自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 210


1#
發表於 08-7-29 19:58 |只看該作者
請問有冇人用過TCL機頂盒, 好唔好用, 因為我想買, 咩牌子好呀


大宅

積分: 1568


6#
發表於 08-7-29 23:40 |只看該作者
我用Olivia, 都唔錯架


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 08-7-29 23:36 |只看該作者
我都用緊 Olivia,OK,只係部機好熱,煎蛋都得
另外EIGHT都好多人推薦,應該用得過~
原文章由 Matthew2002 於 08-7-29 21:21 發表
I used Olivia, not bad.


洋房

積分: 97


4#
發表於 08-7-29 21:21 |只看該作者
原文章由 stu 於 08-7-29 19:58 發表
請問有冇人用過TCL機頂盒, 好唔好用, 因為我想買, 咩牌子好呀


I used Olivia, not bad.


禁止訪問

積分: 230


3#
發表於 08-7-29 21:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 230


2#
發表於 08-7-29 21:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo