樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1568


1#
發表於 15-10-24 15:45 |只看該作者
本人1340擴3,想知幾時先到我審查?
2013年10月收到蓝咭!




大宅

積分: 1568


9#
發表於 16-1-1 18:31 |只看該作者

回覆:anracing 的帖子

幾時審架你?




侯爵府

積分: 23979


8#
發表於 16-1-1 13:42 |只看該作者

回覆:擴3審查到幾多no

我1306審咗,但都等咗兩年都未上樓


複式洋房

積分: 433


7#
發表於 15-12-20 09:55 |只看該作者

回覆:擴3審查到幾多no

我1280也等等等



珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


6#
發表於 15-12-17 15:20 |只看該作者

引用:本人1340擴3,想知幾時先到我審查?2013年1

原帖由 maggiepig1206 於 15-10-24 發表
本人1340擴3,想知幾時先到我審查?
2013年10月收到蓝咭!
有排都唔會審住,而家審到130xxxx,但只派到12671xx,有3萬幾人審左未派樓,黎緊兩年既建樓量都未必有兩萬個




子爵府

積分: 10791

畀面勳章


5#
發表於 15-12-17 15:10 |只看該作者
我細佬G1307都未審
真係頸都長


伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 15-12-17 13:50 |只看該作者
回覆 cherrie802 的帖子

2016會審可能會!


大宅

積分: 1219


3#
發表於 15-12-13 09:11 |只看該作者

引用:本人1340擴3,想知幾時先到我審查?2013年1

原帖由 maggiepig1206 於 15-10-24 發表
本人1340擴3,想知幾時先到我審查?
2013年10月收到蓝咭!
我2012年9月藍咭:未審;NO:1313擴三




大宅

積分: 1169


2#
發表於 15-12-13 01:09 |只看該作者

回覆:擴3審查到幾多no?

審查好似2-3年都冇郁過啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo