爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 708


1#
發表於 15-10-22 23:22 |只看該作者
想找架2003/2004....主要坐兩大人一小朋友(2歲3個月)
有冇爸爸想放呀?!
另外揸緊既可以分享下感覺嗎?謝謝!


男爵府

積分: 6243


28#
發表於 15-11-18 11:37 |只看該作者
回覆 嶺南小王子 的帖子

想請教吓, 一架車在日本已經行到要去"擋車", 擋咗車之後再番新吓賣來港, 可以點保養至叫做好呢?


別墅

積分: 708


27#
發表於 15-11-18 09:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 AV1S 於 15-10-22 發表想找架

原帖由 Tomatofong 於 15-11-17 發表
我老公有一部二手想放,有興趣pm
已買入2005年G版喇!


大宅

積分: 3061


26#
發表於 15-11-17 20:11 |只看該作者

引用:想找架2003/2004....主要坐兩大人一小朋友(

原帖由 AV1S 於 15-10-22 發表
想找架2003/2004....主要坐兩大人一小朋友(2歲3個月)
有冇爸爸想放呀?!
另外揸緊既可以分享下感覺嗎?謝謝! ...
我老公有一部二手想放,有興趣pm



男爵府

積分: 6243


25#
發表於 15-11-16 11:50 |只看該作者
回覆 kk24bb 的帖子

但在日本只行兩年就要去"擋車"! 九成九大撞啦!


大宅

積分: 1083


24#
發表於 15-11-13 23:05 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

本帖最後由 22212612 於 15-11-13 23:28 編輯

Sienta 係善良車種, 正所謂聲音行先,動力後上, 不過真係好洗好用小野壞又省油, 14-15 KM/L, 每日行100KM ,用埋油咭 唔駛一蚊一公里, 無咩投訴


侯爵府

積分: 22680


23#
發表於 15-11-8 10:39 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

急:唔好意思,我架車撻唔著,佢lock左我架車,請問係咩問題?麻煩各位幫幫我,係出左咩問題?thx🙏🙏🙏




別墅

積分: 708


22#
發表於 15-11-5 20:05 |只看該作者

引用:其實只要保養好,根本不成問題。

原帖由 嶺南小王子 於 15-11-05 發表
其實只要保養好,根本不成問題。



別墅

積分: 954


21#
發表於 15-11-5 19:18 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

其實只要保養好,根本不成問題。


子爵府

積分: 14954


20#
發表於 15-11-4 23:06 |只看該作者

引用:福祉車日文解作傷殘人士車輛。

原帖由 oyasumi2002 於 15-11-04 發表
福祉車日文解作傷殘人士車輛。





大宅

積分: 2557


19#
發表於 15-11-4 21:57 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

福祉車日文解作傷殘人士車輛。


男爵府

積分: 6243


18#
發表於 15-11-4 15:03 |只看該作者
回覆 windfreight 的帖子

Mobilio只係一般二手水貨, 不同于Sienta. Sienta係日本政府補助開發的"褔止車", 只限國民個人買及用, 只有在報銷後至會出口.


別墅

積分: 708


17#
發表於 15-11-3 19:31 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

最終買左2005 G版!


別墅

積分: 708


16#
發表於 15-11-3 17:40 |只看該作者

引用:唔好一面倒,我架mobilio都係水貨,冇問題

原帖由 windfreight 於 15-11-01 發表
唔好一面倒,我架mobilio都係水貨,冇問題,十二年先行咗90,000,依家仍然好靚仔,睇你自己如何保養,只要 ...



男爵府

積分: 9387


15#
發表於 15-11-1 21:52 |只看該作者

回覆:sienta 2003~2004

唔好一面倒,我架mobilio都係水貨,冇問題,十二年先行咗90,000,依家仍然好靚仔,睇你自己如何保養,只要定期去車房驗車,勤換油,相信一架車嘅壽命唔會只係10年




別墅

積分: 588


14#
發表於 15-10-30 15:22 |只看該作者

回覆:HOSOH 的帖子

甘如果05年制,07已到港,即係日本時間越小會越好嗎?


男爵府

積分: 6243


13#
發表於 15-10-30 15:08 |只看該作者
本帖最後由 HOSOH 於 15-10-30 15:08 編輯

回覆 kk24bb 的帖子

不分年份, 大部份都係因為在日本時冇做保養, 好多係因為幾年冇換偈油, 幅偈打晒柴要報銷至運來香港!


別墅

積分: 588


12#
發表於 15-10-29 22:55 |只看該作者

回覆:dick9394 的帖子

咩年份食偈油?2005有嗎?


男爵府

積分: 5325


11#
發表於 15-10-27 15:36 |只看該作者
sienta 幅偈 食偈油


複式洋房

積分: 185


10#
發表於 15-10-27 15:15 |只看該作者
Hi , 等我補充下, 我上果架04年車, 揸左5年, 一路都冇乜野整,但上年年尾發現副計有事, 3個月要換一次偈油, 換左都成日死火,最驚果次係葵涌HIGHWAY連死3次火, 係咁俾0的貨櫃小.......所以我都怕怕, 直接換全新車....

真係要三思啊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo