懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3162


1#
發表於 08-7-23 15:15 |只看該作者
如題...THX!!!!!
大B仔0605 細B女1006


大宅

積分: 3162


20#
發表於 08-7-25 16:23 |只看該作者
原文章由 士丹利妻 於 08-7-25 13:57 發表


咁到時生, 係屋企打的去都好快, 同埋佢地都話一般穿水後都唔係即時生, 好多時都痛好耐.

所以老公都覺得去東區都OK

謝謝你的意見^^

咁東區真係唔錯既...我0個時生,10幾粒鐘係產房,隔離都冇 人,老公陪足全程
大B仔0605 細B女1006


男爵府

積分: 6781


19#
發表於 08-7-25 15:53 |只看該作者
原文章由 kaede 於 08-7-25 15:46 發表
今日新聞先至有一個忍唔到喺的士度生咗嘅case喎!!!


我都睇到呀haha


男爵府

積分: 8186


18#
發表於 08-7-25 15:46 |只看該作者
今日新聞先至有一個忍唔到喺的士度生咗嘅case喎!!!

要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!




大宅

積分: 2951


17#
發表於 08-7-25 15:32 |只看該作者
原文章由 janice_lau 於 08-7-25 13:41 發表

但你地唔係住0個區,怕唔怕生0個時去唔切醫院呀?



我係住東區架..


男爵府

積分: 6781


16#
發表於 08-7-25 13:57 |只看該作者
原文章由 janice_lau 於 08-7-25 13:41 發表

但你地唔係住0個區,怕唔怕生0個時去唔切醫院呀?


咁到時生, 係屋企打的去都好快, 同埋佢地都話一般穿水後都唔係即時生, 好多時都痛好耐.

所以老公都覺得去東區都OK

謝謝你的意見^^


大宅

積分: 3162


15#
發表於 08-7-25 13:41 |只看該作者
原文章由 士丹利妻 於 08-7-25 13:13 發表


我都唔知佢D期點安排KA, 有D MA咪遲過我BOOK都睇先過我@@

但你地唔係住0個區,怕唔怕生0個時去唔切醫院呀?
大B仔0605 細B女1006


男爵府

積分: 6781


14#
發表於 08-7-25 13:13 |只看該作者
原文章由 茶葉蛋 於 08-7-25 12:08 發表
士丹利妻 , janice_lau
你地 book 第一次產檢可以咁早既..
我星期一 book 要 8月11日先有得睇呀...


我都唔知佢D期點安排KA, 有D MA咪遲過我BOOK都睇先過我@@


大宅

積分: 2951


13#
發表於 08-7-25 12:57 |只看該作者
係呀..原本諗住去 QM 架 (第一胎係 QM 生)
不過見咁多媽媽都話東區幾好
咁咪 book 東區囉


大宅

積分: 3162


12#
發表於 08-7-25 12:32 |只看該作者
你都係東區?
我都唔舍點解咁早呀?我星期三先book
大B仔0605 細B女1006


大宅

積分: 2951


11#
發表於 08-7-25 12:08 |只看該作者
士丹利妻 , janice_lau
你地 book 第一次產檢可以咁早既..
我星期一 book 要 8月11日先有得睇呀...


大宅

積分: 3162


10#
發表於 08-7-25 11:57 |只看該作者
原文章由 士丹利妻 於 08-7-25 10:57 發表


如果計日子, 我今天7wk1d, 但係前2個wk去照時, 醫生話bb個size唔似有5wk几. 所以都未肯定....

我星期二照超聲波時,個醫生話淨係見到d胎水,仲未見到個b,當然未有心跳啦,所以我都係要等下一次再去檢查先會睇下個b有冇生長緊
我除左下星期一會上東區check外,我另外8月4日會去那個張智醫生度check..我第一次去咋...我見bk既媽咪都話佢幾細心,收費又平,我原本睇開一個係佐敦...但我嫌佢態度有d串同埋d儀器比較落後
大B仔0605 細B女1006


男爵府

積分: 6781


9#
發表於 08-7-25 10:57 |只看該作者
原文章由 janice_lau 於 08-7-25 10:55 發表
我都唔知點解可以咁快...我見有D上東區都係同我同一日子
但我得0個5WEEKS,唔知做得D乜...你幾多WEEKS?


如果計日子, 我今天7wk1d, 但係前2個wk去照時, 醫生話bb個size唔似有5wk几. 所以都未肯定....


大宅

積分: 3162


8#
發表於 08-7-25 10:55 |只看該作者
我都唔知點解可以咁快...我見有D上東區都係同我同一日子
但我得0個5WEEKS,唔知做得D乜...你幾多WEEKS?
大B仔0605 細B女1006


男爵府

積分: 6781


7#
發表於 08-7-25 10:23 |只看該作者
原文章由 janice_lau 於 08-7-24 13:43 發表
我昨日FAX左去喇,今朝一早已經收到佢約我7月28日去
咁個日係咪即係會聽姑娘講野...抽血...見醫生呢?
兩年前先生過....BUT乜都唔得哂LU

你可以咁快ka?我上星期六fax去, 8月4日先有得睇....


大宅

積分: 3162


6#
發表於 08-7-25 09:57 |只看該作者
原文章由 sweethoho 於 08-7-25 09:35 發表
1) 姑娘講野 = yes
2) 見醫生 = no (我第1次是見姑娘)
3) 抽血 = yes
4) 再約下次時間
**我第2次才是見醫生 (與第1次相隔5天,我第1次到東區已有2個多月。) ...


thx!好詳盡
大B仔0605 細B女1006


別墅

積分: 507


5#
發表於 08-7-25 09:35 |只看該作者
1) 姑娘講野 = yes
2) 見醫生 = no (我第1次是見姑娘)
3) 抽血 = yes
4) 再約下次時間
**我第2次才是見醫生 (與第1次相隔5天,我第1次到東區已有2個多月。)


大宅

積分: 3162


4#
發表於 08-7-24 13:43 |只看該作者
我昨日FAX左去喇,今朝一早已經收到佢約我7月28日去
咁個日係咪即係會聽姑娘講野...抽血...見醫生呢?
兩年前先生過....BUT乜都唔得哂LU
大B仔0605 細B女1006


大宅

積分: 4192


3#
發表於 08-7-23 16:51 |只看該作者
你先打電話去東區醫院產科部話book第一次產檢, 佢地會fax張form比你填, 然後填好後你fax番比佢地, 咁佢地會好快(1日內)打比你約第一次產檢時間


別墅

積分: 507


2#
發表於 08-7-23 16:33 |只看該作者
若沒記錯,我在 http://www.healthyhkec.org/ 找份表填,
連 ID fax去東區。東區會致電給你約時間。
或你可直接打電話問詳情。

若你之前已在私家做了驗血,可帶埋份 report copy 去,那就不用再被抽血去檢驗。
若未做,東區會安排你驗血。
放心,每個step姑娘都會說清楚,自己留心就得。

*我就私家政府2邊檢查,驗血及度頸皮的report copy就交東區。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo