由 soniankevin 於 08-7-22 21:13 編輯 ]


複式洋房

積分: 155


23#
發表於 08-7-22 21:04 |只看該作者
嘩,出一出去返黎就已經開始左報名,好在一早留左位啫,thankyou cory.


大宅

積分: 2118


22#
發表於 08-7-22 20:46 |只看該作者
原文章由 AgnesMom 於 08-7-22 20:44 發表
bk name/人數/bb
1 corycheung/2人/1b
2 honeybear0207
3 soniankevin
4 ahbebe88
5 ellako099
6 mablewong2003
7 joannemui
8 wko1029
9 玉群
10 Agnesmom/2人/1b----如搵酒店我可試吓幫大家搵
11 emi1y
12 As_B ...



好呀, 咁我地再聯絡呀!



http:/myblog.yahoo.com.hk/cory-cory


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


21#
發表於 08-7-22 20:44 |只看該作者
bk name/人數/bb
1 corycheung/2人/1b
2 honeybear0207
3 soniankevin
4 ahbebe88
5 ellako099
6 mablewong2003
7 joannemui
8 wko1029
9 玉群
10 Agnesmom/2人/1b----如搵酒店我可試吓幫大家搵
11 emi1y
12 As_Baby
13 hoho79
14 meow50
15 主人168
16 YKTo


大宅

積分: 2118


20#
發表於 08-7-22 20:42 |只看該作者
大家真係好快呀!
咁快就傾聖誕,
我仲想過多幾日先開始問大家呀!哈哈!
咁啦, 不如大家暫時報住名先,
不過日期, 地點, 形式都未有呀,
我地先計算下有幾多人先呀!
大家有無想去邊度呀?比d 意見呀!

不過我就想保持聖誕節的習俗,
就係交換禮物啦, 其他時間就比大家
去傾下計, 食下野, 小朋友玩下, 影下相咁!
我想生日會先大型d, 聖誕節就比
大家出黎見下, 傾下, 交換下禮物,
不過大家想安排的野, 我都希望在2歲生日時可以安排到呀!

bk name/人數/bb
1 corycheung/3人/1b
2 honeybear0207
3 soniankevin
4 ahbebe88
5 ellako099
6 mablewong2003
7 joannemui
8 wko1029
9 玉群
10 Agnesmom
11 emi1y
12 As_Baby
13 hoho79
14 meow50
15 主人168
16 YKTo

[ 本文章最後由 corycheung 於 08-7-22 20:43 編輯 ]



http:/myblog.yahoo.com.hk/cory-cory


複式洋房

積分: 155


19#
發表於 08-7-22 19:09 |只看該作者
原文章由 honeybear0207 於 08-7-22 07:50 發表
我提議呢次搞得成christmas P,可以整本紀念冊,內容啲相就由攝影哥哥影,入場時就好似結婚咁有本紀今冊俾各家庭簽名同埋寫底BK名、BB名、E-MAIL ADDRESS、FACE BOOK、MSN等…

最好本紀念冊每個家庭一頁,有哂大全家福同埋以上 ...


哈哈,到時會唔會好似本黃頁貢厚架?!


複式洋房

積分: 155


18#
發表於 08-7-22 19:07 |只看該作者
原文章由 AgnesMom 於 08-7-22 12:42 發表
其實今次大家想係酒店還是club house/樓上cafe?日期大約幾時好?攝影可以搵返今次那位哥哥啊!


係啊係啊,呢個哥哥都好攪鬼,係呢幾時有相睇啊?


洋房

積分: 306


17#
發表於 08-7-22 16:28 |只看該作者
I want to join too, please count me in


別墅

積分: 529


16#
發表於 08-7-22 15:46 |只看該作者
嘩....我都好想join呀!不過如果要去酒店攪party的話, 就要快d決定架啦, 因為聖誕擋期, 好多公司攪party架!!


大宅

積分: 4218


15#
發表於 08-7-22 15:43 |只看該作者
I want to join too


別墅

積分: 941


14#
發表於 08-7-22 15:28 |只看該作者
我都想參加!


大宅

積分: 3812


13#
發表於 08-7-22 15:10 |只看該作者
簡直..."未籌辦,先興奮"


大宅

積分: 1512


12#
發表於 08-7-22 13:27 |只看該作者
原文章由 honeybear0207 於 08-7-22 07:50 發表
我提議呢次搞得成christmas P,可以整本紀念冊,內容啲相就由攝影哥哥影,入場時就好似結婚咁有本紀今冊俾各家庭簽名同埋寫底BK名、BB名、E-MAIL ADDRESS、FACE BOOK、MSN等…

最好本紀念冊每個家庭一頁,有哂大全家福同埋以上 ...



This is a good idea!! I agree!

Beside, i think the first Bday party is very well-organised and successful. Compared the last 2 parties, arranging it in the Hotel is better. What do you mums think about?

Of cos, I would like to thank you all the volunteers. Thank you very much for all your kind efforts


男爵府

積分: 9285

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


11#
發表於 08-7-22 12:42 |只看該作者
其實今次大家想係酒店還是club house/樓上cafe?日期大約幾時好?攝影可以搵返今次那位哥哥啊!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo