立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3162
原文章由 士丹利妻 於 08-7-25 13:57 發表 咁到時生, 係屋企打的去都好快, 同埋佢地都話一般穿水後都唔係即時生, 好多時都痛好耐. 所以老公都覺得去東區都OK 謝謝你的意見^^
男爵府
積分: 6781
原文章由 kaede 於 08-7-25 15:46 發表 今日新聞先至有一個忍唔到喺的士度生咗嘅case喎!!!
積分: 8186
要BB沖上雲霄, 努力中!我呢個仔呀玩就最叻!
積分: 2951
原文章由 janice_lau 於 08-7-25 13:41 發表 但你地唔係住0個區,怕唔怕生0個時去唔切醫院呀?
原文章由 士丹利妻 於 08-7-25 13:13 發表 我都唔知佢D期點安排KA, 有D MA咪遲過我BOOK都睇先過我@@
原文章由 茶葉蛋 於 08-7-25 12:08 發表 士丹利妻 , janice_lau 你地 book 第一次產檢可以咁早既.. 我星期一 book 要 8月11日先有得睇呀...
原文章由 士丹利妻 於 08-7-25 10:57 發表 如果計日子, 我今天7wk1d, 但係前2個wk去照時, 醫生話bb個size唔似有5wk几. 所以都未肯定....
原文章由 janice_lau 於 08-7-25 10:55 發表 我都唔知點解可以咁快...我見有D上東區都係同我同一日子 但我得0個5WEEKS,唔知做得D乜...你幾多WEEKS?
原文章由 janice_lau 於 08-7-24 13:43 發表 我昨日FAX左去喇,今朝一早已經收到佢約我7月28日去 咁個日係咪即係會聽姑娘講野...抽血...見醫生呢? 兩年前先生過....BUT乜都唔得哂LU
原文章由 sweethoho 於 08-7-25 09:35 發表 1) 姑娘講野 = yes 2) 見醫生 = no (我第1次是見姑娘) 3) 抽血 = yes 4) 再約下次時間 **我第2次才是見醫生 (與第1次相隔5天,我第1次到東區已有2個多月。) ...
別墅
積分: 507
積分: 4192
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy