立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6412
積分: 6598
原文章由 PaPa 於 08-7-29 18:27 發表 你諗住用幾錢買二手小提琴呢?
伯爵府
積分: 17266
原文章由 fannynsf 於 08-7-29 10:16 發表
珍珠宮
積分: 42368
原文章由 AA媽媽 於 08-7-29 17:47 發表 papa, 唔該晒你先, 不過1/8同1/10既小提琴好似冇乜點減呀, as u know, 細size既琴好快就要換, 所以睇下有冇媽媽換琴後可轉讓囉....
積分: 5908
原文章由 Martina 於 08-7-29 12:28 發表 angelmama, 大提琴 要幾大學? 難嗎? 我細仔學緊violin, 佢話想學大提琴喎, 我怕咩死我呀?
原文章由 PaPa 於 08-7-29 16:23 發表 如果你唔係要D靚小提琴﹐可以考慮去「粵華樂器有限公司」買﹐大約三﹑四百元左右。 http://www.yuetwahmusic.com/ 現在還有暑期大特賣﹐樂器低到三折至五折。 http://www.yuetwahmusic.com/50off.htm ...
積分: 17076
原文章由 可樂~ 於 08-7-29 17:27 發表 我囝現在3歲半, 哩幾個月成日要求我比佢學琴及打鼓, 不過好似太細了.
子爵府
積分: 12382
原文章由 miffy 於 08-7-29 17:20 發表 我仔學琴15個月, 4月考2級, 如果學多一樣樂器, 可能會學flute~~
禁止訪問
積分: 30006
積分: 36732
水晶宮
積分: 67068
積分: 24331
已刪除用户
積分: 225652
洋房
積分: 247
原文章由 Cheongcheongmum 於 08-7-29 16:23 發表 係呀!!!
複式洋房
積分: 296
原文章由 PaPa 於 08-7-29 15:00 發表 咁你是否自己調音?
原文章由 AA媽媽 於 08-7-29 15:02 發表 對唔住呀各位 . .. 借個位黎問下, 你地有冇1/8 or 1/10既小提琴出讓呀 .. . 打攪晒...sorry
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy