自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 08-7-31 17:00 |只看該作者
你地有無懷疑自己有情緒病?

生bb前~情緒不隱都好似係平常事~

e家生左差唔多10個月~
我都覺得自己有少少~
定係唔知有個便態99所以先咁忟~
星期一至四我都覺得好正常~
星期五至日一見到佢就眼火爆~
唉~都唔知自己係唔係唔正常~


水晶宮

積分: 68486


24#
發表於 08-8-1 12:17 |只看該作者
MAYBE
A LITTLE BIT LA


大宅

積分: 2213


23#
發表於 08-8-1 12:06 |只看該作者
久唔久就會發作


男爵府

積分: 5271

畀面勳章


22#
發表於 08-8-1 12:00 |只看該作者
原文章由 54heima 於 08-7-31 23:10 發表
99 奶奶
顺便告诉埋
62 老爷



明白!!!! Thank you


大宅

積分: 3009


21#
發表於 08-8-1 02:01 |只看該作者
我有呀,有產後抑鬱,生完bb冇耐就開始有,個人好易驚,驚到坐係度喊,bb一有小小聲就彈起身,又好易發皮氣,又食唔落訓唔著,成個人落晒形,仲想自殺
跟住媽咪帶左我睇醫生,醫生話我有產後抑鬱,個醫生好好同我傾左好耐,檢查清楚後開藥比我食,依家我已經食左1年藥,個病好得77,88
真係好彩當時媽咪醒目識帶我去睇醫生同埋老公對我既支持,如果唔係我想我已經抱住呀b條左落街


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 08-8-1 01:08 |只看該作者
原文章由 AA媽媽 於 08-8-1 00:59 發表
哎呀....我同你有d似呀, ..查實,...我都有懷疑過, 但又怕人地話我小題大造. . . .即係發下脾氣, 又賴自己有病咁呢...



我細個讀中學果陣家變~
2年無在家講過野~
番到學校又可以好開心~
我媽媽覺得我有病~
捉左我見社工~
之後大個左唸番~可能果時真係有病~

近排自己反省多時~
覺得病徵蠻似~
不過有時"son"下~又c服好多


子爵府

積分: 11879

畀面勳章


19#
發表於 08-8-1 01:07 |只看該作者
我見親我大仔做野慢吞吞同埋呢樣唔記得果樣唔記得拎果陣,我都會好嬲同埋好想抽佢一鑊,唔知我仲可唔可以控制到自己


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


18#
發表於 08-8-1 00:59 |只看該作者
哎呀....我同你有d似呀, ..查實,...我都有懷疑過, 但又怕人地話我小題大造. . . .即係發下脾氣, 又賴自己有病咁呢...


原文章由 crystal媽咪 於 08-7-31 22:49 發表
曾經都懷疑過, 因為早排無端端喊.

又有試過逢星期一至五, 總之要返工那天

臨出門口就不斷肚瀉, 但返到公司就唔會有事.

最後睇醫生, 話係壓力, 比左d放鬆情緒嘅藥,

食左2星期就無事. ...


用戶要求終止服務

積分: 10694


17#
發表於 08-8-1 00:07 |只看該作者
有,我失憶同有時頭暈,情緒低落.以前試過幾日都浸住頭暈,以為自己病又唔係,幾個月冇月經黎,唔知使唔使睇下醫生


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 08-7-31 23:20 |只看該作者
原文章由 JennyKwok 於 08-7-31 23:04 發表
我陀個女之前已開始, 生完個女之後好明顯, 但得不到奶奶及老公的支持, 引致我同老公駡交後有試過尋死, 但最終沒有做到, 因為我唸深一層, 老公及奶奶佢地無所謂的, 最多咪再娶過另一個, 但自己父母及兄弟姊妹會好傷心 ...



其實我唸係我對住99~
雖然未有深仇~
但久而久之有種恨~
又唔想對住老公發脾氣~
發佢脾氣老公佢又好無奈~
唯有一見到 fd & 媽媽先有得唱所欲言~
所以一見到佢我就會忟忟"陣陣",無胃口~
不過我覺得我果種99<---呢度好多媽媽們都有一個~


大宅

積分: 2735


15#
發表於 08-7-31 23:19 |只看該作者
原文章由 54heima 於 08-7-31 23:10 發表
99 奶奶
顺便告诉埋
62 老爷


c6=死佬 (即自己個老公)


水晶宮

積分: 55644


14#
發表於 08-7-31 23:10 |只看該作者
99 奶奶
顺便告诉埋
62 老爷


男爵府

積分: 5271

畀面勳章


13#
發表於 08-7-31 23:05 |只看該作者
原文章由 titankaine 於 08-7-31 18:49 發表


咁我又無咁誇張wor~
我係見到佢99就無胃口~
佢講錯少少野~就好易攪凡到我扯火~
咁我番到屋企先發我老公脾氣~
我最多都係黑口黑面~不過我覺得我無以前好咁好脾氣lor
不過我平時又無咩野~又唔係大吵大鬧~ ...



搭訕 !!!! 請問 99 是何解????


大宅

積分: 2735


12#
發表於 08-7-31 23:04 |只看該作者
我陀個女之前已開始, 生完個女之後好明顯, 但得不到奶奶及老公的支持, 引致我同老公駡交後有試過尋死, 但最終沒有做到, 因為我唸深一層, 老公及奶奶佢地無所謂的, 最多咪再娶過另一個, 但自己父母及兄弟姊妹會好傷心!!


男爵府

積分: 6296


11#
發表於 08-7-31 22:58 |只看該作者
俾個仔激親時,我就懷疑自己有情緒病.
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


寶石宮

積分: 346894

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 08-7-31 22:49 |只看該作者
曾經都懷疑過, 因為早排無端端喊.

又有試過逢星期一至五, 總之要返工那天

臨出門口就不斷肚瀉, 但返到公司就唔會有事.

最後睇醫生, 話係壓力, 比左d放鬆情緒嘅藥,

食左2星期就無事.


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-7-31 22:43 |只看該作者
我都有懷疑架, 一緊張/心急我就會頭暈同肚瀉, 但如果身旁有個廁所我個人就會冇事; 試過趕時間但又塞車, 我響車度感覺好熱、標晒汗, 好似想暈咁, 但其實係知道自己係心理因素導致身體不適的。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 08-7-31 22:40 |只看該作者
以前有,而家無啦,但我只係覺得我以前有,but我無去睇醫生證實嘅!


琥珀宮

積分: 189208

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 08-7-31 22:38 |只看該作者
我有驚恐症


水晶宮

積分: 55644


6#
發表於 08-7-31 22:36 |只看該作者
甘我又唔系成日都闹人概
都是一排情绪差D
过一排又冇事甘仲要好高兴添
总之都市人(特别系香港)或多或少都有D情绪问题
最重要及早正视

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo