爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1728


1#
發表於 15-11-1 18:20 |只看該作者
請問各位:
有朋友識人私讓Audi S4,有約三年車,但之前撞過,話怕續保貴,所以沒有原廠保養,只找車行維修,咁買唔買得過?
如果咁情況,我買保險會貴嗎?
不是原廠保養,是否已不值價錢呢?
My name is Isaac Fong, born on 7 Dec 2003--->2.85kg 7 May 2004--->7.2kg 12 JUN 04 ---->7.52kg[img align=right]af8b[2].jpg[/img]


大宅

積分: 3505


10#
發表於 15-11-3 15:44 |只看該作者

回覆:朋友有部Audi S4撞過,私下維修,買得過嗎?

S4嘅級別等如BMW 335i,二手車其實儘可能避免高性能型號,最好選擇A4 2.0T 之類。
買得S4通常揸車都較激進,對零件尤其波箱損耗較大。




禁止訪問

積分: 7557


9#
發表於 15-11-3 13:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1844


8#
發表於 15-11-3 13:24 |只看該作者
三年幾仲好新,架車咁貴都捨得買但唔捨得返廠整?搏唔過


男爵府

積分: 5325


7#
發表於 15-11-3 11:01 |只看該作者
買車同娶老婆一樣 ,但求____ ,唔知好過知,你明知都鐘個頭埋去,一係就好鐘意....一係就唔介意羅


大宅

積分: 1707


6#
發表於 15-11-3 10:39 |只看該作者
明知架車炒過你都買, 呢d朋友真係邊度搵

仲要冇原廠保...s4咁貴就無謂搏啦


大宅

積分: 3062


5#
發表於 15-11-2 08:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 keroppilo 於 15-11-01 發表

原帖由 kennyklt 於 15-11-02 發表
如果做得好靚,上架都睇唔出,不過你朋友應該唔會花咁多錢。所以上架應該略知一二,如果做埋四輪定位仲穩陣 ...
什麼是四輪定位呀。。。? thx


大宅

積分: 3505


4#
發表於 15-11-2 06:48 |只看該作者

引用:應該是你所說的情況,咁試車可試出有問題嗎

原帖由 keroppilo 於 15-11-01 發表
應該是你所說的情況,咁試車可試出有問題嗎?
上架可知道嗎?
如果做得好靚,上架都睇唔出,不過你朋友應該唔會花咁多錢。所以上架應該略知一二,如果做埋四輪定位仲穩陣。




大宅

積分: 1728


3#
發表於 15-11-1 19:22 |只看該作者
應該是你所說的情況,咁試車可試出有問題嗎?
上架可知道嗎?
My name is Isaac Fong, born on 7 Dec 2003--->2.85kg 7 May 2004--->7.2kg 12 JUN 04 ---->7.52kg[img align=right]af8b[2].jpg[/img]


大宅

積分: 3505


2#
發表於 15-11-1 19:04 |只看該作者

回覆:朋友有部Audi S4撞過,私下維修,買得過嗎?

你嘅意思係唔係架S4撞咗,你朋友冇claim自己保險,冇返原廠整,喺出面啲車房修理。
最重要係架車撞得幾傷,如果傷及懸掛車掛,出面好多車房整唔掂。好多車主喺出面求其整返就放咗架車。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo