爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2584


1#
發表於 15-10-22 10:42 |只看該作者
10月29號 8點45分考忠義街
我係女, 考自動波

請問有D咩要注意??

另外仲想問下如果調頭唔記得打燈會唔會肥?


珍珠宮

積分: 32469


79#
發表於 15-11-4 15:25 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

當初個師傅話佢教,有9成合格率
想不到真的跟佢學的都多人合格




珍珠宮

積分: 32469


78#
發表於 15-11-4 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpyjasmine+於+15-11-03+發表

原帖由 Wsmcherry 於 15-11-03 發表
我九月考pass左,而家仲搵師父補緊鐘!
點解仲要補鐘嘅?




珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


77#
發表於 15-11-4 11:39 |只看該作者
其實基本功好重要,邊度都唔係問題,有車無車係事後................邊個埸唔唔難呀.


大宅

積分: 2584


76#
發表於 15-11-3 22:48 |只看該作者

回覆:cklok 的帖子

可唔可以詳細啲講下係點?

我上星期四肥左,師傅話聽日可以上網排快期係咪真?
未夠七日都得?




男爵府

積分: 5137


75#
發表於 15-11-3 22:42 |只看該作者

引用:回覆 Koala_Chu 的帖子唔係喎~我有得排快期

原帖由 nicole_yan 於 15-11-02 發表
回覆 Koala_Chu 的帖子

唔係喎~我有得排快期喎~佢俾左份表我叫我上網排快期c父都叫我排快期
可以排快期,我上年都係兩part都肥,照樣可以上網排快期。


男爵府

積分: 5252


74#
發表於 15-11-3 19:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Wsmcherry 於 15-11-03 發表

原帖由 tpyjasmine 於 15-11-03 發表
咁岩呀?咁你考左未?合格左?
我九月考pass左,而家仲搵師父補緊鐘!


珍珠宮

積分: 32469


73#
發表於 15-11-3 19:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nicole_yan+於+15-11-03+發表

原帖由 Wsmcherry 於 15-11-03 發表
唔係呀,係師父!
我見到佢師父車車牌同我師父一樣!
咁岩呀?咁你考左未?合格左?




珍珠宮

積分: 32469


72#
發表於 15-11-3 19:45 |只看該作者

引用:你迦密街轉返出去個條路側邊有冇死車 +

原帖由 nicole_yan 於 15-11-01 發表
你迦密街轉返出去個條路側邊有冇死車
加密村街轉出去冇死車,相反加密村街裡有,我差啲睇唔切,好彩都收到油
否則就會肥左




大宅

積分: 2584


71#
發表於 15-11-3 14:41 |只看該作者
回覆 Wsmcherry 的帖子

咁勁,咁都撞到??哈哈哈~~


男爵府

積分: 5252


70#
發表於 15-11-3 12:21 |只看該作者

引用:回覆 Wsmcherry 的帖子你係咪想講同一個考

原帖由 nicole_yan 於 15-11-03 發表
回覆 Wsmcherry 的帖子

你係咪想講同一個考官??XDDD
唔係呀,係師父!
我見到佢師父車車牌同我師父一樣!


大宅

積分: 2584


69#
發表於 15-11-3 12:17 |只看該作者
回覆 Koala_Chu 的帖子

係啊,我上網睇都係可以排快期架~
同埋好似話我合併試既話搶位容易D~~

我C父仲話叫我星期三可以上去睇有冇快期~
但星期三未夠七日,唔知佢有冇吹我水~=.=


大宅

積分: 2584


68#
發表於 15-11-3 12:16 |只看該作者
回覆 Wsmcherry 的帖子

你係咪想講同一個考官??XDDD


男爵府

積分: 5252


67#
發表於 15-11-2 17:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nicole_yan 於 15-10-29 發表

原帖由 tpyjasmine 於 15-11-01 發表
我都係這個考官喎,我又唔覺佢嚴喎
佢除左講燈口轉右同注意路面情況然後開車外都冇黑面冇野講喇
我同你同一個師傅


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


66#
發表於 15-11-2 17:16 |只看該作者

引用:回覆 Koala_Chu 的帖子唔係喎~我有得排快期

原帖由 nicole_yan 於 15-11-02 發表
回覆 Koala_Chu 的帖子

唔係喎~我有得排快期喎~佢俾左份表我叫我上網排快期c父都叫我排快期
咁神奇 我cf話如果泊車,調頭,路試肥佬冇得排快期

有得排就排快期,慳好多時間

希望你下次考試pass


伯爵府

積分: 15970


65#
發表於 15-11-2 17:09 |只看該作者
我都要換個師父,但10號先可排期


大宅

積分: 2584


64#
發表於 15-11-2 15:42 |只看該作者
回覆 Koala_Chu 的帖子

唔係喎~我有得排快期喎~佢俾左份表我叫我上網排快期c父都叫我排快期


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


63#
發表於 15-11-1 18:41 |只看該作者

回覆:nicole_yan 的帖子

泊車同路線肥佬,應該冇得排快期,要排正常期

你未pass,唔算補鐘,唔應該按補鐘收錢

當年我第一次考泊車調頭合格,肥路試,先可以排快期,另外要再俾租車費

前排同cf傾開計,佢教車,補鐘,租車都由11月1日開始加價。你cf未必係坐地起價,可能跟大隊一齊加價啫


大宅

積分: 2584


62#
發表於 15-11-1 13:48 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

你迦密街轉返出去個條路側邊有冇死車




珍珠宮

積分: 32469


61#
發表於 15-11-1 12:37 |只看該作者

引用:你就好啦,不過你考10點啲時係最好,我太早

原帖由 nicole_yan 於 15-11-01 發表
你就好啦,不過你考10點啲時係最好,我太早啦!
咁又係,10點已經冇咩車了
係加密村街,學車時只行過兩次
都預左考時會肥,點知冇喎
我feel到考官每次轉右轉左都會望下兩邊
我諗佢係睇下我轉出去時係咪真的冇車先轉出去




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo