爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14178


1#
發表於 15-10-16 15:41 |只看該作者
早2日 1 take pass 左 ,想買車 ,自己心大心細中 。
打算買2手車 ,心水係fit rs 或者 benz b180 / b200 .連牌費燕梳大約十萬左右,心大心細唔知日本車好定歐洲車好,求大家比d意見。thx


伯爵府

積分: 16547


32#
發表於 15-10-22 02:47 |只看該作者
芷柔 發表於 15-10-18 22:38
我屋企個個係流動車位嚟架
流動車位只係話冇畫死一個位俾月租車,但都一定有個數。依家車位緊張,好多場想租月租位都要輪候,重唔知等幾多個月至輪到。我家屋苑的車位都係浮動的,好多時假期前後,個場收多左時租,半夜個場爆滿,月租位都被迫泊埋一二角,或者泊貨車位!
小朋友放暑假比平日更忙!


子爵府

積分: 14178


31#
發表於 15-10-22 01:06 |只看該作者

引用:日本車

原帖由 AQA 於 15-10-21 發表
日本車
知道,我都決定左日本車,維修平d


子爵府

積分: 14178


30#
發表於 15-10-22 01:06 |只看該作者

引用:Quote:芷柔 發表於 15-10-21 03:48 我上28

原帖由 GaiaSo 於 15-10-21 發表
https://www.facebook.com/groups/HKSolioLover/

得閒參觀下~
Thank you



禁止訪問

積分: 1581


29#
發表於 15-10-21 22:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 16


28#
發表於 15-10-21 21:14 |只看該作者
芷柔 發表於 15-10-21 03:48
我上28睇下先,多謝推薦

https://www.facebook.com/groups/HKSolioLover/

得閒參觀下~


子爵府

積分: 14178


27#
發表於 15-10-21 03:48 |只看該作者

引用:10萬可考慮Solio ,年份新又多數有保養。本

原帖由 GaiaSo 於 15-10-20 發表
10萬可考慮Solio ,年份新又多數有保養。
本人揸緊2014年Solio ,有小朋友雙電趟一流,內寵大又慳油。
...
我上28睇下先,多謝推薦


子爵府

積分: 14178


26#
發表於 15-10-21 03:47 |只看該作者

引用:唔好買W245 B200,呢d年份開始波箱夠期!

原帖由 traveller632 於 15-10-20 發表
唔好買W245 B200,呢d年份開始波箱夠期!
知道,咁我唔諗呢d啦,唔該晒你


子爵府

積分: 14178


25#
發表於 15-10-21 03:47 |只看該作者

引用:Quote:芷柔 發表於 15-10-18 22:38 我屋企

原帖由 八兩金 於 15-10-20 發表
佢意思應該係叫你留意下屋企附近啲車場月租位 full 晒未,
因為而家越黎越多人有車, 好多地方都供不應求要 ...
喔。。原來係咁唔該晒你


民房

積分: 16


24#
發表於 15-10-20 22:25 |只看該作者
二手Solio


民房

積分: 16


23#
發表於 15-10-20 22:24 |只看該作者
10萬可考慮Solio ,年份新又多數有保養。
本人揸緊2014年Solio ,有小朋友雙電趟一流,內寵大又慳油。


大宅

積分: 2664


22#
發表於 15-10-20 17:58 |只看該作者

回覆:Pass左買車請教

唔好買W245 B200,呢d年份開始波箱夠期!


大宅

積分: 1696


21#
發表於 15-10-20 17:11 |只看該作者
芷柔 發表於 15-10-18 22:38
我屋企個個係流動車位嚟架

佢意思應該係叫你留意下屋企附近啲車場月租位 full 晒未,
因為而家越黎越多人有車, 好多地方都供不應求要排月租.
聽講有啲人排半年都未有位, 如果你豪得起 keep 住泊時租
就另計
七分正義三分邪


子爵府

積分: 14178


20#
發表於 15-10-19 17:45 |只看該作者

引用:如果真係Fit RS同A class比,咁我揀Fit RS

原帖由 MonsterGary 於 15-10-19 發表
如果真係Fit RS同A class比,咁我揀Fit RS好囉。不過Fit RS 好似係水貨,試車要試清楚 ...
我都係 鍾情反 fit RS / jazz RS, 唔知係唔係 rs既關係,車身內籠好似闊落過普通jazz.因為我同我老公都高,司機位好似有d頂腳


子爵府

積分: 14178


19#
發表於 15-10-19 17:44 |只看該作者

引用:舊款Benz B-class or A-class 真係唔好諗,

原帖由 fox@23 於 15-10-19 發表
舊款Benz B-class or A-class 真係唔好諗,有同事以前揸過,成日都有小毛病,買架日本車仔好過。

不過老闆 ...
多謝你既意見 咁我唔諗 A,B勒


子爵府

積分: 14178


18#
發表於 15-10-19 17:43 |只看該作者

引用:我車房師傅話A同B class嘅Benz好多問題, 佢

原帖由 Teresa 於 15-10-19 發表
本帖最後由 Teresa 於 15-10-19 17:13 編輯

我車房師傅話A同B class嘅Benz好多問題, 佢嘅質素比唔上C cl ...
你既意見真係好有用呀,對p既我啱晒 我都係心水 honda 車


大宅

積分: 1205


17#
發表於 15-10-19 16:59 |只看該作者
fox@23 發表於 15-10-19 10:29
舊款Benz B-class or A-class 真係唔好諗,有同事以前揸過,成日都有小毛病,買架日本車仔好過。

不過老闆 ...
今代既 A 同 B class 係同上兩代係完全唔同既設計,所以應該係當唔同車咁睇


禁止訪問

積分: 7557


16#
發表於 15-10-19 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


15#
發表於 15-10-19 14:18 |只看該作者
bbqyou 發表於 15-10-19 10:19
BMW 3
正是!


大宅

積分: 2322


14#
發表於 15-10-19 11:13 |只看該作者
如果真係Fit RS同A class比,咁我揀Fit RS好囉。不過Fit RS 好似係水貨,試車要試清楚

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo